Hidden Talent- 12

372 18 4
                                    

Gretig snuif ik de buitenlucht op. Vandaag ben ik ontslagen uit het ziekenhuis en kan ik naar huis. Morgen wordt mijn eerste school dag, dus gelukkig ben ik al ontslagen. Mijn moeder zal me op komen halen en kan elk moment aankomen. Ik kijk om me heen en zie vlakbij me een bankje staan. Ik loop er naar toe en ga zitten. Genietend van de buitenlucht en de warme zon slaak ik een zucht en sluit mijn ogen. Opgeven moment hoor ik naast me gestommel. Langzaam open ik mijn ogen en draai mijn gezicht bij. 

'hey' zegt Harry. Ik kijk hem dodelijk aan, draai mijn gezicht weer om en sluit mijn ogen. Ik hoor dat Harry naast me gaat zitten.

' Ga weg Harry.'

' Nop.' Geërgerd open ik mijn ogen.

' Echt sirieus Harry donder op! Ik wil je niet meer zien.'

'what the fack is jou probleem?' Boos draai ik mijn gezicht zijn richting in.

'wat mijn probleem is? alsof jij dat niet weet?!'

'nou eigelijk niet nee.' 

'JIJ, JIJ HARRY. JIJ BENT MIJN FUCKING PROBLEEM.' schreeuw ik. Op dat moment komt mijn moeder aanrijden en sta ik op. Ik loop naar de auto, open de deur, ga zitten en sla de deur hard achter me dicht. Mijn moeder geeft gas, ik kijk nog even uit het raam naar een gekwetste Harry en steek mijn middelvinger op. Thuis aangekomen loop ik gelijk door naar mijn kamer en sluit mezelf op. Snel pak ik mijn mobiel en oortjes en dauw die in mijn oren. Zonder dat ik het door heb val ik in een diepe, maar orustige slaap. 

🌸☁️

*ieep 2 dagen later :)*

' Ariana liefje word je wakker je moet naar school.' Ik draai me om, de stem van mijn moeder negerend. 

'Ariana als je nu niet opstaat roep ik je broer en je weet dan zelf wel de consequenties' mijn ogen schieten open en ik schiet overeind. Mijn moeder grinnikt en loopt mijn kamer uit. Ik stap uit mijn bed, doe mijn lenzen in en loop naar mijn inloopkast. Mijn vingers tikken een ritme op mijn kin terwijl ik rond me kijk voor een gepaste outfit. Mijn ogen vallen op een witte crop top met "KILLIN' IT" er op. Ik pak hem uit het rek en leg hem op de stoel in mijn inloopkast. Weer kijk ik denkend om me heen om vervolgens een super leuk blauw broekje uit het rek te pakken met een paar gaten er in. Als ik net mijn inloopkast uit wil lopen valt mijn blik op een blousje. Ik pak hem uit het rek en neem deze ook mee naar mijn badkamer. Mijn pyama trek ik uit en vervang ik door mijn uitgekozen kleding. (A/N kleding zie je als goed is aan het begin van het hoofdstuk of aan de zijkant). Snel hal ik een washandje over mijn gezicht om de slaap er uit te halen. Ik pak mijn make-up tasje en maak een zwarte smokey-eye. Als ik daar mee klaar ben haal ik zorgvuldig het mascare borsteltje langs mijn wimpers. De lippenstift sla ik nog even over aangezien ik eerst moet eten en mijn tanden moet poetsen. Snel ga ik naar beneden om mijn ontbijt snel op te eten. Ik pak een glas water en een appel en eet/drink het snel op. ik pak mijn i phone 5s uit mijn zak en kijk hoe laat het is, 8;00 het is een kwartier fietsen en school begint half 9 dus ik heb nog 5 tot 10 minuten. Ik hal mijn schouders op, loop naar boven en poets mijn tanden. wit spul ligt op mijn vel blauwe tandenborstel die ik in mijn mond stop om te gaan poetsen. 2 minuten later tuf ik het witte spul wat tandpasta word genoemd uit in de wasbak en spoel mijn mond met water. Daarna breng ik nog wat lippenstift aan. Tot slot loop ik naar mijn sieraden toe en pak de mooie halsketting die ik van Luke kreeg. De zilveren ketting met het licht rose steentje. Ik hang de ketting om mijn nek, schuif een bij passende ring om en hang bijpassende oorbellen in. Ik pak mijn handtas van mijn bed en gooi mijn mobiel, sleutels  en portemonee er in. Snel loop ik naar beneden en pak mijn jas. Ik schreeuw een doei door het huis, maar bedenk me dat iedereen nog slaapt. 

'kut...' mompel ik. Bryan hoeft pas later naar school vraag me niet waaom. Gehaast loop ik naar buiten en pak mijn fiets uit de schuur. Ik fiets snel weg, maar bedenk me dat ik nu niet meer de nerd ben. Laat komen mag nu. Een grijns komt op mijn gezicht en ik begin sloom te fietsen. Op school aan gekomen zet ik mijn fiets rustig in de fietsen stalling. Ik hal mijn sleutel uit mijn fiets en gooi mijn tas over mijn schouder. Ik ben best zenuwachtig, ik bedoel maar ik wil niet weer de nerd van de school zijn. Ik bijt op mijn lip en kijk naar de saaie grond.

Hidden TalentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu