Ablakból sugárzó napfény világította meg az arcomat reggel 8 órakor. Le mentem szokásosan a reggeli kávémat és reggelimet megcsinálni, közben néztem a telefonomon kapott üzeneteket és válaszoltam rájuk. Fel mentem fogat mosni, át öltözni, és be ágyaztam.
Arra gondoltam hogy mivel új szomszédaim vannak, csinálok nekik sütit és üdvözlöm őket így előkészítettem az alapanyagokat (mert pont volt itthon) és elkezdtem elkészíteni, sütőbe tettem és rá fél órára elkészült. Raktam rá porcukrot és szerintem tökre finomnak néz ki. Fel vettem a nyári Nike cipőmet, a kezembe vettem a sütit és elmentem a szomszédba. Be kopogtam és kinyitották.
-Jó napot kívánok! Amy Smith vagyok a szomszédból! Csak sütöttem sütit önöknek!
-Szia Amy! Michelle vagyok, gyere fáradj beljebb!
Be mentem a házba és egyszerűen káprázatos volt, csodálatosan fel lett újítva, le ültem a kanapéra süteménnyel a kezembe.
-Ő itt a férjem Thomas! És van egy fiúnk Jacob! JACOB GYERE LE ÜDVÖZÖLNI A SZOMSZÉDOT. *Kiabált fel a fiúnak Michelle*
Amikor le jött Jacob csodálkozva rá néztem, ő meg amikor jött le a lépcsőn rögtön a szemembe nézett és szintén csodálkozva nézett.
-Jacob szívem mutatkozz be! *fogta meg Jacob vállát Michelle*
-Szia. Jacob vagyok, gondolom szomszédok leszünk.
-Szia! Amy! Igen szomszédok.
Amikor kezet fogtunk bennem volt egy fura érzés.. ami kellemes volt.. de egymás szemébe néztünk és vagy 1 percig síri csöndbe egymás szemét néztük.
-Öm.. Itt van a süti! Nekem mennem kell. Örülök a találkozásnak. Viszlát! Szia Jacob!
-Rendben szia Amy drága! *Szólalt meg Michelle, és Thomas*
-Szia Amy! *mosolyogva felelt Jacob*
Vissza mosolyogtam rá, és le tettem az asztalra a sütit majd haza mentem. Le dőltem a kanapéra, és csak arra tudtam gondolni hogy milyen pozitív csalódás volt találkozni Jacob-bal. A keze selymes volt, a tekintete meg szívdöglesztő. És a szülei is aranyosak. Amint felkeltem a kanapéról felhívott Jack.
-Szia Macskanő! (Így becéz engem) ma nincs kedved valamerre elmenni?
-Szia Batman! (Én is becézem) inkább gyere át, lusta vagyok bárhová is menni.
-Rendben ott találkozunk! Szia!
Olyan 30 percet vártam Jack-re. Amikor még mindig nem jött, ezért ki néztem az ajtón és láttam hogy Jack és Ava beszélgetnek.
-Figyelj Ava, Jack hozzám jött nem hozzád.
-Jól van nyugodj lefelé úgy is van barátom.
-A többi 8 mellé.
Ezen Ava csak flegma mosolyt vágott, Jack ide jött hozzám, megöleltem és fel mentünk a szobámba.
-Arra gondoltam jógázhatnánk! *felelt Jack*
-Jóga? *felnevettem*
-Ne nevess! A jóga hasznos, csak öltözz át valami kényelmesebb ruhába.
-Hát jó! Akkor mindjárt jövök.Át vettem az edző szettemet, és elkezdtük csinálni a gyakorlatokat, amikor az egyiknél pont megláttam Jacob-ot ahogy éppen öltözik át ezért nem tudtam a jógára koncentrálni és csak Jacob-ot tudtam nézni amikor egy nagyot felkiált Jack.
-AMY FIGYELJ MÁR MINDJÁRT LE ESEL.
-Hoppá, Bocsi! Nem figyeltem. Mostmár figyelni fogok esküszöm.
-Mit néztél te ennyire? *ki néz az ablakon és meglátja Jacob-ot*
-Ooo.. Hogy neked az a srác tetszik! Hogy hívják? És várjunk mióta van neked ott szomszédod?
-Túl reagálod.. Csak ma ismertem meg de olyan aranyos srác, és jól néz ki! Nyári szünet első napjába vettem észre hogy pakolnak be a házba.
-Értem! Én biztos vagyok benne hogy közelebbről megfogjátok egymást ismerni és egy idő után együtt lesztek.
-Hát nem is tudom legyen igazad! Na de térjünk vissza a jógára.
Elhúztam a függönyt amit Jacob a szomszédból pont ki szúrt, és nem értette.
Jack olyan este 8 fele ment haza, addig csak ebédeltünk/vacsoráztunk, tv-t néztünk, beszélgettünk. Utána fogat mostam, le mostam a sminket magamról, rendet raktam a szobámba, és amikor feküdtem volna le aludni akkor pont láttam egy kis résen hogy Jacob az ablakomra néz, ezért elhúztam a függönyt és egymás szemébe néztük, majd utána elkezdett Jacob integetni, vissza integettem, elkezdtünk mosolyogni és mind a ketten elpirultunk. Elköszöntem egy integetéssel tőle és le feküdtem aludni.
YOU ARE READING
A szomszéd fiú (kezdet)💕
RomanceEgy átlagos tini lány vagyok, 16 éves, és nem volt még SOHASEM kapcsolatom. Ha szeretnéd látni a sok csalódást, boldogságot, ajánlom hogy olvasd el ezt a könyvet!💕