39.rész

30 3 0
                                    

Én meg áram golyót csináltam.

Én:ha megcsalsz így foglak kinyírni.

Jimin: én sose foglak megcsalni az biztos. Nekem más nő nem kel. A feszültségoltásra se. Azt is te megoldod. *Ledölt a székre és a feje felet összekulcsolta a kezét*

Én:és mivan ha nem válalom?

Jimin:de tudom hogy válalod. Megerőszakollak😏.

Én:ojjaj. Akkor nem válalom☺.

Jimin: de rossz vagy. Amúgy lehet észrevetted de vámpírok azok sokkal kivánosabbak mind az emberek.

Én: Tudom. Észrevettem. És bocsi ha ebbe a 3-4 órába egy pervez álat voltam.

Jimin:szerinted én nem az vagyok. De nekem rosszab is mint neked. Amúgy te nem vagy pervez . Ha látnád a bátyádat a nagy bulikon a nőknek miket mond🤣. Lehánnynád. Meg én is régebben olyan voltam mint ő. Namjoon mindig fogta a fejét🤣🤣.

Én: várjá elképzelem.🤣🤣🤣 fúj 🤮.

Odamentem hozzá és a fenekemnél fogva beültetett az ölébe.

Jimin: mondjak olyanokat?

Én: amúgy kíváncsi lennék rá🤔.

Jimin:szia baby. Nem akarsz egy kicsit játszadozni. Már a f**** kíván.* pervez hangon mondta*

Nagyon elkeztem röhögni.

Én: ezeket bevették.🤣🤣

Jimin:be🤣🤣🤣🤭.

Én: nekem ilyet ne mondj mert tökön rúglak.

Jimin: akkor nem lessz gyerekünk😫

Én: elötte megerőszakolsz*sutoggta*

Jimin:tényleg🤔🤫🤫🤭🤭.

Ásítottam. És Jimin nyakához bújtam. Jimin énekelni kezdet. Én is énekeltem vele.

Én: Nem vagyok kisbaba.

Jimin:de hozzám képest az vagy. Majd ha a 100 at betöltöd. Akkor majd nem lesszel kisbaba.

Bevitt az ágyba és átkarólt. Elaludtunk. Reggel arra ébredtem hogy hányingerem van. Villám gyorsan kifutottam a wc-hez és hánytam. Jimin jött utánam és megfogta a hajam. Elkezdtem sírni.

Jimin:minden okés baba? Jól vagy? Miért sírsz? * megölelt*

Én:utálok hányni olyankor undorítónak tartom magam. * felálltam és megmostam a számat és kiöblitettem*

Jimin:ne utáld magad. Jobban vagy?

Én: 2 fokkal.😊

Jimin: a többieknek erről ne szóljunk!

Én: köszi Chim hogy vagy nekem.* sírtam és megöleltem*

Jimin: te is köszi hogy nekem. Gyere mennyünk feltözni.

Én: okés. Mennyünk.

Visszamentünk. Jimin kiválasztottá a ruhámat és az övét is. Feltöztünk.

Én Outfittem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Én Outfittem.

Jimin outhitje

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin outhitje.

Jimin:sajnálom baba hogy most nem maradhatok ithon veled. Kötelezö mennem. Egyből hívj ha rosszabb lessz a helyzet.

Én:rendben. Most nincs semmi baj. Remélem nem is lessz.

Jimin közeledet felém. Megölelt.

Jimin: majd ha haza jössz hozok valamilyen meglepit.

Én: majd én is. Majd Tae vel bejáratom az egész vidámparkot.

Jimin:jó,jó. De mennyünk le. De elötte. *megcsokolt*

Nem mertem viszonozni.

Jimin: valami van kincsem?

Én: most hánytam és nem fura a szám ize?

Jimin: ugyan olyan izü vagy mint bármikor.

Megcsókoltam.

Jimin:na azé.

Lementünk a többiekhez. Ittak vért. Köszöntünk egymásnak és leküldtünk melléjük. Jin hozott vért nekünk. Megittuk.

Taeyunng: alig várom hogy mennyünk húgi☺☺

Én:én is bátyó.☺

Jimin hamar megitta és leült Lisa mellé a kanapéra. Nagyon halkan suttogta neki. Lisa bólogatót és nagy szemekkel nézet. Valamit visszasugott  neki.

Namjoon:na gyerekek ezt megisszuk és indulunk is.

Taeyunng:rendben.

Lisa: mennék. De elötte LUNÁT csak őt. Elhívom beszélgetni.

Elindultak Lisával.

Lisa:na csajszi. Elmondott mindent Jimin. Van nállam 3 terhességi teszt csináld meg.

Én: rendben.

Bementem a fűrdöbe és megcsináltam. Mind a 3 pozitív. Elbőgtem magam. Egyre jobban sírtam. Kimendtem Lisához megmutattam neki. Ő is elsírta magát. Eldugtam a zsebembe. Kimendtünk a fiúkhoz.

Junkook: miért sírtok?😱

Jimin: mi a baj édes ?*odajött hozzánk*

Megmutattam neki a 3 pozitív tesztet.

Jimin is sírt. És felkapott megpőtgetett.

Jimin: rohadtul szeretlek. Te vagy a mindenem.
* megcsókolt*

Mindenki ránk nézet mi bajunk.

Taeyunng,Lia,Junkook,Namjoon:mi az amiért sírtok?

Megmutattam nekik a teszteket. Taeyunng térdre esve sírt.

Taeyunng: NAGYBÁCSI LESZEK.😭😭

Junkook bőgőt.

A többiek gratuláltak.

Namjoon:fogunk rá vigyázni ígérjük.

Jin,Yonngi,Hoseok,Tae,Junkook,Jimin,Namjoon,:mindt a szemünk fényére.











39.rész.
Ki gondolta volna hogy Luna terhes lessz.😉🤷‍♀️😌. Remélem tetszeni. Fogok jönni a részekkel.
Bocsi a helyesírási hibákért meg a rossz fogalmazásért. Valami nagy durranás lessz a következö részben. Szerindtem már ezis az volt🤣🤣🤣🤣.
Jóéjtszakát❤❤❤💤💤

Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin