Romantikus fürdőzés

116 5 0
                                    

Amikor mentem volna be a házba hallom hogy valaki a nevemet kiabálja.
-Amy, Amy!
-Max?
-Igen! Szia, Bocsi hogy már ilyen reggel zavarlak téged de ma nem megyünk el együtt fürdeni a tengerbe?
-Nem. Programja van. *jön oda hozzam Jacob és karol át*
-Oh.. Nem tudtam hogy van valakid, mindegy majd máskor.. Szia.
-Max én.. Jacob ez most mire volt jó?
-Az én tulajdonom vagy, nem próbálkozhat semmilyen srác nálad.
-De még együtt sem vagyunk, és miért is lennék a tulajdonod?
-Ah mindegy.. Ma elmegyünk a tengerpartra?
-Te mocsok *elkezdtem durcisan de nevetve be menni a házba majd jött utánam nevetve Jacob*
-Nem kaptam választ. *elém jött Jacob*
-Igen, menjünk *nevettem fel*
-Ez a beszéd! *nevetett majd megcsókolt*
-Mesélj csak honnan ismered ezt a srácot.
(Szituáció: falhoz dőltem, és elém jött Jacob majd a kezét így a fejem vonalában rá tette a falra)
-Ne csináld Jacob *próbáltam kiszabadulni a kezei közül, de nem sikerült, ezért Jacob a fejével közelebb jött hozzám*
-Amy, Amy.. Nem fog menni! Ha adsz egy puszit el engedlek.
-Jacob..
-Amy!
Megforgattam a szememet, és megcsókoltam Jacob-ot. Utána el engedett és le feküdtem a kanapéra.
-Egy nagyon kiskori barátom, még az egyik nevelő anyukám imádta őt, lehettünk kb 4-5 évesek.
-Romantikus egy történet *Feküdt le mellém*
-És mi van azzal a csajjal? Most te jössz!
-Egy buliba ismerkedtünk meg! Csodálatos lány, ha látnád elájulnál a szépségétől!
-Kösz szépen. *fel álltam és menni akartam fel a szobámba*
-Amy nyugi van! Vicceltem! Tudod hogy téged gondollak a legszebbnek! Nekem te vagy a legcsodálatosabb! *jött oda hozzám, és a hajamat a fülem mögé teszi*
-De aranyos vagy! *néztem boci szemmel, majd puszit akartam adni de csók lett belőle*
Egy ideig beszélgettünk, tökre aranyos volt, majd át öltöztem bikinibe olyan dél fele, Jacob is haza ugrott majd mentünk együtt a tengerpartra.

 *fel álltam és menni akartam fel a szobámba*-Amy nyugi van! Vicceltem! Tudod hogy téged gondollak a legszebbnek! Nekem te vagy a legcsodálatosabb! *jött oda hozzám, és a hajamat a fülem mögé teszi*-De aranyos vagy! *néztem boci szemmel, majd pusz...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sokat fürödtünk, én napoztam Jacob meg edzett, beszélgettünk, nevettünk.
De amikor ment le a nap, a vízben voltunk és végig néztük, közben Jacob ölében voltam.
-Aszta de gyönyörű *szólaltam fel, közben Jacob-ot átkarolva*
-Igen, gyönyörű! *nézett rám*
-Jobbat nem is kívánhatnék, a legszebb lánnyal az ölemben nézem a naplementét.
Erre nem tudtam válaszolni csak boci szemekkel rá néztem és megcsókoltam.
Végig néztük a naplementét majd este fele indultunk haza, és azt hittem Jacob nálam alszik de meg állt a házam előtt.
-Jacob nem alszol nálam?
-Anya..
-De kérlek.. Majd beszélünk vele!
-Igazad van.. Hát jó..
Meg ettük a vacsorát, sorozatot néztünk, majd mentünk fel aludni.
-Aludjak a kanapén? *nézett rám az ajtóban*
-Ne hülyéskedjél már! *nevettem fel, majd az ágyra mutattam*
Mellém feküdt Jacob, és össze bújva elaludtunk.

Majd reggel hamarabb felkeltem mint Jacob, így halkan le mentem kávét csinálni, és amikor megittam felmentem Jacob-hoz aki még aludt, de ugye háton aludt, így rá ültem a lábára

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majd reggel hamarabb felkeltem mint Jacob, így halkan le mentem kávét csinálni, és amikor megittam felmentem Jacob-hoz aki még aludt, de ugye háton aludt, így rá ültem a lábára.
-Jó reggelt szépségem!
-Szépségem? Mióta hívsz így? Amúgy neked is jó reggelt!
-Most adtam, tetszik? *Fel ült Jacob, így kb egy ujjnyi távolság volt a kettőnk arca között*
-Öm.. Igen... Tetszik!
A reggeli bájos arcával rám mosolygott Jacob, majd szépen lassan megcsókolt, és elég sokáig Csókolóztunk.
-Jó.. elég.. menjünk reggelizni. *húztam el a fejemet, és le szálltam Jacob-ról*
Meg reggeliztünk, át öltöztem, és haza kísértem Jacob-ot. Bekopogtam, és ki nyitotta Michelle az ajtót.
-Te mit keresel itt Amy? És Jacob te mit keresel vele?
-Jó napot Michelle.. tudja kibékültünk.. És megígérem önnek hogy többet nem bántom meg a fiát..
-Anya én szeretem Amy-t! Mindennél fontosabb! És együtt vagyunk!
-Együtt vagytok? *kérdezte Michelle*
Rá néztem Jacob-ra, Jacob is rám nézett és ilyen "ez komoly?" Fejet vágtam.

A szomszéd fiú (kezdet)💕Where stories live. Discover now