Másnap reggel elég fáradtan keltem mivel alig aludtam valamit.. Végig Jacob-on járt az agyam. De mindegy is, le mentem kávét és reggelit csinálni utána csináltam egy reggeli edzést hogy fel ébredjek. Majd át öltöztem és ki vittem a szemetet.
Miközben vittem le a szemetet, találkoztam Michelle-el.
-Szia aranyom jó reggelt! Ma lesz az utca vásár, hallottál róla?
-Jó reggelt! Örülök hogy szólt. Azt hittem csak következő hónapban lesz! Köszönöm!
-Arról is volt szó csak hirtelen meg cserélték az idő pontot. Egyébként Jacob tegnap este említett téged, azt mondta hogy gyönyörű lány vagy!
Amikor ezt ki mondta Michelle pillangók lettek a hasamba, elmosolyodtam, és elpirulva válaszoltam.
-Köszönöm! Aranyos tőle! Adja át neki hogy ő is aranyos fiú!
-Rendben! A végén nehogy szerelem legyen! *nevetett fel Michelle* na én megyek szívecském, majd ma még úgy is találkozunk.
-I-Igen.. Viszont látásra!
Be mentem a házba és konkrétan sikítottam félig hangosan. Nagyon boldog voltam hogy Jacob szépnek tart, és hogy meg említett engem a szüleinek. Én a vásárra nem készültem semmivel mert nem tudtam hogy lesz, 2-3 fele elkezdődött, mindenki rakott ki egy asztalt a járdára és finomabbnál finomabb kajákat tettek ki rá, és jöttek más utcákból ide, és mi is mentünk másik utcákba (amolyan féle ünnep nálunk). Körbe néztem egy jó párszor, néha ettem valamit, és le ültem a házam előtti lépcsőre. Közben egy követ dobáltam. Amikor egy fehér cipős fiú meg állt előttem (mivel a földre néztem, utána fel néztem) Jacob volt az.
-Szia Amy! Hoztam üdítőt. Le ülhetek melléd?
-Szia Jacob! Köszi, persze ülj le nyugodtan.
Oda adta az egyik üdítőt, és le ült mellém, közben el kezdett nézelődni.
-És hogy hogy nem a családoddal vagy az asztalotoknál?
-Hát anya már egy idő után idegesítő, meg láttam hogy nem készültél és kicsit szomorúnak vagy unottnak látszottál így ide jöttem.
-Aranyos vagy. Kicsit más így hogy nem készültem mert az utóbbi pár évbe mindig készültem.
-Nem baj! Nem tudtad majd legközelebb. Megmutathatok neked egy helyet?
-Persze!
Fel álltunk a lépcsőről és el indultunk arra a "titkos" helyre. Út közben tökre sokat beszéltünk, és fogjuk rá meg is tudtam ismerni Jacob-ot, amikor mondani akartam valamit hirtelen meg állt Jacob.
-Itt vagyunk! *mutatott előre*Csak előre néztem, és le sokkolódtam. Egyszerűen csodálatos, és gyönyörű.
-Ú-Úristen! E-Ez gyönyörű!
-Igen gyönyörű. *közben rám nézett*
Én is rá néztem, és mosolyogtam.
-Gyere ülj le ide! Itt mindent látsz.
Fel akartam ülni amikor Jacob megfogta a derekamat.
-Bocsi, csak nem akarom hogy le ess.
Elpirultam, és kellemetlenül éreztem magamat.
-Öm.. S-Semmi baj!
Le ültem és csak csodáltam a tájat, utána le ült mellém Jacob és tökre jól el tudunk mindenről beszélni.
-És hol vannak a szüleid?
Vettem egy nagy levegőt
-Bocsánat ha túl személyes, nem akartam!
-Nem! Nem személyes! Anya és apa elhagyott engem fél éves koromba..
-Úristen nagyon sajnálom! Nem hittem hogy ennyire nyomasztó! Sajnálom!
-Köszönöm!
Rám nézett Jacob, én is rá, sokáig egymás szemébe néztünk amikor megszólaltam.
-Öm.. Szerintem lassan induljunk! Kezdek fázni. (Nem fáztam csak túl kellemetlen volt a szituáció így valamit mondanom kellett)
-Jó! Jó menjünk! *Érezte Jacob is magát kellemetlenül*
Össze pakoltunk, és el indultunk haza. Olyan 5-re értünk haza így már nem nagyon voltak kint az asztalok, és meg álltunk a házam előtt.
-Köszi Jacob! Fantasztikus nap volt! Feldobtad a napomat!
-Örülök hogy jól érezted magadat! Majd máskor is megyünk valamerre?
-Igen! *mosolyogtam*
Olyan sokáig néztünk egymás szemébe kellemetlenül hogy gyorsan megöleltem. Jacob meglepődött, de vissza ölelt és mind a ketten mosolyogtunk.
-Nahát akkor viszlát Jacob!
-viszlát Amy!
Végig nézte Jacob hogy be mentem a házba, utána indult ő is haza.
Amikor be értem a házba elkezdtem fülig érő mosollyal mosolyogni, mert hihetetlen volt ez a nap! Vacsoráztam, le fürödtem, fogat mostam. És amikor feküdtem volna le aludni gyorsan ki néztem az ablakon ahol pont rá látok Jacob-ra, és ő is pont az ablakomat nézte, így integettem neki, vissza integetett utána el aludtam.
YOU ARE READING
A szomszéd fiú (kezdet)💕
RomanceEgy átlagos tini lány vagyok, 16 éves, és nem volt még SOHASEM kapcsolatom. Ha szeretnéd látni a sok csalódást, boldogságot, ajánlom hogy olvasd el ezt a könyvet!💕