Reggel hajnali 4 kor keltünk Ryujin sírására. Forgolodtam. A kiságyhoz merészkedtem. A karomba vettem és dajkáltam míg közbe halkan énekeltem a babának. Furi gyerek az bíztos. Mindig az éneklésre nyugszik le. Jimin álmos és boldog szemekel nézet rám.
Jimin: jó reggelt szívem.* megcsókolt*
Én: neked is szerelmem* visszacsókoltam*
Érdemes visszaaludni?Jimin:nem nagyon. Sokal kellemesebb volt a picikére felkelni mindt arra a nyavalyás ébresztőre.
Én: az bíztos. Elmegyünk fel frissülni?
Jimin: az most jól esne.
Ryujin visszaaludt. Addig mi Jiminnel lezuhanyoztunk,fogatmostunk, fésülködtünk. Felöltüztünk egy laza de nyárias öltözékbe. Én egy haspulcsit,feszülös bőrnadrágot, szemüveget. Jimin egy adidas pulcsit,feszülös szakadt nadrágot,basebal sapkát és ő is szemüveget. Ameddig koreába hideg van. Addig amerikába 50 c°.
Jimin:nekem kel inkább hordanom.
Én: tudom. De azért hordom hogy okosabbnak tünjek. Meg amugyis menő.
Jimin: szerindtem azt én tudom a legjobban. Imádom amikor kivan engedve a hajad.
Én: gondoltam hogy veszek fel én is sapit.
Jimin: jól nézel ki így is.
Én:te is* megcsókóltam*
Lemendtünk a nappaliba. Jimin vitte a csomagokat és én az alvó picurt. A Jiminnel való beszélgetesünk közben felöltöztettem és bepelenkáztam a babóci.
A többiektöl nagy nehezen elbúcsúztunk ami kb fél órába telt. Megbeszéltük hogy ha valami gebasz van hívjanak. 1 hétre utazunk el csak. Remélem nem lessz semmi baj.😬A kocsiba bepakoltunk és beüldtünk. Elindultunk a reptérre. Ki terveltük a múltkor hogy ez első osztályon fogunk utazni. Igen. Most nem magánképel fogunk menni. Az út kellemesen telt. Ryujin felkelt és baba nyelven beszélt. Még indulás elött megetettük a biztonság kedvéért. Kicsit fura lenne ha a repüljön egy kisbaba piros löttyöt inna🤣🤣🤣. Lassan odaértünk a reptérre. Az emberek amikor megláttak minket már oda is jöttek hozzánk. Képeket csináltak.Szerencse hogy Namjoon bérelt ki biztonsági öröket. A nagy ember erráziot visszatartották. Kín szenvedés volt felszállni a repülöre. De tényleg😂. Minden ember a mi osztályunkon akart utazni. A biztonságiak ezt is elintézték. Úgyhogy minden okés volt. Ryujin az apjával játszót mikor Taeyunng hívott. Azt mondta hogy majd 18:00-ra kell mennünk valahova interjút adni mert megtudták hogy hova tartunk. Én kerek perec megmondtam neki hogy utasítsák vissza. Nászútra megyünk nem interjút adni🤷♀️. A bátyám nagyon egyetértett velem. Úgyhogy le mondják. A nagy utazás közbe képeket, a youtube csatornáinkra videót készítettünk. Teltek az órák és megérkezettünk Los Angelesbe. Amikor leszálltunk a repülöböl. Az oldalamon Ryujinnal. Az amerikai levegő megcsapott.
Mélyen lélegeztem.Jimin: mivan Kim Luna felfedezte Amerikát?😅
Én: kikérem magamnak. Életembe most vagyok elöször ebbe az országba vagy kontinensen.
Jimin:tényleg? Pedig sok számotok Billboard listás.
Én: az 1 doldog.
A csomagunkat visszaszereztük és indultunk ki. Már előre ott volt kb 1 millió ember. Jól esik hogy szeretnek minket.DE ENNYIEN😱. Amikor megláttam a nagy tömeget leeset az állam. Jimin a cipekedés közepette megállt és megcsókólt. Mindenki síkosított és ugrált mindt valami bolond. Jiminnen nagyot mosolyogtam. Nagyon megszenvedtünk hogy a taxiig eljussunk. Még a Taxi után és futottak.
Én: csak szerindtem túl örültek az emberek?
Jimin:meg kell soknod. Ilyen amerika.
A vállam felet pihentette a kezét.
Még Ryujin is nézegette az épületeket. Amúgy én is. Sokkal másab Los Angeles mindt Szöul. A nagy felhőkarcolok, épületek. 100000× több embert láttam egy nap alatt mindt Szöul vagy Syndibe szoktam. 2 óráig kocsikáztunk és egy gyönyörü szállodához érkezettünk.
CZYTASZ
Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡
WampirySziasztok. Engem Kim Lunánam hívnak. 14 éves vagyok. Szöulba élek anyukámmal. Szeretem a vámpíros történeteket, de maga a vámpírok is érdekelnek. Ennyi szpojrel szetindtem elég. Ez a könyv vámpírokkal meg természet feletti lényekkel teli. Szerelmes...