Max

118 4 0
                                    

-Jónapot Michelle, és Thomas!
-Szia szívem! Hát ti?
-Át hívtam. Csak beszélgetni fogunk. *felelt Jacob*
-Rendben drágám! Menjetek fel nyugodtan.
Fel mentünk Jacob szobájába ahol a fal tele volt rajzolva, szebbnél szebb rajzokkal.
-Aszta! Mióta foglalkozol rajzolással?
-Elég régóta! Öröklés, anya jól tud nagyon rajzolni! Látod felül közepén azt a rajzot? Azt ő csinálta!
Fel néztem és egyszerűen káprázatosan gyönyörű volt! Csodálatos rajzok voltak, rendesen lehetett rajtuk látni a tehetséget.
-Szoktad a rajzaidat valakinek mutatni?
-Nem! Inkább csak magamnak rajzolgatok.
-Pedig tehetséges vagy! Biztos kint lennének a múzeumba!
Ezen elmosolyodott Jacob. Le ültem Jacob ágyára ahol ki szúrtam Jacob rajz füzetét, ezért elvettem.
-Amy add vissza kérlek!
-Hagy nézzem meg mi van benne kérlek!
-Nem add ide!
Nem adtam vissza neki, így gyorsan bele néztem és megláttam egy olyan rajzot ami engem ábrázol (ahogy az ablakban álltam) és két szívecske fölöttem.
-Nem gondoltam volna hogy ilyeneket is rajzolsz.. Oltárian aranyos!
-Köszi.. Ezt nem akartam megmutatni.. Attól féltem hogy soknak fogod tartani!
-Dehogyis sok! Ez aranyos! És tehetséges!
Megöleltem Jacob-ot, (így ugye egymás mellett ültünk) és utána sokáig egymás szemébe néztünk, Jacob megsimogatta az arcomat, és egyre közelebb jött..
-Jacob én még nem csókolóztam..
-Nem baj! Ne félj. Csak csináld szépen lassan. Így. *megcsókolt Jacob, és beparáztam így kb csak 1 másodpercre Csókolóztunk*
-Ne félj Amy! Jól csinálod. Szólnék ha valamin javítanod kéne! De tökéletes vagy!
Rá mosolyogtam Jacob-ra, megfogtam az arcát, és megcsókoltam így Csókolóztunk vagy 5 percig, amikor szépen lassan abba hagytuk.
-Na és milyen volt az első csókod?
-Nagyon jó! Jobbat nem is képzelhettem volna el! Főleg egy tökéletes partnerrel.
Ezen elmosolyodott Jacob, így megint egyre közelebb jött hozzám és azt hittem meg akar csókolni, de az arcomra adott egy puszit.
-Öm.. Jacob szerintem én lassan indulok haza.. Meg kell csinálnom a pályázatra 1-2 feladatot..
-Hát jó! Oda kísérlek a házadhoz.
Ezen csak bólogattam, utána elköszöntem Michelle-éktől, és elkísért engem Jacob.
-Viszlát Jacob!
-Viszlát gyönyörű Amy!
Mosolyogtam és be akartam menni a házba amikor Jacob magához húzott, és megcsókolt.. De ez most más volt.. A derekamat fogta, én meg le sokkolódtam. És sokkal mélyebben Csókolóztunk ha lehet így fogalmazni. Amikor abba hagytuk integettem Jacobnak és mentem be a házba. Szokásosan boldog voltam! Megcsináltam a feladatokat, és mindig csak Jacobon járt az agyam.. vele volt az első csókom.. És egyszerűen tökéletes barát..
Vacsoráztam, edzettem, fogat mostam és felhívott valaki telefonon.
-Szia! Fel ismered a hangomat?
-Szia? Nem. Ki vagy?
-Max.. A kiskori egyik barátod!
-Úristen Max tényleg te vagy az?
-Igen!! Nincs kedved holnap valamerre el menni?
-De! Vagy is nem! Pályáztam egy pályázatra és be kell mennem a suliba hogy tudjak "vizsgázni"..
-Oh.. Értem.. akkor holnap után?
-Jó! Benne vagyok! Elmentelek, és majd még beszélünk. Szia Max!
-Rendben. Szia Amy!
Amikor letettük elmosolyodtam mert egy nagyon jó barátom volt Max kiskoromba. Egy ideig filmet néztem és elaludtam.
Reggel ébresztőre keltem, mivel időbe kell be érnem a suliba. Le mentem gyorsan reggelizni és teázni, majd fogat mostam, be pakoltam a táskámba (vizet, telefont, szemüveget) és át öltöztem.

 Le mentem gyorsan reggelizni és teázni, majd fogat mostam, be pakoltam a táskámba (vizet, telefont, szemüveget) és át öltöztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majd elindultam a suliba. Be ültünk az osztály terembe (akik pályáztak) és 1 óránk volt ki tölteni, amikor sikerült megfogtam a táskámat, ki vettem belőle a vizet és ittam.
-Amy? *jön oda hozzám Max*
Amikor megláttam Max-et ki köptem a vizet, és félre nyeltem.

 -Amy? *jön oda hozzám Max*Amikor megláttam Max-et ki köptem a vizet, és félre nyeltem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Úristen.. Jól vagy?
-Igen..! Aszta de rég láttalak!
Megöleltem Max-et.
-Egyébként mit keresel a sulimban? Te nem is ide jársz/jártál.
-tudom hova jársz suliba Jack miatt. Eléggé jóba lettünk és rád kérdeztem hogy mi van veled, aztán elmondta.
-Értem! Na de én indulok haza, jó volt találkozni!
-Haza kísérlek!
-Rendben.
Haza fele rengeteget beszéltünk, majd amikor a házamhoz értünk, megöleltem Max-et amit Jacob pont látott, el köszöntem Max-től majd mentem be a házba.

A szomszéd fiú (kezdet)💕Where stories live. Discover now