OCHO

2.9K 124 7
                                    

Efter det Felix sa den kvällen så har han knappt pratat med mig. Endast om han behövde hjälp med att starta tvättmaskinen, eller om han vill spela kort. Han ville knappt spela kort längre ens. Inte heller sova med mig. Ännu en vecka har gått och det kändes som om jag och Felix var främlingar igen. Jag hatade det. Jag hatade honom för att han inte pratade mig. Och jag hade fått nog. Jag slet bor täcket från min alldeles för varma kropp och gick med arga steg till Felix rum. Han sov, som vem som helst hade gjort klockan tre på natten. Jag väckte honom inte utan lyfte på täcket som kröp under, tätt intill hans halvnakna kropp. Såklart vaknade han, och för en sekund trodde jag att han skulle putta mig ned från sängen. Men det gjorde han inte.
"Vad fan gör du?" frågade han istället.
"Vad fan gör du? Efter din jävla kärleksförklaring förra veckan så har du knappt pratat med mig! Jag fattar inte vad jag gjorde fel"
"Det är ju det som är grejen Elda! Du fattar inte!"
"Få mig att fatta då!"
"Det är inte så jävla lätt. Du vill inte ens fatta"
"Vad tror du jag försökt med hela veckan?"
"Nej Elda! Du försöker inte ens. Dessutom så kommer jag inte få ut något bra av det om du fattar. Liksom, du är för i helvete Elda Falk"
"Och vad menar du med det?"
"Att du är svår! Du är så jävla hemlig och mystisk och jag förstår mig inte på dig"
"Skit i det då"
"Skit i vad?"
"Oss"
"Finns det ett oss?"
Jag bara suckade och bet löst i min läpp. Om det är någon som är hemlig och mystisk just nu så är det han. Vad han än försöker få mig att förstå så kommer jag aldrig förstå det.
"Ha sex med mig" sa jag till slut.
"Va?"
"Du hörde vad jag sa"
Han sa inget mer, utan pressade sina mjuka läppar mot min. Någon sekund rullade han över mig och särade på mina ben för att lägga sig emellan dem. Ingen av oss hade värst mycket kläder på oss så det tog inte lång tid innan vi båda låg i endast underkläder. Felix smekta långsamt mina lår med sina händer vilket fick mig att släppa ut ett tyst stön.
"Vi måste vara tysta" viskade han.
Jag nickade och hans ena hand knäppte upp min bh och slängde den på golvet. Han började kyssa över min överkropp och jag är säker på att han lämnade flera märken efter sig. Men jag brydde mig inte denna gången. Han fick märka mig hur mycket han ville, jag ville bara ha honom. När han var klar med min överkropp började han kyssa mina innerlår istället, vilket gjorde mig nästan galen. Jag kunde inte hjälpa mina tysta stön som fick Felix att le mot min hud. När han sedan drog av mina trosor och lät sin tunga och fingrar göra jobbet fick jag bita hårt i min hand för att inte skrika ut hans namn. Han var så jävla bra. Han slutade precis i rätt tid och kysste upp för min överkropp, till mina läppar. Han drog snabbt av sig sina kalsongen och trädde på en kondom.
"Säker?" frågade han en sista gång och jag nickade innan han pressade sig in i mig.
//\\
m; i dessa stunder är jag glad att ingen vet vem jag är hihi känner mig lite sådär bad ass nä fifan de inte ok att skriva dehär sorrisorri Felix men man måste ju för läsarnas skull<3 jag vet att ni älskade detta LJUG INTE

sex veckor - f.sWhere stories live. Discover now