MEDYADA BORA VAR. ÇOK TATLI.
Taksiden indikten sonra uzun bir süre siteye baktım . Demek yeni yazlık bura diye içimden geçirmedim değil .
Tam adım atacakken Can " Valiz ? Ben mi taşıyayım al şunu ? " dedi . Tatlı olduğu kadarda öküzdü .
Valizimi aldım ve 4 numaraya anneannemlere çıktım . Can arkamdan geldiğinde birşey diyeceğini düşündüm ama yukarı çıktı .
İçeri girdiğimde selamlaşmalar kucaklaşmalar falan . Sonra anneannemle beraber bizim eve indik .
Buz dolabını falan hazırladıklarını söyledi . Her yemeğide onlarda yiyeceğimi belirtti . Ve yukarı çıktı .
Kendimi yatağa attım ve tavana odaklandım . Sanırım bu en sevdiğim şeydi .
Ama bu sefer uzun sürmemişti. Evdeki sessizliği zilin sesi bozdu . Kapıyı açtığımda karşımda Can'ı görmeyi ummuyordum .
Ona baktığımda üstünü bile değiştirmemişti . Herşey aynıydı . Benim onu süzdüğümü anlayınca lafa girdi .
" Herkes seni merak ediyor . Hadi gel onlarla tanış . " dedi ve kolumdan çekti . Kapıdan tutup durdurdum . Ve " Üzerimi deiştiriyim bari yada anahtar ve telefonumu alayım istersen . " diye sitem ettim . Cama bakarak eliyle iki yaptı .
Aşağı indiğimizde üç kişi bizi bekliyordu . İkisi erkek ve biri kızdı .
Erkeklerden biri " Olum tanıştırsana" diyerek Can'ın omzuna vurdu .
" Ben Duru " diye kendimi tanıttım . Sırayla " Ben İpek . Ben Bora ve bende Bora'nın ikizi Deniz . " diye kendilerini tanıttılar .
İkizler ilgimi çekmişti . Hiç birbirlerine benzemiyorlardı . Abi kardeş gibilerdi . Deniz abi Bora ise onun kardeşi gibi .
Sonra İpek'i inceledim . Fiziği oldukça düzgün salaş giyimli uzun bir kızdı .
Biraz sohbet ettik . Aralarında kendime en samimi bulduğum Can ve Bora'ydı . Can'ı okuldan tanımam onu bana samimi yaparken Bora ile olan samimiliğimi anlamamıştım .
İpek yakın davranan biriydi . Bu da onla yakın zamanda iyi anlaşacağımızı gösteriyordu .
Sessizlik oluştu diyeceğim ama saniyeler sonra bu sessizliği bozan İpek oldu . Bana bakarak " Havuza giriyor muyuz ? " dedi . Tam çok yorgunum diyecektim ki Can "olur olur hadi herkes evlere" dedi . Ve herkes dağıldı . İpek tahminimce C bloğa , Can D bloğa ve ikizlerde benimle beraber A bloğa geldiler .
Tam havlumu ararken kapı çaldı . Kapıyı açtığımda Bora ve Deniz havluları boyunlarında yarı çıplak sırtarıyolardı . ''Geliyorum .'' diyip havlumu almaya gittim . Aşağı indiğimizde Can gözlerini açmış bize bakıyordu . Ne oldu anlamında kafamı salladığımda Deniz ve Bora'yı işaret etti gözleriyle .
Ona ne oluyorsa sanki . Hayır neden böle yaptı ona ne ki ? Daha bu gün tanışmışız , sanki 40 yıllık sevgilim gibi davranıyor .
Bora hadi yarış diyince herkes yüzmeye başladı . Ben sonradan fark etsemde onları geçip 1. olmuştum . Sonra Bora dışında diğerleri su savaşı yapıyolardı . Bense bir köşede dalıp çıkıp duruyodum . Tam çıkarken Bora'yı fark etmeyince çok yakın bi şekilde çarpıştık . '' Özür dilerim '' diyip bir adım geri çıktı . Ona gülerek bende özür diledim .
Sonra biraz önce yaptığımız yarıştan konuşmaya başladı. Nasıl onları geçtiğimi sorduğunda ona '' Yüzmede iyiyimdir. Lisansım var . '' dedim . ''Benimde basketbollda var. '' diyince ''Oha . Benimde '' diye bağırdım . Şaşkın gözlerle bakınca '' Bi kız basketbol oynayamaz mı ? '' oynar diyince sözüme devam ettim . '' Ama pek iyi olduğum anlamına gelmez baya bi ara verdim . '' dedim .
''Maç yaparız o halde ? '' dedi . Tamam anlamında kafamı salladım . Sonra '' Nerde oturuyor sunuz ? '' diye sordu . '' Ankara '' diyince benim taklidimi yapar gibi '' Oha bende '' dedi ve güldü . Omzundan dürtünce ''Tamam tamam '' dedi .
Havuzdan çıktık ve havluya sarılı bir şekilde havuzun kenarına oturduk . Baya bir konuştuk . Can gülüşmelerimizin sesini duymuş olmalı ki yanımıza geldi . ıslak ıslak dibime oturdu .O da yetmezmiş gibi saçlarını savurdu .
Tam '' Yavaş '' diyicekken anneannemin sesini duydum ve kafamı balkona çevirdim .
'' Hadi yemeğe '' deyince el sallayıp yukarı çıktım . Tam anahtarları denerken Bora '' Duru '' diye seslendi . Kafamı ona çevirdiğimde öylece bana bakıyordu .
OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜRLER . BİRDE VOTELERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEMİN GÜNEŞİ
ChickLitEğer birini sevecekseniz içinizde usulca sevin. Lakin duygular dışarı çıktığında hırçınlaşabilir... Güneş Söndü, Karakter Karanlıktan Korktu... " Caaaan!!"