Jag och Felix satt som en vanlig kväll, ute på balkongen. Dock så var det lite kallare och blåst idag så vi hade tagit med oss ett täcke. Han hade äntligen köpt ett nytt paket cigaretter till mig efter att jag hade varit så "duktig och sparat" på mitt förra paket.
"Har ni fortfarande inte pratat?" Frågade han.
Jag förstod vad han syftade på mig skakade på huvudet. Efter att hon halvt skällt ut mig för allt med Felix så hade vi knappt sagt godmorgon till varandra. Vi har nästan varit som främlingar. Men den här gången tänker inte jag vara den som säger förlåt först.
"Det är okej. Hon kommer att komma till dig snart. Förresten så frågade min mamma om vi ville följa med på båtturen imorgon"
"Har du pratat med henne om oss"
"Faktiskt så har jag det och hon verkade inte vara så värst förvånad, mer exalterad"
"För att du aldrig haft en tjej förut eller?"
"Eh jo såklart men.. Ja du vet..."
"Nej jag tror inte jag vet"
"Jag kanske inte varit on top of my game men jag har faktiskt träffat andra innan dig!"
"Mhm, virgin boy"Felix nöp mig lekfullt i armen efter jag sagt det och jag skrattade åt honom. Det är ganska otroligt att han aldrig haft någon innan mig om man kollar på honom. Jag trodde inte att han var min typ men kolla på mig nu. Vem som helst skulle falla för honom.
"Men allvarligt, båttur imorgon med mammorna?" frågade han sedan.
"Okej"
"Najs"Jag log och kysste honom löst. Han la sina händer på mina höfter och lyfte mig grensle över honom så han kunde trycka sig närmare. Han kramade om mig hårt och jag blev nästan som generad när han kollade på mig. Det var ju inte i närheten av första gången.
"Förresten så är jag kär i dig med" viskade han i mitt öra.
Han kysste mig löst under örat, ned över halsen, upp på käkbenet, på munnen, på nästan och sedan tillbaka på munnen. Jag fnissade och tog hans ansikte i mina händer. Jag kysste honom tillbaka och hans drog sig lite längre ned än vart de var från början. Men det gjorde mig inget, för det var ju Felix.
//\\
Alltså om ja skriver fel i titeln så e de fan inte mitt fel ja kör Google translate för ja har F i spanska. Och varför säger wattpad fkn grattis när ja publicerar ett kapitel liksom hållkäften de e inte min födelsedag nu igen??? fattar inte wattpad att födelsedagar är ångest ångest och lite mera ångest?? TYST.
YOU ARE READING
sex veckor - f.s
FanfictionAtt tillbringa sex veckor i Spanien utan mobil & kontakt med vännerna där hemma är inte alltid så hemskt om man har rätt sällskap.