14.rész

57 4 1
                                    

16+ rész. Aki nem szereti a szerelmes dolgokat ne olvassa el!!!!






A buli tök jól telt. Táncoltunk ,énekeltünk jól éreztűnk magunkat. Nem ittunk sokat se Én se Jimin se Tae. A bátyám 2 menneten szerindtem már túl volt mert nagyon fáradnak tűnt. Ilyen 11 körül NAM felhívta a sofőrt hogy jöjjön értünk. Őszehivott minket és létszám ellenőrzést TARTOTTAM. Hogy miért én? Mert Namjoon holt részeg volt. Mindenki megvólt. Indultunk egymás vállán. Majdnem összeestem amikor Kooky teljes súlyával rám tehénkédet. Befektetük a fiukat Jiminnel és indultunk is. Megérkezdtünk a szállodához. A fiukat felébresztettük és berancigáltunk. Mindenkit a saját szobájába bevitt Jimin. Mert én már nem bírtam a 47 kg-omal. Ameddig Jimin bevitte őket addig én át őltöztem, megcsináltam az esti rutinomat. Jimin bejött a szobámba.

Én:bocsi hogy beleüldtem az öledbe.

Jimin:semmi baj cica. Jól tudsz csókolózni.
Ennyire profi vagy?

Én:nem😅 teveted el az elsőt.

Jimin:komolyan? Ez nagy szó.

Én: igen.☺

Jimin:lehet hogy ez fura kérdés lessz de. Luna én már amikor megláttalak belédszerettem. Szerindted akkor miért mentettelek meg? Ezé. Sose voltam senkibe se úgy szerelmes mindt beléd. A hajad,a szemed,a tested mindened kell Luna. Oda vissza vagyok érted. Már nem birom visszatartani. A keménységed a tánctudásod, a hangod, az őszinteséged. Megőritesz. Nem bírók nelkűled élni. A mai akciónk nagyon megőritett. Alig bírtam magam visszafogni. TE VAGY a mindenem. SZERETLEK CICA.

Én: Jimin én is szeretlek.

Jimin:lennél a barátnőm?🥺

Én:igen😭

Jimin: megcsókólhatlak?

Én:az elsőt már elvetted a másodikra már nem kell szólni. Már a barátnőd vagyok* Jimin az őlöbe huzott*

Jimin: igen is szerelmem.

Jimin a közel hajolt hozzám. De nem a számhoz, hanem a nyakamhoz. Elkezdte puszilgatni majd szívni. Én csak sóhajtottam egyet a fájdalomtól. Megfeszűltem.

Jimin: lazulj el cica. Nem csinálok még semmi olyat amit nem akarsz.

Én: r....rendben.

Jimin ezután megnylta és a számat vette kezelésbe. Először csak a párnáinkat mozgattuk majd az ágyra lőkött . Ő volt félül. Én voltam alul. A nyelvével is behatólt. Az enyémmel fogócskáztak. A csókólózás egy nagy élmény. Egyre gyórsabban és szenvedélyesebben. Levegő hiányunk volt. Elváltunk egymástól.

Jimin: Szeretlek Luna.

Én: Én is szeretlek Chim.

Jiminhez bújtam.

Én: te nem akarsz átöltözni?

Jimin:szívesen. Előtted lehet?😏😏

Én:de perverz valaki. De még nem.

Jimin:jóvan.

Kikelt az agyból és levette a pólóját.
Én sokkot kaptam. Annyira jó kockahasa van neki. Minden fiú ilyen hasat akar. És előttem ál egy jóképű isten.

Jimin: Mostmár megváltozott a vélemény?😏

Én:Nem csak őltözz má át. De a hasad jó.

Bebújtam a takaró alá.

Jimin: azt láttam. 1 percig azt nézted.

Én: jóvan na csak gondolkodtam.

Jimin: a hasamról?😏

Én: MIVAN ha igen.

Jimin: semmi különös. Csak jobban felizgats.

Én:Jimin!!!! Most már este van. És fáradttak is vagyunk. Nem a legjobb őtlet lenne.

Jimin:igaz. De máskor nem menekűlsz.😏

A beszélgetés kőzbe átöltözött.











14.rész.
Remélem eddig tetszik.
Ma már nem lessz több rész.
Jóéjtszkát ❤❤❤💤💤💤
Ősszejöttek jehhh🥳🥳🥳

Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡Where stories live. Discover now