Sajnálom, Jacob

119 4 0
                                    

Kicsit fáradtan értem haza, így át öltöztem pizsamába és olyan délután négyig aludtam, majd arra keltem fel hogy csöngettek.
-Szia Amy! Ma este lesz buli a városban, és jönni fog egypár haverom és ha szeretnél velünk jönni akkor te is hozhatod a barátnőidet.
-Szia Jacob! Kb hány óra fele kezdődne?
-Este 9.
-Hat jó.. Akkor felhívom Ashley-t! És akkor hol találkozunk?
-A házad előtt.
-Rendben. Akkor megyek össze szedni magamat és kilenckor találkozunk!
-Oké szia!
Meg öleltem Jacob-ot, és be mentem a házba, be ágyaztam, vacsoráztam, és sorozatot néztem nyolcig utána elkezdtem készülődni, felöltöztem

 Akkor megyek össze szedni magamat és kilenckor találkozunk!-Oké szia!Meg öleltem Jacob-ot, és be mentem a házba, be ágyaztam, vacsoráztam, és sorozatot néztem nyolcig utána elkezdtem készülődni, felöltöztem

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Csináltam magamnak sminket, fel kötöttem a hajam és fél kilenckor találkoztunk Ashley-vel majd mentünk ki kilenckor a ház elé ahol ott volt vagy 4 fiú Jacob-on kívül.
-Sziasztok! Amy vagyok! Ő itt a legjobb barátnőm Ashley.
Az összes többi fiú köszönt, be mutatkoztak és indultunk a buliba ahova 5-10 percen belül oda is értünk.
-Kérsz egy italt Amy? *kérdezett meg Jacob*
-Nem! Nem szeretnék inni.
-Rendben. Megyek a haverokkal dumálni és iszogatni.
-Jó! Mulass jól.
Oda mentem Ashley-hez, és beszélgettem vele elég sokáig. Majd elkezdtünk iszogatni pálinkát, és kb fél óra múlva be is rúgtunk.
-Ashley megyünk táncolni? *kérdeztem matt részegen Ashley-t*
-Igen! *felelt szintén részegen*
Fel álltunk a pultról, és el mentünk táncolni amit Jacob-ék pont láttak és furán néztek ránk.
Elkezdtünk eléggé vad-an táncolni amit Jacob nem nézett jó szemmel.
-Amy.. Mit csinálsz?
-Csak táncolok. *közbe majdnem elestem amikor mondtam*
-Te részeg vagy.. Amy.. Menjünk haza!
-Nem megyek! *mondtam hangosan*
-Ne csináld a fesztivált! Menjünk haza.
-Nem megyünk sehova! *rá mosolyogtam Jacob-ra, és végig húztam az ujjamat a száján*
-A-Amy.. Mit tervezel?
-Táncolj velem!
Nem hagytam hogy Jacob válaszoljon így a kezét rá tettem a derekamra, én meg a vállára, majd mélyen a szemébe néztem. És közben néztek minket Jacob barátai.
-Na ebből akartál ki maradni? *Ami közben ezt mondtam, konkrétan rá estem Jacob-ra, és elaludtam így felvett a kezébe, és egészen hazáig vitt a haverjaival, Ashley-t meg egy másik fickó vitte*
Le tett az ágyamra Jacob, Ashley-t meg haza vitték mert még a buli előtt elmondtam a címet, és elkezdtem ébredezni amikor Jacob ki akart menni a szobámból.
-J-Jacob..
-Amy aludj!
-De Jacob kérlek aludj velem!
-De Amy..
-Kérlek!
-Jó legyen.
Be feküdt Jacob mellém és elaludtunk, majd reggel arra keltem hogy össze bújva vagyunk.

(Így kb)Amikor fel keltem hihetetlenül hányingerem volt, így ki rohantam a mosdóba amire Jacob felkelt

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

(Így kb)
Amikor fel keltem hihetetlenül hányingerem volt, így ki rohantam a mosdóba amire Jacob felkelt.
-Amy jól vagy? *ment a mosdó ajtajához Jacob*
-Nem igazán.. *kiabáltam a WC fölött ki Jacob-nak*
Olyan 10 percig csak öklendeztem, Jacob meg a mosdó ajtajával szembe leült a padlóra.
Ki jöttem eléggé fájós fejjel, Jacob meg felállt.
-Jacob mondd hogy nem csináltunk semmit tegnap este..
-Nem! De ha rajtad múlt volna igen.
-Azt remélem tudod hogy konkrétan össze bújva aludtunk..
-Tudom de nem bánom..
-Ahh ne kezd..
Mentem le a konyhába és be vettem egy fájdalom csillapítót a fejem miatt.
-Nem jelentett az alvás semmi neked, vagy nem emlékszel semmire?
-Nem Jacob részeg voltam! Nem emlékszek semmire, és nem jelentett semmit az alvás, *kortyoltam bele a vizembe*
Amikor ezt meghallotta Jacob, megfogta a táskáját, és ki ment a házból köszönés nélkül. Egyszerűen éreztem hogy megbántottam ezzel, de ha tényleg nem jelentett semmit akkor mit csináljak.. Kicsit össze szedtem magam, felhívtam Ashley-t hogy ő hogy van, és le fürödtem, át öltöztem, meg reggeliztem, fogat mostam és ki mentem a posta ládához megnézni a leveleket amiket kaptam.

 Kicsit össze szedtem magam, felhívtam Ashley-t hogy ő hogy van, és le fürödtem, át öltöztem, meg reggeliztem, fogat mostam és ki mentem a posta ládához megnézni a leveleket amiket kaptam

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Kaptam minden hülyeségről majd, láttam hogy a pályázattal kapcsolatosan is kaptam így rögtön be rohantam a házba és kibontottam.
Ez állt a levélben:
Kedves Amy Smith!
Ön be adott egy jelentkezési lapot ami 50 pontból 48 pontos lett, ezért a gimnáziuma be adott egy kérési jóváhagyást a pályázat fő miniszterének ezért 70% hogy ön részt tud venni Spanyolország 1 éves tanulásában.
Üdvözlettel: MBH gimnázium
Amikor elolvastam elkezdtem sikítani örömömben, mert elég sok az esély arra hogy indulhatok a pályázaton. El is tettem a "fő levelek" közé, és örömömben be tettem a szobámba egy zenét majd rá énekeltem, és táncoltam amikor megláttam Jacob-ot aki éppen öltözik. Kinéztem az ablakon, rám nézett Jacob és elhúzta a függönyt így egy kicsit rossz kedvem lett, de rögtön felhívtam Ashley-t és Jack-et hogy mi történt es mind a ketten gratuláltak nekem.

A szomszéd fiú (kezdet)💕Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang