DOS

3.3K 92 11
                                    

Jag tror Felix är bergsklättrare eller något. Han bara tog sig ner för balkongen utan problem. Mig fick han hjälpa. Kände mig som en apunge som inte lärt sig leva än. Och dessutom så råkade jag riva upp hela låret typ. Nu var vi äntligen påväg in till stan iallafall. Jag tror det här var en riktigt fest ställe. Det verkade som det och man hörde musiken. Dock så tror jag aldrig Felix skulle låtit mig gå dit.
"Hur länge har du rökt?"
"Sedan jag var tretton typ"
"Varför"
"Vet inte. Fick testa av någon kompis och sedan blev det bara så. Mamma var helt galen i början men när hon insåg att hon aldrig skulle få mig att sluta så sket hon bara i det"
"Du kan få cancer"
"No shit, inte så att det står på varenda paket man köper"
Han bara ryckte på axlarna och vi fortsatte gå i tystnad. Felix var en riktigt Stockholms kille. Rik och bortskämt. En sån som han skulle nog aldrig börja röka eller dricka utan sina föräldrars tillåtelse, eller sin mammas tillåtelse då. Han pappa är död berättade mamma, bara för att jag inte skulle ta upp ämnet familj med honom. Det är tydligen känsligt. Fast jag fattar inte varför hon då tar upp det med mig, min pappa skulle ju lika gärna också kunna vara död då han aldrig hör av sig.
När vi kom in till stan stannade vi utanför första bästa lilla butik. Jag gav Felix mitt kort och sa koden. Jag kunde inte följa med in för då skulle gubben fatta att han köpte ut till mig.
"Köp black devil"
Han gick in och fem minuter senare kom han ut med ett rosa paket. Direkt tände jag en och andades in röken. Aldrig har en vanlig cigarett varit så lugnande.
"Hoppas för din egen skull att du inte säger till mammorna"
"Bara du flashar"
"Men är du seriös?!"
"Jag driver, idiot"
*
På morgonen, eller rättare sagt några timmar senare, vaknade jag av att Felix ropade att frukosten var färdig. Vi gick inte och la oss direkt när vi kom hem utan satt på balkongen och pratade i nästan en timme. Jag har nog inte fått mer än tre timmars sömn inatt.
"Elda!" ropade mamma.
"Jag kommer, chilla!"
Jag gäspade och sträckte på mig innan jag gick ut i köket. De tre satt redan där och tuggade på brödet som verkade väldigt torrt. Jag har aldrig varit någon frukost människa.
"Du kan rosta en macka, de ligger på bordet" mumlade Felix.
"Värst vad ni var trötta idag" sa mamma.
Vi båda mumlade till svars och jag la i en macka i rosten. En minut senare poppade den upp och jag slog mig ned bredvid Felix. Jag tuggade i mig mackan som smakade skit, inte ens bröd kan dom göra här. Sedan gick jag in i mitt rum för att göra mig i ordning. Jag hade ingen aning om vad Cecilia och mamma planerat i dag men jag tänkte gå ner till stranden vad de än säger. Håret borstade jag ur och lät det vara utsläppt. Det var fint som det var. Sedan tog jag på mig min rosa bikini och en liten klänning till det. Jag tog mina solglasögon och packade väskan men behövliga grejer. Sedan öppnade jag dörren till Felix rum utan att ens tänka på om han kanske också bytte om.
"Följ men mig till stranden innan jag blir psykfall"
Felix bara tittade trött på mig där han stod med endast en handduk runt midjan. Jag ville inte erkänna det men han var riktigt snygg. Dock väldigt vit, men det skulle han inte vara länge till om han följde med mig.
"Jaja men gå ut och låt mig byta om"
"Tror jag stannar. Kan flasha också"
Med ett leende på läpparna puttade han ut mig ur sitt rum och sedan hördes ett klick. Han låste dörren, den jäveln.
//\\
m; Flasha e deras grej<333
ciggen som de köpte är dem på bilden. Sexigare än vad jag någonsin kommer bli. Vill haaaaa

sex veckor - f.sWhere stories live. Discover now