Ben evi inceliyordum incelemesine. Hatta yakında evi yıkıp tekrar yapabilecek duruma gelecektimki Bora sessizliğini bozdu.
"Bence ayrılalım. Hem beni sevdiğinden bile emin değilsin. Ayrıca kıskançlığım yüzünden her biriyle kavga edişimde seni böyle ağlamaklı görmek benim için bi zulüm." Dedi.
Birşey diyememiştim. Söylediklerinin çoğun da haklıydı. Ama onu sevmiyo değildim. Eğer sevmeseydim onunla çıkmazdım. Yada daha demin beni öptüğünde ondan kaçar , iter bir şekilde kurtulurdum. Ama seviyordum. Şu lanet olası hayatta aşkı ilk defa tatmıştım. Ama hayat mutluluğumu kıskanmıştı. Ve benden çalıyordu bu mutluluğu.
Bi an onu haketmediğimi düşündüm. Sahi ben onun gibi birinin beni sevmesi için ne yapmıştım ki ?
Ben bişey diyememişken Bora ayaklanmıştı bile. Arkasından bağırdım " Nereye ?" Diye. Bora yolundan vazgeçmeden , arkasını dönmeden yürümeye devam ederek cevap verdi " Beni sevdiğin bi yere "
Ve birkaç saniye sonra kapı sesini duydum. Gitmişti. Böylece bırakıp gitmişti. Peki neden giderken bu kadar kalbimi kırmıştı? Onu sevmediğim yalanını neden tekrar dolaylı yoldan söylemişti ? Hadi diyelim ben onu sevmiyorum giderken dediği yer neresi ?
Balkondan çıkıp odalardan birine doğru yürümeye başladım. Kendimi kaldıracak gücüm yoktu söylediklerinin arkasından. Duvarlara tutuna tutuna ilk odaya girdim.
Kendimi yatağa bıraktım ve gözlerimi kapadım. Bir daha açmamak istedim. Bir daha açıpta şu lanet hayatta olanları görmemek istedim .
.........................................................
Kapı sesiyle uyandım. Keşke uyanmasaydım diyerek doğruldum. Saate baktığımda 8 di . Lanet yağdırarak gözlerimi geri kapattım.
Su tüm evi dolaştıktan sonra beni görünce " oh be buldum " diye rahatladı. Gözlerimi açık görünce çift kişilik yatağın boş kısmına kendini bırakıp anlatmaya başladı.
"Çok güzeldi. Bütün heryeri gezdik. Lunaparka gittik dondurma yedik." Ben en son bunları duymuştum. Gerisini dinlememiştim. Hatta dinliyememiştim.
O mutluydu . Ve benim durumumu fark etmemişti. Bu iyi bişeydi çünkü ne onun morali bozulucaktı nede benim moralim biraz daha bozulacaktı. Yada uyuyarak unutmaya çalıştığım şeyler şuan beynimin tam ortasında "o seni terk etti , o senden ayrıldı ." Diye dans ederken ben biraz daha üzülmeyecek zor tuttuğum gözlerimi dahada çok tutacaktım.
Bir kaç saniye sonra Su sert bi şekilde dürttü. Zaten eli ağırdı ve böyle dahada çok acımıştı.
Ben kolumu ovuştururken yatakta doğruldu ve "Sen beni dinliyo musun? " dedi yarı kızmış bi tavırla.
İstemsice ağzımdan döküldü kelimeler "Hayır. Dinlemiyorum , dinliyemiyorum kuzu ."
Su kızgın tavrını bir kenara atıp endişeyle " Ne oldu benim kuzuma ? " dedi.
" Bora . Bora bana ayrılmak istediğini söyledi. Benim onu hiç sevmediğimi. Hatta onumu Can'ı mı sevip sevmediğim belli değilmiş. Ayaklandı ve hiç bişey demeden gitti . Aslında nereye diye sordum. Tek cevabı benim onu sevdiğim bir yere gittiği oldu. " dedim biraz daha gözyaşlarıma engel olamayarak .Su " Ayrılmamışsınız ki . Sen bişey dememişsin . Ve bence iskeleye gitti. Sende git berki hala ordadır. " dedi ve beni yataktan itti. Yere düşmeden dengemi sağladım ve kapıya yöneldim.
Su haklıydı. Ben bişey dememiştim o ayrılsa bile ben ayrılmamıştım. O onu sevmediğimi idda etsede ben seviyodum .
Su'yun tahmini doğru çıkmıştı. İskelede oturuyordu. Yanına gidince kafasını bile çevirmeden "Duru git burdan" dedi. " Sen benden ayrılmış olabilirsin ama ben ayrılmadım ." Cümlem biter bitmez sözümü kesmeye çalıştı ama izin vermedim . " lafımı bölme. Ayrıca seni sevmediğimi nerden çıkartıyorsun. Üstüne üstlük Öylece beni sandalyede ne olduğunu anlamamışken bırakıp gidiyorsun. Her kelimenden biri seni sevmediğim oluyo. Gerçekleri bilmeden kızıp gidiyorsun ." Dedim. Lafımı kesmeye karar verdiğinde " Peki neden gelmedin bunca saat . " dedi.
"Birine bunları söyleyip bırakıp gidersen kitlenip kalır. Ve ben kitlenmekten daha beterdim. Ayağa kalkamadım . Zar zor kalktım duvarlardan tutunarak odaya gidebildim . Sonrada uyudum . Seni düşünmemek istedim ama dahada çok düşündüm ." Diye cevap verdim kızgındım. Kırılmıştım. Hatta patamparçaydım. Kendimi yerde bulmamak için zor dayandım .
AÇIKLAMAYA GELELİM. SINAV HAFTASI VE YAZAMAM DİYE YAZDIM . HANİ BEN DEMİŞTİM YA KENDİ HAYATIMDAN ALINTILARDA VAR DİYE . ASLINDA KOD ADI BORA OLAN ÇOCUKLA ÇIKMIYORUZ. AMA BEN ÖLE YAPTIM ÇÜNKÜ ÖLE OLSUN İSTİYOM. NEYSE ÇOOOK SAÇMALADIM HADİ BAYS .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEMİN GÜNEŞİ
Chick-LitEğer birini sevecekseniz içinizde usulca sevin. Lakin duygular dışarı çıktığında hırçınlaşabilir... Güneş Söndü, Karakter Karanlıktan Korktu... " Caaaan!!"