Hidden Talent-06

429 16 0
                                    

Demi lovato This is me acoustic versie (als je de officele bekijkt op youtube zie je dat er een jongen in mee zingt x)  ---->

Ik loop mijn kamer in en val op mijn bed. Een paar seconden later klopt er iemand op mijn deur 'binnen?' de deur wordt opengegooid en Harry komt mijn kamer binnen lopen. Hij gaat doodnormaal zitten en doet alsof er niks gebeurd is. ' Gaan we nog uitpakken?' vraagt Harry ' ik kijk versufd om me heen en zie dan de dozen weer staan 'uh o ja tuurlijk, maar wat was er nou?' ' niks Ariana helemaal niks!' ik zucht, ' Er is WEL wat Harry en ik wil het weten!' zeg ik. ' Godverdomme Ariana het gaat je niks aan oke?!' schreeuwd hij. Ik schrik maar verman me weer " Als je me niks verteld Harry mag je gaan!' zeg ik bot. Ik hoor Harry zuchten  ' I-ik kan het niet zeggen oke? Ik kan het niet!' ik kijk hem kwaad aan en sis 'ga weg Harry, ik wil je niet meer zien.' ' Maar Ariana..' ' Nee Harry ga weg! En kom pas terug als je me de waarheid verteld!' Harry staat op en loopt uit mijn kamer. Ik kijk chagerijnig naar de deur en sta dan toch maar op, om mijn spullen uit te pakken..

---------

Zuchtend sta ik op en wrijf de slaap uit mijn ogen. Ik pak een stel kleren en kleed me aan, ook pak ik mijn borstel en borstel mijn lange haren. Vandaag ga ik de stad verkennen en proberen wat leuke kleren te scoren voor mijn 1e schooldag. Als ik klaar ben loop ik naar beneden en eet gauw een boterham. Ik schreeuw nog gauw even 'ik ben weg' en loop daarna de schuur om mijn fiets te pakken. Ik doe de navagatie van mijn mobiel aan en rij naar de stad.                                                                                                                                                Als ik aangekomen ben in de stad kijk ik mijn ogen uit. ik loop verder en mijn ogen vallen gelijk op een verlaten muziek winkeltje. Ik loop naar binnen en ben opslag verliefd, overal maar dan ook echt overal hangen gitaren en andere muziek instrumenten. In het midden van het winkeltje staat een enorme vleugel, langzaam loop ik er op af en ga om het kleine bankje zitten. Ik doe de klep open en laat mijn vingers voorzichtig over allen toetsen heen glijden.Ik kijk nog een keer na allen toetsen, leg dan mijn vingers zachtjes op de juiste toetsen en ik begin met mijn liedje, van twee jaar geleden, te spelen. Ik sluit mijn ogen en ik begin zachtjes mee te zingen. Langzaam zing ik steeds harder en harder..

I've always been the kind of girl

That hid my face

So afraid to tell the world

What I've got to say

But I have this dream

Bright inside of me

I'm gonna let it show

It's time to let you know

To let you know...

[Chorus]

This is real, this is me

I'm exactly where I'm supposed

To be now

Gonna let the light shine on me

Now I've found who I am

There's no way to hold it in

No more hiding who I want to be

This is me

Do you know what it's like

To feel so in the dark 

To dream about a life

Where you're the shining star

Even though it seems

Like it's too far away

Hidden TalentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu