10 óra fele kicsit felébredtem, így képes voltam reggelizni, és ittam egy reggeli teát, majd át öltöztem.
Amikor neki akartam állni tanulni (angolt a nyelvvizsga miatt) akkor felhívott Max.
-Szia Amy! Nem szeretnél velem eljönni valahova?
-Őszintén tanulok, de úgy nincs kedvem szóval persze, szeretnék veled menni.
-De jó oké! Van a városi kávézó, megyünk oda?
-Igen! Ott isteni kávék vannak, ott találkozunk?
-Nem! Eléd megyek.
-Rendben. Akkor itt találkozunk, szia!
-Szia Amy!
Felkentem egy kis sminket, csináltam egy divatos kontyot, majd felvettem a cipőmet és pont csöngetett Max.
-Ó szia Amy! Indulhatunk?
-Persze!
Be zártam a házat, meg igazítottam a ruhámat és elindultunk a kávézóba, ahol rögtön le ültünk meg ittunk 1-1 kávét, rengeteget beszélgettünk és megismertem eléggé közelről pedig egy kiskori barátom volt de olyanokat tudtam meg amiket soha se tudtam. Tökre jól ki jöttünk. Kb 3-4 óra múlva indultunk haza kb olyan délután 2-3. És Max szokásosan haza kísért.
-Köszi Max a randit!
-Ez nem..
-Oh Bocsi tényleg.. köszi a találkozót!
-Ne, nem találkozó! Alapból randinak szántam csak féltem hogy neked ez sok lenne de örülök hogy te is így gondolod!
-Persze! Köszi!
-Nincs mi- *nem tudta végig mondani mert megcsókoltam*
-Uh.. Bocsi max! Egy kicsit elment az agyam!
-Nem Amy nem..
Max a bejárati ajtóm előtt megcsókolt, amit kb a fél utca látott Jacob-bal együtt.. Meg öleltem utoljára Max-et és mentem be a házba amikor tökre boldog voltam. Sorozatot néztem egészen estig, és amikor feküdtem volna le aludni, akkor hallottam valamit az ablakomnál. Megnéztem es egyszer csak Jacob jön be az ablakon.
-Jézusom te mit keresel itt? Van bejárati ajtó nem rémlik? *tettem ölbe a kezemet*
-Anyám észre vette volna.. Ki volt az a srác?
-Nem mindegy? Egy barátom.
-És a barátokkal csókolózol?
-Miért érdekel ez téged? Ismételném alakulom van Amy.
-Bármennyire is a lányra akarok koncentrálni nem tudok, csak rajtad jár az eszem..
-Öm.. Jacob?
-Tudod nagyon kedvellek téged, és bármennyire próbállak elfelejteni.. Nem tudlak mert fontos vagy..
-Jacob.. Én is kedvellek..
Egymás szemébe néztünk majd oda mentem az ablak elé Jacob-hoz és megcsókoltam.
-És mi lesz a lánnyal? *hagytam abba a csókolózást*
-És a sráccal? *felnevetett Jacob*
Egymásra néztünk Jacob-bal, egymásra nevettünk és megcsókoltuk egymást. Egy ideig Csókolóztunk majd megszólaltam.
-Aludj nálam Jacob!
-De anya lehet megint problémázni fog..
-Igaz.. Már nem kedvel engem..
-Sajnálom Amy! Majd holnap találkozunk. Szia!
-Szia!
Adott egy puszit a számra és ment el az ablakon keresztül, majd be feküdtem az ágyba és rögtön el aludtam.
Reggel 8 óra fele ki dobott az ágy, le mentem müzlit enni, közben meg néztem a legújabb sorozatomat. Majd amikor megettem rögtön el mosogattam, feldobtam magamra egy nagyon pici sminket, össze fogtam a hajamat és át öltöztem.Kaptam a sulitól egy díszt ami gyönyörű volt! Így ki mentem a ház elé, és a konyha ablakom felé feltettem és ért kb a ház másik oldalági.
YOU ARE READING
A szomszéd fiú (kezdet)💕
RomanceEgy átlagos tini lány vagyok, 16 éves, és nem volt még SOHASEM kapcsolatom. Ha szeretnéd látni a sok csalódást, boldogságot, ajánlom hogy olvasd el ezt a könyvet!💕