卍 卍 卍 ÜÇ YIL SONRA 卍 卍 卍
İstasyonda heyecan dolu bir bekleyiş hakimdi. Baji sık sık saatini kontrol ediyor, bu yetmezmiş gibi bir de istasyondaki saati bile ara sıra bir yokluyordu. "Hadi! Hadi! Hadi! Nerede kaldı bu tren!"
Bir süre sonra sefer göstergesi Kyoto treninin Tokyo'ya vardığını bildirdi ve Baji anlık bir duygusal yükselişle yerinden hızla kalkarak kalabalığı izlemeye başladı. O kadar heyecanlıydı ki kalbi deli gibi çarpıyordu.
Daha sonra onu gördü. Chifuyu'yu. Çantası sırtındaydı ve bir eliyle kedisinin taşıma kutusunu taşıyordu, diğeriyle de haber beklercesine telefonunu sıkı sıkı tutuyordu. Gözleri Baji'nin gözlerini yakalayınca gülümsedi ve ona doğru koşarak boynuna atladı.
Uzun süreli bir ayrılık olmuştu ancak yeniden bir aradaydılar ve bu ayrılığın acısını birbirlerine kucak dolusu sarılarak çıkardılar. Baji, sevgilisini saçlarından öptükten sonra yüzüne baktı. "Tokyo'ya hoş geldin, üniversiteli!"
Arabaya geçtiler ama yola koyulmadan önce Baji, Chifuyu'nun elini tuttu. "Başaracağını biliyordum. Bu hepimizin zaferi." Çocuğun elini öptü. "Tanrım... Taşındığına İnanamıyorum. Bu harika bir şey."
Chifuyu başını Baji'nin omzuna yasladı. "Çok yorulduk ve yer yer sabrımız taştı ama başardık. Biz bugünü görmeyi hak ettik. Bir sene geç kaldığım için üzgünüm. Keşke geçen yıl kazanmış olsaydım... Ama sonuç olarak başardım!"
Yoldayken Chifuyu aniden panikleyerek "Eşyalarım geldi mi?" diye sordu. "Her şeyi önden gönderdim ama ben buradayım onlar hala ortada yok. Japonya'nın en rezil nakliye şirketine denk geldim herhalde."
"Mitsuya ve Kazutora bizim evde bekliyorlar. Nakliyeciler gelirse eşyalarını alacaklar. Mitsuya demişken, o da bu yıl Tokyo Sanat Üniversitesi'ne başlıyor. Geçen yıllarda hiç hevesi yoktu ama bu yıl seni hazırlarken o da heves etti."
"Bunu duyduğuma sevindim. Hiç de söylemedi böyle bir şeye giriştiğini. Neyse, başka neler var? Okul işleri yüzünden aklım gidik. Sizi takip edemedim hiç. Herkes nasıl?"
"Herkes iyi. Draken, Emma'ya evlenme teklifi etti. Çok rezil bir organizasyondu ama kız kabul edince tatlıya bağlandı. Henüz evlenmeyecekler ama Draken ciddi olduğunu kanıtlamak istedi sadece. Kızı doğru düzgün bir dairede yaşatacak hale gelene kadar düğün hayal. Onun dışında bilmediğin bir şeyler yok sanırım. Ha bir de Takemichi, Hina'yla eve çıkacak."
"İkinci bir bebek vakasının eli kulağında desene." dedi Chifuyu gülerek. "Küçük Aiya nasıl bu arada? En son, doğduğunda hastanedeyken görüntülü arama yaptığınızda görmüştüm onu. Kesin birkaç ayda kocaman olmuştur."
"İki aylık oldu ve evet, bayağı büyüdü cadaloz. Mitsuya geçen gün ona Toman tulumu dikti. Tam bir Toman bebesi artık. Kazutora yeni daireme komşu olduğu için ara sıra gidip Aiya'yı çalıyorum. Kazutora da bebeğini çaldığım için bağırıyor ama onu kim sikine takar! Aiya artık hepimizin kızı."
"Toman'ın tek kızı ve en değerlisi. Büyüdüğünde tepemize çıkacak kesin... Mikey'den haber var mı hiç? Geçen gün bir iş yerinden bahsediyordunuz. İş mi kuracak?"
"Öyle düşünüyordu. Elit bir restorandan bahsediyordu ama restoran, işin sadece kamuflajı. Daha net olmam gerekirse, Toman şirketi. Toman'ın tüm çete işleri oradan görülecek. Baskın yememek için restoran işletmesi alacak. Herkes öyle yapıyor. Restoran demişken, aç mısın?"
"Aslında mantıken aç olmam lazım ama heyecandan açlığımı hissetmiyorum bile. Yine de bir şeyler yesek iyi olur. Aklımda hiçbir şey yok, canın nereyi istiyorsa orada yiyelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? 卍 Bajifuyu
FanfictionBaji kendisini hatırlamayan Chifuyu'ya kendini hatırlatmak için farklı bir oyun oynamaya karar vermiştir. Not: İlk bölümler Texting gerisi hikaye tarzındadır. Mangadan bağımsızdır. BAŞLANGIÇ TARİHİ: 17.10.2021 FİNAL TARİHİ: 11.11.2021