Pazar akşamının esintisinde bir banka oturmuş pamuk şeker yiyor, bir yandan Jungkook'un benim için bir oyun makinesinden ayıcık kazanmaya çalışmasını izliyordum. Yoongi hyung başında dikilmiş oyunun taktikleri olduğunu söylüyor, onu yönlendirmeye çabalıyordu. Jimin hemen yanımda oturmuş vişneli dondurmasını yerken kavga etmemeye çabalamalarına bakıyordu. "İlk hangisi bağıracak?" diye sordu Seokjin hyung, bisikletinin tepesinde oturuyor, o da limonlu dondurmasını yiyordu. "Yoongi hyung normalde sabırlı değildir ama Jungkook baskın alfa, şimdiye kadar kendini tutması mucize." dedi Hoseok hyung, o da kendi bisikletinin üzerinde oturuyordu.
Yeoldang gezimizi eğlence parkında yapmak istemiştik. Jimin birkaç oyuncağa binmesinin sonunda yorulmuştu. Ben korkuyordum. Jungkook ellerimi tutuyor olsa dahi içimden o korkuyu atamıyordum. Jimin ile atlıkarıncaya binmeye karar vermiştik. Seokjin hyung o an Hoseok hyunga dönmüş ve binmek isteyip istemediğini sormuştu. Hoseok hyung ona bakmış, "Bir kez daha bana Omega muamelesi yaparsan seni sikerim." demişti, atlıkarıncaya sadece Omegalar mı biniyordu? Seokjin hyung bizim yanımızda olarak onu delirttiğinde en son hep beraber binme kararı almıştık. İki baskın alfayı atlıkarıncaya binerken görmek insanlara tuhaf gelmişti.
"Yoongi hyung!"
Jungkook dayanamadı, sesi bana ulaşana kadar yüksek çıktı. "Beceremiyorsun diye birine bağırman çok yanlış." dedi Yoongi hyung, yan makineye gitti ve bir bozukluk attı. Jungkook onu izliyordu. Yoongi hyung ilk oynayışında bir civciv peluşu kazandı. "Sana bir taktiği olduğunu söylemiştim. Taehyung hangisini istiyorsun?" Yoongi hyung bana dönerek sorduğu an sevgilimin yüz ifadesi değişmişti. "Ben sevgilime kazanabilirim." dedi Jungkook, bir an için Alfa gururu yapmaya başlamıştı. Yoongi hyung civcivi Jimin hyunga uzattı. "Bebeğimiz için..." dedi, Jimin'in anında gözleri doldu, kollarımı ona sardım.
Sevgilim sonunda pes ederek Yoongi hyungu kolundan tuttu ve taktiği göstermesi için yanına sürükledi. Benim için bir şey kazanmak istiyordu. "Siz Alfalar biraz tuhafsınız." dedi Jimin, Hoseok hyung omuz silkmekle yetindi. "Çekinik Alfa ve Beta arasında bir fark yok. Tuhaf bir şekilde aynı gibiyiz." dedi Seokjin hyung, Omegalar üzerindeki etkileri biraz daha fazlaydı, o kadar. "Yine de Alfa'sın." dedi Hoseok hyung, ikisi arasında nasıl bir ilişki gelişeceğini merak ediyordum.
Jungkook nihayet benim için bir ayıcık kazanmayı başardı. Mutlu görünüyordu. "Sana benziyor, almak için delirdim." dedi bana uzatırken, onun bazen sevimli hâllere bürünmesinden keyif alıyordum. "Sen aldığın için hep saklayacağım." diye mırıldandım, saçımı öptü. "Ben yoruldum, gidelim mi?" Jimin'in sorusu ile ayaklandık, Jungkook elimi tuttu. Eğlence parkında kalabalık git gide artıyordu. Seokjin hyung ve Hoseok hyung bisikletleti teslim ettiler. Jungkook ve Seokjin hyung birbiri ile bakıştılar. "Siz gitmeden önce bir şey söylememiz gerekiyor." dedi Seokjin hyung, eğlence parkının otoparkındaydık. Jimin kendi kamyonetine yaslanmıştı. Yoongi hyung hemen onun yanında duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
violets for roses'taekook
Fanficomegaverse* omega kim taehyung, arkadaşları ile gittiği sinemada hemen yanındaki koltukta oturan alfa jeon jungkook'a aşık olacağını hissetmemişti.