Felkeltem olyan 7 óra fele, és le mentem csinálni magamnak kávét amikor észre vettem hogy Jacob még alszik, tökre aranyosan. Le mentem az emeletről csendbe, és olyan aranyosan aludt Jacob hogy oda mentem csöndbe hozzá és szépen lassan meg simogattam az arcát amire fel ébredt.
Rögtön fel álltam, és elpirultam.
-Jó reggelt Amy!
-Öm.. Jó reggelt Jacob! Kérsz kávét?
-Nem iszok kávét köszi!
Bólogattam és megcsináltam magamnak a kávét utána csináltam nekünk reggelit. Megettük, és fel mentem a szobámba készülődni.-Jacob. Hogy festek?
Meg mutattam a szettemet Jacob-nak, és csodálkozva rám nézett.
-Káprázatos vagy! Gyönyörű
Ezen csak elpirultam, és mosolyogtam.
-Egyébként, láttalak tegnap egy sráccal.. együtt vagytok? *nyelt egy nagyot Jacob*
-Öm.. Dehogyis! Legjobb fiú barátom! Már nagyon régóta ismerjük egymást, és csak a suli báljára hívott el, és el mentem.
-Értem! Abban a ruhában is csodálatos voltál!
-Köszönöm! *éreztem magam kellemetlenül*
-És neked volt már barátod?
Le sokkolódtam, vettem egy nagy levegőt, és kicsit letörten válaszoltam.
-Nem.. Nem volt.. És tudom gáz!
-Dehogyis gáz! Nekem is csak 1 barátnőm volt.. Nem vagyok annyira otthon ezekben! Nem kell szégyellned!
Mosolyogtam, és megöleltem Jacob-ot.
-Na lehet megyek lassan haza.. Anyámék reklamálni fognak.
-El kísérlek! Beszélek anyukáddal!
-De nem kell!
-De igen is beszélek! Nem szeretném hogy le szidjanak..
-Rendben.. Köszi Amy! *mosolygott bájos mosollyal*
Elkészült Jacob, és el indultunk hozzájuk a szomszédba, Michelle ki nyitotta az ajtót és meg akart szólalni én közbe vágtam.
-Ne tessék leszidni Jacob-ot! Nem érezte jól magát tegnap és segítettem neki. Nálam aludt, és jól el voltunk!
-Szia Amy drágám, de miért nem szóltatok?
-Sajnáljuk csak elfelejtettük!
-Semmi baj! Csak előtte kérlek szóljatok mert aggódók!
-Rendben!
Michelle be ment.
-Köszönöm Amy! *adott egy puszit az arcomra amitől elpirultam*
-Na szia Jacob! Legyél jó!
-Szia Amy!
Meg öleltem és elindultam haza. Elkezdtem örömömben sikítani mert adott Jacob egy puszit az arcomra. Gyorsan elővettem a telefonomat és felhívtam Ashley-t.
-Úristen szia Ashley! Képzeld el ma nálam aludt Jacob a szomszéd srác de nem egy ágyban, de tök aranyosan aludt mert reggel láttam, és tökre sokat voltunk együtt és beszélgettünk, nevettünk utána amikor haza kísértem mert nem akartam hogy az anyukája le szidja őt és adott az arcomra egy puszit.
-Ez de hirtelen jött! De ez nagyon nagyon aranyos!!! Remélem legközelebb nem csak arcra puszi lesz! *kezdett kuncogni a telefonba Ashley*
-Ne kezd! Félek csókolózni! Még sohasem csináltam.
-De ne félj! Ez nem olyan dolog amitől félni kell! Csak jön és csinálod!
-Hát jó..
Egy ideig beszélgettünk, utána le tettem, délutánig sorozatot néztem meg edzettem, majd vacsoráztam, lefürödtem, gyorsan csináltam egy pár tiktokot és lefeküdtem aludni.
Másnap has fájásra keltem. Rögtön ki mentem a mosdóba és hát ahogy láttam megjött.. Igen szerintem tudjátok mi.. ami minden hónapban van a lányoknak.. be vettem fájdalom csillapítót, raktam be betétet és csináltam müzlit magamnak. Megettem majd nagy nehezen fel öltöztemKi mentem a házam elé megcsinálni a virágokat amikor Ava oda kiabált nekem.
-Látom az életben egyszer képes vagy azokat a virágokat rendbe tenni.
-Minden héten rendbe teszem őket csak te a sok piától és a pasiktól nem látod.
Erre már nem tudott Ava válaszolni így vissza néztem a virágokra és mosolyogtam egoistán. Amikor egy árnyékot láttam magam mögött.
-Szia Amy! Segíthetek?
-Úristen de megijedtem. Öm.. Persze segíthetsz.
-Bocsi nem akartalak.
Rá mosolyogtam, és megöleltem. Olyan 10-15 percig csináltuk utána át mentünk Jacobékhoz.
VOUS LISEZ
A szomszéd fiú (kezdet)💕
Roman d'amourEgy átlagos tini lány vagyok, 16 éves, és nem volt még SOHASEM kapcsolatom. Ha szeretnéd látni a sok csalódást, boldogságot, ajánlom hogy olvasd el ezt a könyvet!💕