📽
Ne yapıyordum burada?
Soğuk hava tenime işlerken üzerimdeki ince cekete sarılmış hâlde direğe yaslanmış, arkadaşlarımın kendi aralarındaki gülüşmelerini izliyordum. Jimin biletleri almak için yanımızdan uzaklaşarak gişeye ilerlemiş, insanların bakışları altında kapının girişinde bekliyorduk. Bizi inceleyen gözler rahatsız edici bir boyuta ulaşmamış olsa dahi iyi hissettirmiyordu, Hoseok siyah saçlarını geriye doğru atarak biraz sakinlememi söylerken omuz silktim. Birkaç gün önce ciddi bir şekilde yataklara düşecek kadar hasta olmuştum, şimdi bu soğuk havada Yoongi'nin doğum günü için Jimin'in babasından aldığı eski Chevrelote kamyona sıkışmış, buraya gelmiştik.
Jimin elindeki biletleri sallayarak bize gelirken gülümsüyordu, insanların bakışlarını ve Mart ayının ilk günlerinde olmamıza rağmen soğuk olan havayı umursayan tek kişi benmişim gibi geliyordu bana. Burnumu çekerek bana sıcak bir şeyler almasını söyledim Hoseok'a, Eunkwang ile birlikte içeçek bir şeyler ve patlamış mısır almak için yanımızdan uzaklaştıklarında bizde binaya girdik. Tek katlı, içinde sinema odalarının bulunduğu küçük bir yerdi. Sıcak hava rahatlamamı sağlarken kendimi bu kadar sıktığımın farkında bile değildim, çok fazla üşümüştüm. Tek dileğim yeniden hasta olmamak ve derslerden geri kalmamaktı. Jimin beni bir yanına, Yoongi hyungu diğer yanına alarak otururken sıcak ortam mayışmamı sağladı. Filmin başlamasına yirmi dakikadan biraz daha az zaman vardı, soğukta gezmek istemeyen çiftler ve arkadaş grupları salonu doldurmaya başlamıştı.
Hoseok benim için aldığı sıcak bitki çayı dolu karton bardağı uzatırken gülümsedi, Eunkwang ve o, Yoongi hyungun yanındaki boş koltuklara otururken yanımdaki koltuğun boş kalması için dua etmeye başlamıştım bile. Jimin, ellerimi kendi küçük ellerinin arasına alarak ısıtmaya çabalarken bana özür dileyen bakışlar yolluyordu. Bir Omega olarak, Beta'dan hoşlanmak yeterince omuzlarına yük bırakıyor olduğu için onu burada yalnız bırakmamı istememişti. Ellerini tutarak kucağıma çekerken sorun olmadığını mırıldandım, Yoongi hyung ona film ile ilgili duyamadığım bir şey sorduğunda başını ona doğru çevirdi.
Işıklar kapanarak sadece sahne ışığı kaldığında film fragmanları dönmeye başlamıştı, Jimin'in hangi filme bilet aldığını bilmiyordum lakin aşk filmi olduğuna emindim. Sıcak çayımdan büyük yudumlar alarak tamamen ısınmayı dilerken yanıma biri oturdu, dirseği hafif koluma çarptı ve üzerindeki ceketi çıkarmaya çabaladı. Dikkatimi ondan uzak tutarak ekrana çevirmiş olsam da sürekli hareket halinde olması, mırıldanmaları ve çok yakınıma gelen yoğun koku ona bakmam için beni zorluyordu sanki. Alfa olduğunu iliklerime kadar hissedebiliyordum, Hoseok dışında pek fazla Alfa ile görüşmeyen ben için bu kadar yakınımda, üstelik tanımadığım birinin olmasından rahatsız olmuştum. Kıpırdandım, arkama yaslanarak yerimde biraz daha rahat oturmaya çabaladım. Vücudum soğuğun getirdiği kalıplaşmayı ve titremeyi üzerimden atmıştı, sıcak hissediyordum. "Özür dilerim." dedi kısık bir ses, birkaç saniye sonra yanımdaki Alfa'dan bana dilenmiş bir özür olduğunu fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
violets for roses'taekook
Fanfictionomegaverse* omega kim taehyung, arkadaşları ile gittiği sinemada hemen yanındaki koltukta oturan alfa jeon jungkook'a aşık olacağını hissetmemişti.