20.BÖLÜM"GOOGLE AMCA "

55 10 0
                                    

MULTİDE EMRE .

Bora'ya dersini vermek için belkide iyi bir fikirdi hiç tanımadığım biriyle çıkmak . Aslında belkide onu tanıdıkça sevecektim bilemem . Ama bildiğim tek şey şuan tanımadığım biriyle çıkıyor olmamdı .

Şimdi çocuk dıştan gerçekten de çok yakışıklıydı hakkını yemeyelim . Ama ne biliyim , ya içi dışı kadar iyi değilse ? Tek amacı kullanıp atmaksa ? Olamazmıydı ? Pekiala gayetde olurdu . Kullanıp sonrada bi yerde beni yakar atardı nehire ( Özgecan Aslan'a burdan gönderme yapmak istedim . Hazır yer varken diyim dedim . Ve o canilerde diri diri yanar inşallah Allahlarından bulsunlar. Neyse bedduayı kısa keseyin bu seferlik . Özgecan için kendi kendime 1 dk saygı duruşunun ardından devam edicem )

Okul bitmiş eve dönüyordum . Su'da bende kalan eşyalarını almak için benle geliyordu .

"Neden yaptın ? " dedi bir anda . Okulda bu konu hakkında konuşmadık hiç . Beni sıkıştırmamak için sormamıştı büyük ihtimalle . Düşünmemi istemişti belkide bilemiyorum .

"Bora yüzünden mi ? "
"Su çok fazla soru soruyorsun ." Dedim ağlamamın yakın olduğu ses tonumla .
" Ya ben sadece emin olman gerektiği için soruyordum . Bora için tanımadığın biriyle çıkmaya değmez . "
"Su , bak bu konuda bir fikrim yok . Ama şimdi Can ve Deniz beni ona götürdüyse kesinlikle ikiside tanıyodur . Ve eğer çocuk gerçekten seviyorsa ondan yarın ayrılmam ya da bu gün ayrılmam Bora'nın bana yaptığıyla aynı şey olur . Ben bunu kimseye yapamam . İsterse nefret ettiğim biri olsun ben bunu yapamam . " sonlara doğru gözümden yaşlar akmaya başlamıştı .

"Ama sen onunla aylardır çıkmıyorsun ki . Çocuğa öyle bir umut vermedin ki . "

"Su anlamıyosun . Ben bana yapılanı bir başkasına yapamam hemde doğurduğu sonuçları bile bile . Ben onun gibi olamam . Ben insanların kalbi kırılmasın diye kendi kalbimi kırarım . " diye patladım ı duygusal karmaşada .

~~~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Eve geldiğimizde Su eşyalarını alıp gitti bense üstümü değiştirip salondaki koltuklardan birine oturdum ve televizyonu açtım . Ama tv izlemiyecektim sadece ses olsun diyeydi . Heme kucağıma leptop ve elime telefonumu aldım . İlk işim Emre'yi araştımak olduğundan bizim okulun sitesine girdim . Çünkü kesinlikle basket takımındaydı ve bu da okulun sitesinde yazıyordu .

"Evet bakalım . Adı soyadı neymiş ? "
"Emre... Emre... Hah burda . Emre Aslan " Şimdi ilk işim facebook . Evet bu sitenin nasıl kullanıldığı hakkında pek bi bilgim yok o yüzden önce google amcaya sorayım o bulur nasıl olsa .
Evet buldu işte . Kimin google amcası bu bulcak tabi .

İlk önce çıkan facebook adresine baktım . Profilinde genç bi kadinla o vardı . Annesi , ablası falandır diye düşündüm . Böyle düşünmemin sebebi her ne kadar genç olursa olsun bizden yaşça büyük duran o kadındı .

Duvarında gezinmeye devam ettim. Bu gün ilişkisi başladı diye bişey paylaşmış . Yorumlara bakmaya başladım .
"Kim bu şanslı güzel? " demiş biri . Emre'de hemen cevap vermiş : " Duru Deniz "

Wıwowow çocuk ad Soyad herşeyi biliyo maşallah . Neyse bakmaya devam ettim yorumlara . Bi kaç kız üzgün surat atmış . Alın o üzgün suratınızı münasip bi yerinize koyun emi . Sonra bi kaç kişi tebrik etmiş falan .

Biraz daha aşşağı indim . Bi durumuna denk gelince durdum . " Ah be sevdiğimi bi anlasa " yazmış . Gene o asalak kızlarda yorum yapmış . "Ben mi? , kim? ,bende seni seviyorum " alın o yorumları . Öf sinir hastası eder bunlar insanı .

Gıcık olup facebook sayfasından çıktım . Google'da ona dair bir kaç sosyal ağ hesabı vardı . En üstte Vk vardı . Tıkladım.

VK nın ne olduğunu biliyordum. Rusların kendilerine ait facebook gibi yerleriydi . Ama türkler o siteyi saçma amaçlarda kullanınca Türkiye'de yasaklandı . Şimdiyse sadece ruslara ait oldu . Tabi türk hesapları hala var . Nasıl Ruslara ait oldu dersenizde bilgisayarın bi ayarıyla sadece rusyada gözüken bilgisayarlardan erişim var . Neyse işte . Bi zamanlar - geçen sene -zamanımın küçük bir kısmını burda geçiriyordum . Çünkü dans yarışması sayesinde tanıştığom Rus arkadaşlarımla konuşuyordum. Benim nasıl girdiğim hakkında bir fikrim yok . Yani Rusya'da yaşamadığım için büyük ihtimal bilgisayar ayarlarıyla oynamıştım.

GECEMİN GÜNEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin