CERO

4.9K 99 3
                                    

Taget ur Elda Falk's dagbok, 6 juni 2016.

"Festen spårade ur totalt igår. Det började med att jag mådde skit och ville bli jävligt fullt. Det blev jag. Sedan strulade jag med fler killar än vad jag kan räkna. Sedan rökte jag något som jag fan inte vet vad det var. Sedan minns jag inte mer förens jag kom hem. Det är ganska sjukt ändå, vad jag utsätter mig själv för. Whatever, så ja kom väl hem skit full och hög som fan inatt. Mamma fuckar ur. Hon tog mobilen och kastade ut den ur fönstret, bokstavligen. Nu ligger den ensam och hjälplös därute i någon av våra fula buskar. Min lilla baby. Efter det låste hon in mig på rummet och imorse jag jag vaknade berättade hon att vi skulle åka till Spanien i sex veckor. SEX VECKOR?!?! Jag kommer inte ha kontakt med någon av mina vänner här hemma och alla planer för sommaren är förstörda. Istället åker jag till Spanien med någon jävla rikemans bög från Stockholm och hans mamma. Dessutom så ska vi dela rum. Är han snygg tänker jag fan knulla honom, är han ful blir jag ensam kåt och ledsen. Nej nu fan ska jag öppna mitt lilla fönster och röka min sista cigg på sex veckor. Hejdå Sverige."
>>>>>>>>>>>>>
m; 1. Detta är ingen kopia av boken som heter "sex veckor"!! Det låter bara bättre ån tex "fem veckor" så jag tog det!
2. Elda är inte homofob. Inte jag heller.
3. Hon är ingen jävla knarkare.
4. Uppdateringen kommer antagligen va jävligt seg.

sex veckor - f.sWhere stories live. Discover now