Pályázat

145 4 0
                                    

Reggel észre vettem hogy az interneten fent vagy egy pályázat az iskolámnak hogy ki lehet jutni Spanyolországba, és ott tanulni 1 évig. Imádom a Spanyolt, és jól is beszélem ezért gondoltam ki töltöm a táblázatot, és majd valamelyik nap mennem kell "vizsgázni" a suliba hogy  benne legyek a pályázatban és el is tudjak menni. Így olyan fél óráig ki töltöttem, utána rendet raktam a ruháim között amikor felhívott Jack.
-Szia Macskanő! Ma lesz egy nyári bál a sulimban így nincs kedved eljönni velem?
-Szia szia! Nincs ma még programom így persze elkísérlek.
-Nem elkísérni kell, hanem ott velem lenni.
-Akkor ki kell öltöznöm? Nincs egy szép osztálytársad akivel el tudsz menni?
-Igen ki kell öltözni. Van! De én veled szeretnék menni, a legjobb barátnőmmel!
-Rendben mikorra kéne elkészülnöm?
-Most van dél, szóval olyan 2-re készülj el! Érted megyek a ház elé. Csak legyél időben kész.
-Oké elkezdek készülni. Szia!
-Szia!
Le tettük. Kerestem a ruháim között egy elegáns ruhát, de több volt így nem tudtam választani, kb 10 percembe telt amire eldöntöttem. Megebédeltem, fogat mostam, felkentem egy erősebb sminket, ki vasaltam a hajamat és fel vettem a ruhámat. Így épp hogy el tudtam készülni időbe.

Be ültem Jack mellé a kocsiba és csak csodálkozva nézett rám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Be ültem Jack mellé a kocsiba és csak csodálkozva nézett rám.
-Te jóisten! Gyönyörű vagy!
-Köszi Jack! Na de menjünk.
Amikor el indultunk pont láttam hogy Jacob az ajtó előtt áll, és telefonál valakivel de rám nézett én integettem neki de ő csak csodálkozott.
Oda értünk Jack sulijába és a fél suli minket nézett.
-Szia bro! Gyönyörű a barátnőd!
-Ő nem a barátnőm! Legjobb barátnőm!
-És szingli?
Rá néztem ideges fejjel Jack-re és értette miért néztem így rá.
-Nem. Nem szingli! Szóval ne próbálkozz nála.
Jacket át karoltam, és elindultunk ő meg neki ment a srácnak. Be értünk a "torna terembe" ahol most fel van díszítve minden és csak csodálkozva néztünk.
-Felkérhetlek egy táncra gyönyörű Macskanő?
-Persze Batman.
Át karoltam Jacket és elkezdtünk táncolni, 3 órás volt ez a bál, így csak táncoltunk, meg ismertem egy pár haverját, ittunk ettünk és fél hat fele indultunk haza. Jack-től elköszöntem a házam előtt, ő megköszönte hogy elmentem, és indultam be a házba. Amikor be értem ki feküdtem a kanapéra és megkönnyebbültem hogy végre le vehettem a magassarkú-t. Gyorsan át öltöztem egy otthoni pihenős szettbe

Le mostam a sminkemet, ki engedtem a hajamat, meg fürödtem, és folytattam a pályázat nézését amikor kopogtak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Le mostam a sminkemet, ki engedtem a hajamat, meg fürödtem, és folytattam a pályázat nézését amikor kopogtak. Így gyorsan kinyitottam.
-Szia Amy! Nincs kedved valamerre elmenni? *köszönt mosolyogva Jacob*
-Szia Jacob! Hát ma eléggé hosszú napom volt így nincs kedvem nagyon akárhova is menni, szóval maradj nálam és menjünk ki az udvarra!
-Jó de hoztam sört!
-Honnan van neked söröd? *nevettem*
-A haverom mindig ad nekem és egy ideje nem iszok így van vagy 10-15 db.
-Wow! Na de gyere be.
Be jött Jacob, én ki kapcsoltam a gépemet és ki mentünk a hinta ágyamba. Úgy feküdtünk le a hintaágyra hogy a fejünk egymás mellett volt, csak neki jobb oldalt volt a lába, nekem bal oldalt.
-És hol laktatok ezelőtt?
-Madrid-ban.
-De jó! A mi sulinkban van most egy pályázat és ki lehet oda jutni tanulni 1 évre!
-Te pályáztál? *elfordította a fejét felém*
-Igen..
-Nem akarok bunkó lenni de remélem nem jutsz be.
-Kedves vagy *vágtam bunkó fejet*
-Csak azért mert ha elmész nem fogok tudni kivel lógni..
-De aranyos vagy! *én is oldalra néztem és rá mosolyogtam*
Amikor sokáig egymás szemébe néztünk, akkor egyre közelebb jött hozzám én meg gyorsan felültem.
-Öm.. Nem megyünk be inkább? *éreztem magamat kellemetlenül*
-De menjünk.
Sokat nevettünk és beszélgettünk, csináltunk muffint ami nagyon finom lett! Meg ittam 1-2 sört magyarul nem lettem részeg. Olyan este 9 fele akart haza menni Jacob amikor felhívták őt a szülei és elkezdtek vele elég erősen veszekedni.
-De jó, megint mehetek haza vitára..
Elég erősen gondolkoztam hogy felajánljam azt hogy nálam aludjon.
-Aludj nálam!
Úristen kimondtam, HANGOSAN.
-Öm.. Rendben.. Köszi.
Kellemetlenül mosolyogtam rá, és elkezdtem be ágyazni.
-Aludj nyugodtan a szobámba! Alszok én a kanapén! *feleltem*
-Dehogyis! Alszok én ott! Ez a te szobád.
Mosolyogtam, vissza mosolygott Jacob és csináltam vacsorát, meg ettük. El köszöntem Jacobtól és mentem fel a szobámba aludni. Mind a ketten elaludtunk egyből.

A szomszéd fiú (kezdet)💕Where stories live. Discover now