Michelle vallomása

113 4 0
                                    

Be mentem a gardrób szobámba kiválasztottam egy pár gyönyörű ruhát, és csináltam magamnak ebédet közben meg Ashley-vel beszéltem video hívásban.
-Egyébként mi van azzal a sráccal a szomszédba? *bájosan hason fekve kérdezte a hívásban Ashley*
-Hát ugye buli után együtt aludtunk és hát igen.. össze bújva, és megkérdezte hogy jelentett-e nekem ez valamit, én meg mondtam hogy részeg voltam és nem.. Mert nem akartam hazudni és szerintem szarul esett ez neki mert kerül engem amióta elment tőlem.
-Ez azt jelenti hogy fontos vagy neki! Szeret téged és nem barátilag! Miért nem próbálsz neki egy esélyt adni?
-Egyszerűen nem volt még barátom.. Nem lennék képes kapcsolatba kezdeni..
Elég sokáig beszélgettünk, utána amikor megettem a kaját, elmosogattam elköszöntem Ashley-től és gondoltam bocsánatot kérek Jacob-tól.. Ezért felvettem a nyári cipőmet, felkaptam a dísz táskámat, és be csöngettem Michelle-ékhez.
-jó napot Michelle én- *közbe szakított Michelle*
-Drága Amy remélem többe nem fogunk találkozni, megbántottad a fiamat, és rossz hatással vagy rá! Csak felejts el minket! *becsapta előttem az ajtót*
Konkrétan le sokkolódtam.. Rosszul esett hogy ezt mondta Michelle.. Azt hittem kedvelnek engem, és hogy ennyire nem fajul el ez a "kis" vita..
Így haza mentem csalódottan, át öltöztem egy kényelmesebb ruhába

Így haza mentem csalódottan, át öltöztem egy kényelmesebb ruhába

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

ki mentem az udvarra és elkezdtem a hinta ágyon gondolkozni.. Vissza gondoltam arra amikor egymás mellett feküdtünk Jacob-bal, és majdnem Csókolóztunk.. kicsit szomorú lettem.. Olyan este jöttem be a házba, felhívtam Jack, és Ashley-t és elmeséltem nekik mi történt.. Tökre megértőek voltak. Vacsoráztam, le fürödtem, fogat mostam és mentem aludni.
Másnap reggel felhívott Jack.
-Szia Amy mami! Nincs ma kedved elmenni buliba? Nem iszunk, csak jól érezzük magunkat.
-Jó reggelt neked is Jack *adtam ki szenvedős hangot* De felőlem mehetünk, de tényleg ne igyunk mert már több alkoholt nem bírok. Hány óra fele mennénk?
-Dél, és olyan este jönnénk haza.
-Oké legyen! Abba a szórakozó helyen szeretnél találkozni ahova régebben jártunk?
-Igen.
-Jó! Ott találkozunk, délre ott vagyok.
-Rendben szia!
Felkeltem, megittam a reggeli kávémat, meg reggeliztem, és egy kicsit sorozatot néztem mert volt időm, csak egy kicsit tovább néztem mint kellett volna szóval majdnem késésben voltam.. gyorsan csináltam egy sminket magamnak, fogat mostam, megcsináltam a hajamat, és felöltöztem majd indultam sietősen a buliba.

 gyorsan csináltam egy sminket magamnak, fogat mostam, megcsináltam a hajamat, és felöltöztem majd indultam sietősen a buliba

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Szia Jack Mack! Bocsi hogy késtem csak nem figyeltem az időt!
-Szia Amy mami! Semmi baj, iszol valamit? Nem alkoholra értem..
-Vizet szívesen innék.
Jack mosolyogva bólogatott, be mentünk a buliba, kértünk italt és tök jól szórakoztunk JÓZANON, amikor megláttam Jacob-ot a haverjaival.. És amikor rá néztem pont akkor szúrt ki engem is.
-Várj Jack mindjárt jövök..
Amikor Jack meg akart szólalni én ott hagytam és mentem oda Jacob-hoz..
-Jacob beszélhetnénk?
-Nem.. Bocs haverokkal vagyok.. *hagyott ott engem*
-JACOB KÉRLEK! *üvöltöttem utána, és a fél buli ránk nézett*
-Bocsánat! Semmi érdekes, folytassák csak! *néztem a tömegre és tovább táncoltak*
-Mit akarsz Amy? *jött vissza Jacob*
-Sajnálom.. Én nagyon sajnálom! Annyira fontos vagy nekem és egyszerűen szörnyű volt kibírni a tegnapi napot nélküled, sajnálom hogy bunkó és önző voltam..
-Amy én..
-Megértem ha haragszol..
-Nem Amy nem erről van szó! Nekem..
-Mi a baj?
-Nekem alakulóm van egy lánnyal..
Amikor ezt meghallottam őszintén össze tört a szívem, a tegnapi napom is egy szenvedés volt, tele csalódottsággal, ma meg konkrétan össze törték a szívemet.. Vissza mentem félig sírva Jack-hez.
-Amy mi történt?
-Menjünk innen..
-Amy...
-MENJÜNK INNEN MOST EL! *kezdtem el konkrétan bőgni*
-Jó megyünk Amy.. megyünk.. *megfogta Jack a kezemet, és egészen haza vezetett*
Amikor ki mentünk a buliból végig csalódottan nézett minket Jacob..
Amikor haza értem elmeséltem mindent Jack-nek, és tökre sokat segített, megnyugtatott, és egészen estig együtt voltunk amikor 8 fele haza ment. Én meg rögtön le feküdtem aludni.
Másnap reggel kicsit szomorkás kedvem volt, ezért nem volt erőm reggelizni se kávét inni csak be ültem a tv elé sorozatot nézni. Sokszor gondoltam Jacob-ra, és a sírás meg az idegesség kavarodott bennem.

A szomszéd fiú (kezdet)💕Donde viven las historias. Descúbrelo ahora