tanıtım.

494 17 0
                                    

Derin karanlığı bir kibritin zayıf alevi sardı. Sesi karanlığa bir kırbaç gibi düşerken son nefesimi verirmişcesine acı içinde kıvrandım.

Merih Hürel bacak aramda durmuş ve elleri külotumun sınırında dolanıyordu. O bu oyunların efendisiydi. Nefesi üzerime hırlarken göğsü hızla inip kalkıyordu.

Dişlerini sıktı ve boynundaki damarlar gerildi. Sanki kendini zor bir konuşmaya hazırlıyor gibiydi. Gözlerinin yaşlarla parladığına şahit oldum. Dehşet içinde titredim. Parmak uçlarımla yüzüne dokundum.

Melekleri ağlatabilecek duruma getirecek ve tanrılar arasında savaşları alevlendirecek gibi bir yüzü vardı. Yüzünü okşarken gergin bedeni biraz olsun rahatladı. Ama hemen sonra parlak gözlerindeki şeytanların onu nasıl kamçıladıklarını gördüm.

Gözlerinde acı çeken adamın kafasını gözlerini sertçe yumarak suda boğdu. Gözlerini açtığında şimdi orada gezinen ifadenin kararlılık olduğunu görünce kaskatı kesildim. Sıcak nefesi boynuma dökülmeye başladı ve kararlılığı gözlerindeki acıyı baltaladı.

"Ama sana bu kötülüğü yapamam. Senin için seni terkediyorum. " sesi azap görmüş gibiydi. Çaresiz ve yanmış...

yaşlar yanaklarımdan hızla süzülürken acı içinde gözlerine baktım.
Gözlerindeki kararlılığı gördüm. Beni terkedecekti. Elleri benden uzaklaştı. Acıyla süzülen yaşlarıma baktı.

"Sana yazar olacak, ağladığında gözyaşlarında boğulacak kadar seven bir adam. Seni durmadan ağlatmak yerine, elinden tutan, kemiklerinde biriktirdiği sadakatle sana dokunacak bir adam. Ama ben o adam değilim küçük kızım. Benim aksime seni sertçe becermek yerine seni öpmeye bile kıyamayacak bir adamı hakkediyorsun." Ardında elleri benden uzaklaştı ve arkasını bile dönmeden çekip çıktı.

Beni hiç bulmamıştı belki ama şimdi kaybediyordu. Beni terketmişti...

Geç açtığı kalbinden erken sürgün edilmiştim ve çektiğim acılar son bulur sanmışken bana ilk acılarımmış gibi tekrar tekrar aynılarını yaşattı.

Çünkü o ölü bir bedeni hala diri sanmıştı.

Azat edilmiş bir ırmağın can çekişen dalgalarıydım ama bu sefer su boğmamış,bir adamın altında boğulmuştu.

Onu hiç kazanamamıştım ama  neden şimdi onu kaybetmişim gibi canım yanıyordu.

Merih Hürel beni terketmişti...

GAME  çok yakında...

GAME: VARİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin