Hidden talent - 14

209 12 2
                                    

Er was al weer 1 week voor bij en ik voelde me nog steeds kut. Je bent echt belachelijk Ari dat je over deze onzin een probleem maakt. Nee ik ben niet belachelijk, toch? Ze hadden niet aan mijn spullen moeten zitten. DIt lied was privé, niet voor hun bedoeld dus. Niall heeft me nog een aantal keer gebeld, net zoals Harry. Ook heb ik een aantal smsjes van ze kregen. Uiteindelijk had ik mijn mobiel maar uit gezet. Het was nogal frustrerend. En nu zit ik levenloos voor me uit te staren. Ik zit met mijn rug tegen de verwarming aan en mijn knieën heb ik opgetrokken. Mijn armen heb ik losjes om mijn knieën heen geslagen. Het vervloekte apparaat wat iphone word genoemd ligt naast mij op de grond. Levenloos, net zoals ik. Eenzaam, net zoals ik. Langzaam beweeg ik mijn hand naar mijn mobiel en pak ik hem op. Het knopje boven op mijn mobiel duw ik in. Een fel wit apple logotje komt midden in mijn beeldsherm te staan, ter teken dat hij opstart. Mijn bekende achtergrond springt in beeld en de tranen springen automatisch in mijn ogen. Bedankt traanklieren, fijn dat jullie ook even laten weten dat jullie het nog doen. Dat hebben jullie deze week nog niet zo veel gedaan. Een druppel beland op mijn beeldscherm die ik gauw weg veeg en zo ook mijn iphone ontgrendel. Snel vul ik mijn pincode in, 1432. Net als ik het bekende icoontje van whatsapp wil aanklikken begint mijn telefoon hevig te trillen. Harry. Zonder na te denken beweegt mijn vinger al naar het rode telefoontje. Opgehangen. Een voldane glimlach siert mijn grauwe lippen. Deze verdwijnt al gauw als mijn telfoon nog eens begint te trillen. Alleen nu korter. Mijn ogen vliegen naar mijn beeld toe om daar een sms van Harry te zien staan. Ik open hem en lees hem gauw door. 

Ariana wil je alsjeblieft opnemen ? We wisten echt niet dat het jou zou gevoelig lag, anders hadden we het echt niet gedaan. Ariana alsjeblieft neem op ? Ik wil het je uitleggen en ik wil graag je stem horen.     x Harry ♥︎

Nee.                                                                                                                                                                                 gr. Ariana 

Als je niet opneemt dan sweer ik je dat ik naar je huis zal komen. Ik meen het Ariana ik zal echt komen. X Harry ♥︎

Je laat het.                                                                                                                                                               gr. Ariana 

Zenuwachtig wieg ik heen en weer. Hij mag niet komen. Hij mag me niet zo zien. Wallen van hier tot tokio, uitgelopen mascara, vette haren en ga zo maar door. Ik zie er niet uit + Bryan zal hem zeker weten in elkaar slaan, als hij thuis is. Mijn telefoon begint te trillen en ik twijfel enorm of ik op zou nemen. Ik moet wel, anders komt die naar mijn huis. Net als ik mijn arm wil uit strekken om mijn telfoon opnieuw in handen te nemen hangt die op. shit, shit, shit! Dit is fout, heel fout. Ik ren snel naar beneden.

'Bryan? Bryan! ben je thuis?' schreeuw ik terwijl ik van de trap af ren.

'Ja ik ben in de woonkamer!' mijn benen stappen snel naar de woonkamer deur toe die ik vervolgens snel open smijt. 

'wat is er zusje?' Bryan kijkt me bezorgd aan. Ik schud mijn hoofd en sms Harry opnieuw.

Als ik jou was, kwam ik niet. Tenzij je dood wil. Bryan is thuis sukkel.                                                        gr. Ariana

Komt goed, schat.                                                                                                                                                x Harry ♥︎

Ik frons en wijf met mijn hand naar Bryan die me nog steeds aan kijkt. Met mijn mobiel in mijn handen loop ik de trap op naar boven. Ik laat me op mijn bed vallen. Dit kan gewoon niet goedgaan.. Als Bryan Harry ziet flipt hij totaal! 

'hey schoonheid.' fluistert een stem zachtjes in mijn oor. Snel draai ik me om en sla in een reflex hard tegen Harry's neus aan. Met open mond en ogen kijk ik toe hoe Harry zijn hand voor zijn neus houd. 

'what the fack, Ari?' Hij haalt zijn hand voor zijn neus van daan. Een druppeltje bloed valt uit zijn neus op mijn grond. Snel draai ik me om en ren mijn kamer uit. Bloed is niet echt iets wat ik lekker vind zeg maar, soms val ik flauw als ik het zie, maar daarom liep ik niet weg het was meer om een washandje te pakken voor zijn neus. In de badkamer grijp ik een washandje uit het kastje en maakt het nat. Ik haast me snel weer naar mijn kamer toe en geef Harry het washandje. 

'sorry dit was niet mijn bedoeling.' mompel ik.

'tuurlijk.' snauwt hij mij toe. 

' Als je hier alleen maar bent om me af te snauwen dan mag je nu gelijk gaan.'  Harry zucht.

' Sorry ik bedoelde het niet zo..' mompelt hij.

' Tuurlijk.' immiteer ik Harry grijnzend. Harry glimlacht zwak.

' Ariana, nog even over vorige week. Het spijt me echt, ik wist niet dat het zo persoonlijk voor je was..' Gelijk valt de grijns van mijn gezicht.

' Jullie hadden het ook gewoon kunnen vragen Harry.'

' Ik snap niet dat dat stomme boekje zo belangrijk voor je is.' Ik kijk hem nijdig aan.

'Dat hoef je ook niet te snappen.' sis ik hem boos toe.

'Waarom doe jij altijd zo moeilijk?' zucht hij. 

'Ik moeilijk?! Jij doet moeilijk!.' 

'Jezus Ari.'

'Noem me geen Ari! Dat mogen alleen vrienden!' 

'Ariana alsje..-'

'Verdwijn uit mijn huis Harry!' schreeuw ik boos uit. 

'waarom kunnen wij nooit normaal tegen elkaar praten?' vraagt hij zuchtend.

'Omdat ik je verdomme gewoon haat Harry!' Harry kijkt me gekwetst aan.

' Weet je Ariana laat maar! Ik zou je nooit meer opzoeken, niet met je praten en je ook niet helpen als je dat zo graag wilt. Al die pogingen om gewoon vrienden met je te zijn falen toch! Maar weet je Ariana, denk ook eens aan wat jij echt wilt en niet die gestoorde familie van je.. ' En met die woorden vertrekt hij, met mij verwarrend achter latend.

----------------------

1000 woordjes :) 

love you dipshitjes, 3,4 k al  💕

Bedankt voor alle lieve reacties enzo, het motiveerd ons echt 💕

We gaan er weer van doorr 😛 gelijk door schrijven alles 🙊

byeeeee schatjesss 💖

Hidden TalentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu