Csak a romantika, igaz Jacob?

107 3 0
                                    

Rám mosolygott Jacob, majd még mindig nem értettem így vissza néztem Michelle-re.
-Öm.. I-Igen! Együtt vagyunk. *mosolyogtam értetlen mosollyal*
-Rendben! Bocsánat Amy hogy ennyire mogorva voltam.
-Semmi gond Michelle!
Egymásra mosolyogtunk, majd elköszöntem Jacob-tól, és mentem haza. Felhívtam Jack-et és Ashley-t hogy elmeséljem nekik mi történt. Mind a ketten örültek, és jó sokáig el tudtunk beszélgetni. Később Ashley át hívott magukhoz, így olyan dél fele, ebéd után indultam hozzájuk.
-Szia Amy! Annyi mondani valóm van! *mentünk közben be Ashley szobájába*
-Na mesélj *ültem le Ashley ágyába*
-Találkoztam egy sráccal akinek az a neve hogy Carlos, és hihetetlenül aranyos, sokat beszélgettünk, es már át is mentem hozzá.
-Na, és hol ismerkedtetek meg?
-Buliban.
-Érdekes.. Azok általában szívtiprók, de örülök ha boldog vagy és szereted őt csak vigyázz azért vele.
-Igen! Vigyázok! *ölelt meg Ashley*
Estig náluk voltam, majd haza mentem, vacsoráztam, át öltöztem pizsamába, le fürödtem, fogat mostam, és elkezdtem sorozatot nézni amikor felhívott valaki.
-Max?
-Milyen Max? Jacob.
-Ó Bocsi.. Szia, mit szeretnél?
-Nem alszol nálam?
-Már este van, nincs kedvem át menni.
-Érted megyek. Ha kell a kezemben át viszlek.
-Aranyos vagy.. De..
-Kérlek!
-Jó akkor nemsokára ott vagyok.
-Rendben.
Át mentem, Michelle-ék aludtak, gyorsan fel mentünk Jacob szobájába, és rengeteget nevettünk és beszélgettünk. Olyan 11-ig filmet néztünk utána elaludtunk össze bújva.
Másnap Michelle-re keltünk fel hogy bejött Jacob szobájába.
-Sziasztok, jó reggelt! Kértek reggelit?
-Anya most keltünk nem sokára le megyünk reggelizni. *ásított egy nagyot Jacob*
-Jó reggelt Michelle! *dörzsöltem meg a szememet*
-Jó reggelt Amy! Rendben majd ha éhesek vagytok gyertek! *mosolygott és ment ki a szobából*
Mivel hogy mind a ketten feküdtünk így Jacob az oldalára feküdt hogy rám nézhessen.
-Jó reggelt szépségem! Bocsi anyámat illetően.. Minden reggel benyit hozzám..
-Jó reggelt! Nem baj, aranyos nagyon!
Beszélgettünk egy ideig, majd le mentünk reggelizni, át öltöztünk, fogat mostunk.
-Jacob megnézhetem miket rajzoltál legújabban?
-Amy nem!
-Légyszi!
-Nem!
Elvettem, és bele néztem amikor fel állt mellém Jacob és ki akarta venni a kezemből de az lett a vége hogy konkrétan össze ért a szánk, és elpirulva le döbbenten néztem Jacob szemébe amikor benyitott Michelle.
-Hoppá bocsánat.
-Anya most terveztem Amy-t megcsókolni, mit ne mondjak ünnep rontó vagy! De ha már megzavartál mondd el mit szeretnél.
-Elmegyünk ma apáddal a házassági évfordulónkat megünnepelni holnap jövünk haza.
-Oké, köszi hogy szóltatok, mikor indultok?
-Most
-Miért nem szóltatok hamarabb?
-Bocsi kicsim csak nekünk is váratlanul jött.
-Hát jó!
Le kísértük őket az ajtóhoz, majd elköszöntünk tőlük, és mentünk vissza Jacob szobájába.
-De Jacob kérlek hagy nézzem meg.
-Jó nézzed.
Rá mosolyogtam majd belenéztem a rajzfüzetébe ahol volt 2 olyan rajz ahol mi ketten csókolózunk.
-Ez de aranyos! Az ilyet miért nem mered megmutatni?
-Félek hogy soknak gondolsz.. *Lefekszik az ágyra, és vesz egy nagy levegőt*
-Jacob ezt jegyezd meg örökké, soha nem tartalak soknak, mindig csak elmosolyodok ha bármit mondasz/csinálsz.
Le ültem az ágyra Jacob mellé, és megfogtam a kezét.
-Köszönöm, ide jössz az ölembe egy kicsit?
-Ha szeretnéd, persze!
Oda ültem Jacob ölébe, és megölelt nagyon szorosan ami nekem tökre váratlanul jött de én is vissza öleltem és közben simogattam a hátát.
-Jól vagy? *hagyom abba az ölelést*
-Persze, főleg hogy itt vagy velem! *Mosolygott bájosan Jacob rám*
Ezen csak elpirultam, majd adtam egy puszit a szájára.
-Ma egyébként nincs kedvünk elmenni étterembe?
-De menjünk! Haza megyek készülődni és hol találkozunk?
-Házad előtt.
-Oké!
Egy ideig beszélgettünk majd haza mentem át öltözni, raktam magamra egy minimális sminket és megcsináltam a hajamat.

-Oké!Egy ideig beszélgettünk majd haza mentem át öltözni, raktam magamra egy minimális sminket és megcsináltam a hajamat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Olyan 12:00 fele találkoztunk Jacob-bal.
-Gyönyörű vagy! *nézett rám csodálkozva*
-Köszi! *pirultam el*
Elindultunk és olyan 3-4-ig maradtunk. Hihetetlenül jó volt, sokat beszélgettünk, ettünk/ittunk, nevettünk, és amikor a házamhoz értünk mentem volna haza de megfogta Jacob a kezemet.

A szomszéd fiú (kezdet)💕Where stories live. Discover now