Nyári szünet első napja

253 11 2
                                    

Lassan 7 hónapja hogy el költözött az egyik szomszédom. Így sokáig olyannak tűnt mintha elhagyatott ház lenne mellettem. De amikor fel keltem kiszúrtam hogy egy család éppen pakol be oda. Gondoltam magamba biztos mostantól ők lesznek a szomszédjaim. Le mentem csinálni magamnak egy frissítő jegeskávét, és közben elkészítettem a reggelimet. Amikor megettem/ittam, rögtön be mentem a gardrób szobámba hogy fel öltözzek valami nyári ruhába.

 Amikor megettem/ittam, rögtön be mentem a gardrób szobámba hogy fel öltözzek valami nyári ruhába

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Utána rögtön le ültem a kanapéra, és felhívtam Ashley-t.
-Szia Ashley! Nincs kedved ma le menni a tengerpartra fürödni?
-Szia Amy! De mehetünk csak olyan 10 fele mivel anya és apa most veszekszik és ilyen kedvükben nem engednek el.
-Rendben. Majd hívj hogy mi történt.
-Oké szia!
Neki álltam le fürödni és fogat mosni, majd rendet raktam a szobámba és amikor ki néztem az ablakon mit sem sejtve láttam a felém néző ablakban egy barna hajú, aranyos srácot.

-Oké szia! Neki álltam le fürödni és fogat mosni, majd rendet raktam a szobámba és amikor ki néztem az ablakon mit sem sejtve láttam a felém néző ablakban egy barna hajú, aranyos srácot

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Amikor megláttam hogy le veszi a fölsőjét rögtön el néztem és csináltam tovább a rendrakást. Olyan 20-30 perc múlva felhívott engem Ashley.
-Szia Amy. Megengedték, jó neked ha 10 perc múlva a tengerparti büfénél találkozunk?
-Szia Ashley. Persze tökéletes! Át veszem a bikinimet és indulok.
Fel vettem a ruhám alá egy márvány kék színű bikinit, felkaptam a táskámat amiben naptej és a napszemüvegem volt. Elindultam a tenger partra ahol rögtön meg is láttam Ashley-t.
-Szia! Milyen jól áll neked ez a bikini! Egyébként nagyok sok mondani valóm van.
-Hali. Na mesélj kiváncsi vagyok!
-A szomszédba be költözött egy család, és amikor takarítottam a szobámba észre vettem egy srácot akinek barna göndör haja volt, és aranyosnak, meg magasnak tűnt.
-Ez elég fura de jó hallani! Azt hittem abba a házba már többé nem megy senki annyira rosszul nézett ki! De ha fiúról van szó azt mindig jó hallani *mosolygott bájosan Ashley*
-Majd át jössz hozzám és látni fogod, na de menjünk be a vízbe.
Sokat nevettünk, beszélgettünk, hülyéskedtünk és fürödtünk. A fürdés után napoztunk olyan 10-15 percet, utána észre vettük hogy jön a rossz idő ezért át mentünk hozzám.
-Hallod Amy tegnap láttam hogy kijött egy olyan izgalmas film amit muszáj megnéznünk!
-Nézzük!
Egy Horror film volt, ami tényleg nagyon szuper volt és izgalmas, estig arc maszkoztunk, ebédeltünk, tiktokoztunk és 6:00 fele Ashley haza ment. Át öltöztem pizsamába, vacsoráztam, fogat mostam és mentem aludni.

A szomszéd fiú (kezdet)💕Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon