Családi konfliktus

89 4 0
                                    

-Miért mész haza? *nézett szomorúan*
-Mert ez az otthonom? *nevettem fel*
-Aludj nálam! *nézett rám a bájos mosolyával*
-Jó! *mosolyogtam*
Át mentünk Jacob-ékhoz.
11-ig filmet néztünk, tiktokokat és képeket készítettünk majd elaludtunk össze bújva.

11-ig filmet néztünk, tiktokokat és képeket készítettünk majd elaludtunk össze bújva

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Reggel arra keltünk hogy kopognak az ajtón.
-Sziasztok! Szia fiam! *jön be Thomas*
-Jó reggelt Thomas! *mosolyogtam a reggeli kómás fejjel*
-Jó reggelt Amy! Hogy aludtatok?
-Nagyon jól! *mosolyogtam*
-Jó reggelt apa! Most értetek haza? *állt fel Jacob*
-Igen!
-Oké, anya hol van?
-Öm.. Nem fog ma haza jönni.
-Miért?
-Barátnőinél van.
-Hát jó!
Amikor meghallottam hogy miről beszélnek Jacob-ék rájöttem hogy ez az egész dolog nem tiszta, Michelle-nek a család a legfontosabb főleg a csodálatos fia, nem hiszem hogy 3 nap után inkább menne a barátnőihez.. Mivel hogy ilyeneken gondolkoztam így csak arra tudtam koncentrálni hogy beszél hozzám Jacob, és nincs már bent Thomas.
-Kicsim, kicsim! Baj van?
-Öm.. Nem! Nem, csak máshol járt az agyam, miről van szó?
-Csak jó reggelt-et kívántam! *csókol meg*
-Jó reggelt!
Elmentünk reggelizni, elkészültem mivel Jacob megy a haverjaival ma valahova, így amikor elkészültem elköszöntem Thomas-tól, és Jacob haza kísért, majd egy csókkal váltunk el és mentem be a házba.
Rengeteget gondolkoztam a Michelle-s dolgon.. Majd felhívtam Ashley-t.
-Szia Ash! Bocsi hogy nem hívtalak és írtam neked az utóbbi 3 napban csak Jacob-bal voltam!
-Szia Amy! Semmi baj, de örülök hogy újra beszélünk! Ma nem megyünk el valamerre?
-De menjünk, ma jött ki a kedvenc filmem 2. része a moziban, megnézzük?
-IGEN! *üvöltött bele a telefonba, majd elkezdtem ezen nevetni* Utána menjünk el vásárolni!
-Oké *mosolyogtam*
Egy ideig beszélgettünk meg felhívtam Jack-et is és vele is beszélgettem jó sokat, majd megcsináltam a hajamat, fogat mostam, csináltam sminket magamnak és Ashley-vel találkoztunk a pláza előtt.
Rengeteg boltba mentünk, ittunk Starbucks-ot, majd be ültünk a Kfc-be, és vettünk jó sok ruhát. Mivel hogy délután 3:00-kor kezdődik a mozi így addig vásároltunk, majd olyan 2:57 fele be értünk popcorn-nal és kólával a kezünkbe a mozi terembe. Nagyon izgalmas volt, már várom hogy ki jöjjön a következő rész. Olyan este 5 fele haza értünk, és Ashley nálam alszik így meg vacsoráztunk át öltöztünk valami kényelmesebb ruhába és le feküdtünk a kanapéra.
-Egyébként együtt vagytok azzal a sráccal? *kérdezte érdeklődően Ash*
-Hát őszintén nem is tudom.. Nem kérdezte meg hogy leszek-e..
-Ez gyanús.. Nem lehet hogy te csak az egyik vagy a sok közül?
-Nem tudom.. Nem hiszem.. Meg nem is remélem!
-Hát én sem tudom, de már megkérdezte volna hogy leszel-e a barátnője..
Ashley-nek már erre a mondatára nem is figyeltem mert azon járt az eszem hogy mi van ha igaza van.. oké csókolózunk meg minden.. De másokkal is ezt csinálja.. Inkább beszélek holnap Jacob-bal.
Ashley-vel sokat beszélgettem, sokat nevettünk, sorozatot néztünk és olyan éjfél fele el aludtunk.
Másnap reggel 9:00-kor keltünk mert Ashley-t hívta valaki, ki ment a szobából és elkezdett vele beszélgetni majd egy 10 perc múlva vissza jött.
-Ki volt az? *ültem fel*
-Ah csak egy barátom..!
-Rendben!
Egy ideig lustultunk az ágyban, majd egy 20 perc múlva elkezdtünk készülődni, én le fürödtem, át öltöztem és megcsináltam a hajamat/arcomat. Elmentünk reggelizni majd utána elmentünk fogat mosni. Amikor Ashley el ment meg igazítani a haját akkor láttam hogy kapott egy üzenetet valakitől, és hát muszáj voltam megnézni.. "Jacob😍🔥❤️"
Kiváncsi voltam hogy ki az a "Jacob". Az én Jacob-om, vagy valaki más..

A szomszéd fiú (kezdet)💕Onde histórias criam vida. Descubra agora