17

1.4K 129 124
                                    

İş trafiği sebebiyle yolun ortasında kaldıkları için Chifuyu da Baji de çok sıkılmaya başlamışlardı. Chifuyu tek yumruğunu yanağına yaslayarak iç geçirdi. "Her gün her gün bu trafiği çekmek dayanılmaz değil mi? Bu arada, ehliyet almak için küçük değil misin?"

"Ehliyetim olduğunu kim söyledi? Dua edelim ki yolumuzda polis olmasın. Kaçamayız da. Otomobillerden nefret ediyorum. Motor daha iyi, trafikte tüm kontrol elinde oluyor." Chifuyu'nun motor kazasından sonra hafızasını kaybettiğini hatırlayınca konuyu değiştirmeye çalıştı. "Acıktım."

"Daha kahvaltıdan yeni kalktık." dedi Chifuyu, hayretle. "Bu kadar çabuk acıkmış olamazsın... Ama abur cubur olsa hiç fena olmazdı."

"Bence de bir şeyler alalım... Trafik akarsa markete gidelim."

Birbirlerine baktılar. Baji sohbeti uzatmak istercesine "Kyoto'daki hayatın nasıl gidiyor?" diye sordu. "Her şeye sıfırdan başlayınca alışman kolay olmuştur."

"Bilmiyorum... Kendimi aktör gibi hissediyorum. Annem bana bir hayat senaryosu yazdı ve ben onu oynuyorum. Arada bazı kaçamaklarım oluyor tabii. Mesela arkadaşlarımı okul çıkışlarında olay çıkartmaları için kışkırtıyorum ama onun dışında eğlenceli bir şey yok. Kendimi kısıtlanıyormuşum gibi hissediyorum."

"Sikko bir durum desene."

"Tam olarak öyle!" Chifuyu acı acı sırıttı "Şimdi, senaryosunun dışına çıktığım için küplere binmiş olmalı... Siktir! Eve döndüğümde ağzıma sıçacak. Bundan çok korksam da bir yandan heyecanlıyım. Kyoto'daki hayatımızda annem beni hiç azarlamadı. Farklı bir deneyim olacak."

"Bundan keyif almayacağına eminim. Annem beni azarlarken keşke sussa da dövse diye düşünüyorum. İçimi şişiriyor. Yine de kolay gelsin. Anne azarından sağ çıkacağına eminim."

"Sağ çıkmak demişken, bana kazadan bahseder misin? Annem yüzeysel olarak bahsetti ama ben tüm detayları bilmek istiyorum ve o anlatmamak konusunda ısrarcı. Kazadan önce neredeydim, ne yapıyordum, neden kaza yaptım ya da kazayı yapan ben miyim tüm bunları öğrenmek istiyorum."

"Sana bunu tüm detaylarıyla anlatan kişi ben olmak istemiyorum, o yüzden üsteleme. Kazayla ilgili bizim yani Toman'ın sinirini bozan ve seni de rahatsız edecek bazı hoş olmayan detaylar var. Bu yüzden ben de yüzeysel kalacağım. Diğer çetelerden biri yüzünden olduğuna eminiz. Kim olduğundan emin olamıyoruz sadece. Yoksa bugüne kadar götlerinden kan almıştık... Benim sevgilimsin ve Toman'da önemli bir konuma sahipsin. Orospu çocuklarının yaptıkları yanlarına kar kaldı, işte buna sinirleniyorum."

"Detayları kimden öğrenebilirim... Belki bir şeyler hatırlayabilirsem sorunuzun cevabını da verebilirim."

"Seninle olan duygusal geçmişimden kaynaklı ben yapamam, diğer çocukların da kanı donmuş durumda. Kazutora'ya ruhsuz piç diyorum ama ona bile bir kal geldi. Sanırım konumlarından ötürü Mikey ya da Draken bu görevi üstlenir. Draken olgundur zaten. Bugün Toman toplantısından sonra onlarla yine bir araya geleceğiz. Sabah saatlerini baş başa kalmamız için bizi serbest bıraktılar. Ve uyumak istiyorlar."

Chifuyu huzursuz oldu. Akabinde konuyu değiştirdi. "Bu çete işlerine nasıl bulaştım? Şu an yaşadığım yerde kavgacı bir arkadaş grubum var ama bu kadar değiliz. Bir de önemli bir konuma çıkmışım. Annem serserilikten terfi aldığımı duysa kafayı yerdi."

"Benimki kafayı yiyor hem de her gün. Annemi üzmek istemezdim ama bu hayatı seviyorum. Bu kafayla Toman'ın kurulduğu güne gitsem yine bu fikri yumurtlardım hatta gelecekten geleceğim için bize biraz spoiler verirdim. Sonra biri çıkıp ne diyorsun amına koyayım diye beni döverdi... Sorunun cevabına gelecek olursam seni bu işe bulaştıran kişi benim ama sende de hakiki serserilik kumaşı vardı. Biz kapmasak birileri gelip seni çetelerine dahil ederdi. Kendi çeteni bile kurabilirdin. O kadar fenaydın. Şiddetten zevk alır gibi bir halin vardı ama Toman'a gelince bir anda melek oldun. Şimdi düşündüm de ne oldu lan sana? Neyse, ben her halini seviyorum."

Remember? 卍 BajifuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin