Reggel telefon csörgésre keltem, Ashley volt.
-Szia Amy! Ma este nem szeretnél bulizni menni?
-Szia Ashley! Hogy hogy elengednek bulizni a szüleid?
-Azt hiszik hozzád megyek, de már sokszor voltam bulizni te meg még egyszer sem.
-Jó.. Hát menjünk!
-Oké este a házad előtt!
-Jó szia!
Le tettük, meg reggeliztem, át öltöztem és szokásosan elkezdtem sorozatot nézni. Kb 1-2 óra múlva kopogtak.
-Szia Amy szívem! Kaptunk egy csomagot, de rossz címre jött így szerintünk a tiéd!
-Rendben köszönöm! Fáradjanak beljebb!
Be jöttek Michelle-ék (Jacob, Michelle, Thomas) és gyorsan ki kapcsoltam a tv-t.
-Kérnek valami innivalót, vagy kaját?
-Nem köszönjük! És Amy szívem, hol vannak a szüleid?
Pont ittam, és amikor meghallottam félre nyeltem.
-Anya megmondtam hogy ne kérdezz tőle ilyet! *súgta Jacob Michelle fülébe*
-Öm.. A szüleim elhagytak engem fél éves koromban.. azóta nehezen de egyedül megvagyok itt.
-És hogy van pénzed? Még felnőtt sem vagy. Miért nem adtak nevelő szülőkhöz?
-ANYA HAGYD ABBA! *állt fel a kanapéról Jacob és félig kiabálva mondta Michelle-nek*
-Nyugi Jacob nincs baj! Dolgozok, diákmunka! Rengeteg nevelő anyukám volt, de sajnos ők sem kedveltek nagyon engem.
Ki csöppent egy könnycsepp a szememből, amit rögtön le töröltem mivel nem akartam hogy lássák hogy rosszul esik ez a téma.
-Jó anya menjetek haza! MOST.
Jacob egy kicsit veszekedett a szüleivel emiatt, én addig be mentem a konyhába, elfordultam, és elkezdtem sírni. Olyan 5 perc múlva Jacob rá tudta venni a szüleit hogy haza menjenek így el mentek és Jacob bent maradt.
-Nagyon sajnálom Amy! Anyám megőrült! Mondtam neki hogy ilyen témáról ne beszéljen veled mert tudom hogy szarul esik!
-Semmi baj..
Le töröltem a könnycseppeket, le tettem a poharat a kezemből, és felrohantam a szobámba, amikor rohant utánam Jacob.
-Amy tényleg sajnálom hagy öleljelek meg! *oda ült mellém az ágyra és megölelt*
-Jacob, szerinted én rossz ember vagyok?
-Dehogyis! Úristen dehogyis! Te egy jó ember vagy!
-Biztos..?
-Biztos! Egyszerűen csodálatos vagy!
Oda fordultam Jacob felé, Jacob le törölte a könnycseppeket az arcomról, amitől elpirultam és rá mosolyogtam Jacobra, ő is rám és megöleltem.
-Mindenképpen fogok anyával beszélni mert ezt nem csinálhatja! Egy ilyen gyönyörű lány nem sírhat soha! *mosolygott fél mosollyal rám*
-Aranyos vagy! És Jacob..
-Igen?
-Köszönöm!
-Ezt ne köszönd, el szúrtam így helyre is tettem! Tessék itt a telefon számom, hívj ha szeretnél beszélgetni, szomorú vagy, egyedül érzed magad! Megyek, majd még találkozunk! Meg egyszer sajnálom! Szia Amy!
-Köszönöm! Kikísérlek!
Ki kísértem és elköszöntem tőle, estig csak filmet néztem, vacsoráztam, fogat mostam, és át öltöztem.Elém jött Ashley és elindultunk a buliba. Amikor be léptünk ment a zene elég hangosan, és rögtön azzal kezdtük hogy megittunk valamit.
-Ashley a szüleid nem fogják az alkoholt megérezni rajtad?
-Nem érdekel már! Így is válásban vannak, nem érdeklik mi van velem.
-Oh.. Sajnálom.. Na de itt az ideje a legelső alkoholomat meginni
Megfogtam a felest és lehúztam.
-Kemény vagy Amy! *nevetett fel Ashley*
-Bizony! *nevettem*
Elkezdtünk táncolni, a feles miatt egy kicsit jobban élveztem a bulit mivel már éreztem hogy be ütött! Utána még ittunk egy párszor és haza értem olyan éjfél fele matt részegen. Rögtön le dőltem aludni utcai ruhába.
Reggel fájó fejjel keltem. Be vettem egy gyógyszert és meg ettem egy gyümölcs salátát, kivételesen teával. Át öltöztem, fel kentem egy kis sminket magamra, fogat mostam, és fel takarítottam a nappaliba.
YOU ARE READING
A szomszéd fiú (kezdet)💕
RomanceEgy átlagos tini lány vagyok, 16 éves, és nem volt még SOHASEM kapcsolatom. Ha szeretnéd látni a sok csalódást, boldogságot, ajánlom hogy olvasd el ezt a könyvet!💕