Hidden Talent-09

283 16 0
                                    

-'Hallo Pieter waarom moe..-'  van schrik maak ik mijn zin niet af. Waarom moest nou net hij hier zijn?-

'alle olifanten op een stokje' mompel ik onhoorbaar.

Ik blijf maar dom naar hem staren. Als het tot me door dringt dat hij en ik in een ruimte zijn draai ik me om en loop de ruimte uit. Ik loop naar de "woonkamer" om het maar zo te zeggen en plof op de bank neer. Ik zit voor over gebogen met mijn hoof tussen mijn handen te piekeren. Als ik opeens gekuch hoor hef ik mijn hoofd om daar Pieter te treffen, maar inplaats van Pieter staat Niall voor me. Ja inderdaad, One Direction zat in het kantoor van Pieter.

'laat me met rust ' mompel ik. 

' Waarom liep je weg?' vraagt Niall die naast mij gaat zitten.

' Doet er niet toe!' snauw ik.

' Nee natuurlijk niet! Ik loop ook elke dag weg zonder enige reden!' roept Niall en hij gooit zijn armen in de lucht. Ik glimlach.

'Laat me maar gewoon' zeg ik beteuterd. 

'je zal me toch niet begrijpen' mompel ik erachter aan. 

'hoe zo zal ik het niet begrijpen? vertel het me gewoon of ga nu mee terug.' zegt Niall.

' Dat is gewoon pure chantage, verrotte appel!' roep ik. 

'betekend dat dan dat je nu weer mee terug gaat?' vraagt Niall me grijnzend. 

' Ik heb volgens mij geen andere keus!' brom ik. Langzaam sta ik op en slenter achter Niall aan. We lopen Pieter's kantoor weer binnen en gaan weer zitten.

'Is er iets Ariana?' vraagt Pieter me.

'Uhm nee niets helemaal niets' zeg ik een tikkeltje te snel. Pieter kijkt me ongelovig aan, maar gaat er niet verder over.

'nou oke, je vraagt je zeker af waarom je moest komen nietwaar?' ik knik bevestigend. 

' nou, jij gaat een duet doen met One Direction!' roept Pieter enthousiast. Mijn mond valt open. Nee, nee, nee! Laat dit alsjeblieft een nachtmerrie zijn. God, nee alsjeblieft niet! Alle donuts nog aan toe! Ik blijf Pieter maar ongelovig aan kijken.

'leuk toch?' vraagt Pieter. 

'j-a heel leuk' pers ik er met moeite uit. 

'Ja dat dacht ik dus al! Nou aan de bak dan maar! jullie moeten een eigen liedje schrijven! leuk toch?' zegt Pieter enthousiast. Ik knik maar wat en kijk een beetje rond in de kamer tot mijn blik die van Harry vangt hij glimlacht zwakjes naar mij en die beantwoord ik met een boze blik.  Zuchtend wend Harry zijn blik af. Als ik zie dat iedereen op staat sta ik ook op om dan langzaam achter hun aan te sloffen. 

POV BRYAN

Zuchtend loop ik door mijn kamer. Waar blijf Ariana nou? Als ze maar niet bij die klootzak van Harry is.. Die gast vertrouw ik voor geen haar. Wat hij onze familie allemaal aangedaan heeft kan echt niet! Die gast moet boeten voor zijn daden. Ook al beweerd hij dat het een " ongeluk" was..

Voor de zoveelste keer kijk op mijn mobiel. Ik ga haar gewoon zoeken! Snel loop ik naar beneden en pak mijn jas van de kapstok. Kut waar moet ik beginnen met zoeken? misschien bij die ene studio waar ze de laatste tijd zo vaak is.. Ja daar begin ik gewoon. Ik pak mijn Mobiel uit mijn broekzak en stel het adres in op mijn navigatie. Als ik na een kwartiertje er ben stap ik gelijk naar binnen. Na vele gangen hebben door gelopen zie ik de bruine haren van mijn zusje verschijnen ze staat met een jongen te praten die bruine krullen heeft, die bruine valse krullen herken ik uit duizende! 

'GODVER HARRY! ZEI IK JE NIET UIT DE BUURT TE BLIJVEN VAN MIJN ZUSJE?!' schreeuw ik  boos, nee wacht niet boos maar woendend, naar hem. Harry kijkt me geschrokken aan en Ariana draait zich boos om.

' Wtf heb jij Bryan?!' roept Ariana boos.

' Ariana laat maar, dit is iets tussen mij en Bryan..' zegt Harry met nog steeds zijn blik op mij gevestigd.

' Je moest uit haar buurt blijven Styles..' sis ik.

' Het was verdomme een ongeluk!' schreeuwd Harry wanhopig.

'Je liegt! Door jou.. Verdomme! Rot op en blijf uit de buurt van Ariana!' schreeuw ik woedend. Als hij nu nog iets verkeerd zegt dan krijg ik weer zo'n kut woedeaanval en dat mag en kan nu niet gebeuren, niet waar mijn kleine zusje bij is. 

'kom op! hoelang is het nu al wel niet geleden? ik was 16! het was een dom ongeluk, ik ben verdomme verandert!' schreeuwt Harry nu ook boos, Maar dat, dat was de druppel. Mijn knokkels worden wit van het knijpen. Harry ziet het en zet een stap achteruit. Ariana kijkt angstig van de een naar de ander.

' Je bent te ver gegaan Styles, Alweer ' sis ik. 

' Bryan het was een ongeluk, je weet dat Ariana dit nooit zal overkomen en dat ik zo iets nooit met opzet zal doen!'

'Genoeg!' brul ik en ik sla met mijn vuist op zijn kaak. Harry wankelt naar achter maar hersteld zich. ZIjn ogen worden donkerder en hij slaat mij in mijn maag.  Ik klap dubbel, maar ga snel weer overeind staan om hem vervolgens een tik op zijn neus te geven. 

'STOP!' gilt Ariana, ze springt tussen ons in en vangt de klap op die voor Harry bedoelt was. Ze valt op de grond.

' Verdomme klootzak! Kijk nou wat je doet! Hou je woedeaanvallen eens in bedwang!' roept Harry en hij hurkt naast Ariana neer. 

' Ze bloed en ze is gewoon facking bewusteloos!' schreeuwt Harry. Kut ik heb mijn eigen zusje geslagen door die kut woedeaanvallen. Mijn "knop" gaat weer terug om en ik hurk gauw naast Ariana neer. 

'mo-moet ze naar het ziekenhuis?' stamel ik langzaam. 

Hidden TalentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu