Hidden Talent - 15

216 13 4
                                    

Dagen gingen voorbij, bijzonder lange dagen als je het mij vraagt. Harry heeft sinds hij bij mij thuis kwam geen woord meer tegen mij gezegd. Ik zou me opgelucht moeten voelen, alleen het enigste wat ik nu voel is intens verdriet en verwarring. Het is allemaal zo ingewikkeld, ik word er gek van! Ik had nooit verwacht dat ik zijn aandacht, zijn vertrouwde lichaam om mij heen als ik verdriet had en gewoon hem zelf zou missen. Op school ging alles wel best. Ik ging vaak met Michael om, hij was wel cool. Wel behoorlijk weird, maar alles beter dan alleen zijn. Brutaal werd ik wel door hem, alleen op school dan, maar dat boeit mij nu niet zo veel meer. Ik ben alleen brutaal tegen docenten hoor, maak je geen zorgen.

Moeizaam gooi ik mijn benen over de rand van mijn bed. Mijn voeten raken de koude grond aan. Ik loop naar de badkamer en neem een douche. Daarna loop ik naar mijn inloopkast. Ik pak een leuk setje en trek die aan. Mijn make-up doe ik aan mijn make-up tafel. Als ik daar mee klaar ben loop ik naar beneden en grijp een appel uit de fruitschaal, als ontbijt. Vlug trek ik mijn jas aan en zucht even moeilijk. 'Mam? Ik ga!' Een gemompel dat het okay is krijg ik terug als antwoord. Ik trek de voor deur open en stap naar buiten. Met grote stappen loop ik naar de schuur toe. Ik pak mijn fiets uit de schuur en fiets naar school toe, waar ik mijn fiets in de berging gooi.

'Jo lelijkerd!' hoor ik een bekende stem schreeuwen. Ik grijns en draai me om.

'He vetklep.' grinnik ik. We lopen weer samen de school binnen, 15 minuten te laat. Net zoals dag 1. We stappen het lokaal binnen en grijzen naar elkaar. We ploffen neer op een stoel achterin.

'Fijn dat jullie er ook zijn.' zucht onze docent Nederlands, meneer van Dale.

'Ja vinden wij ook gast!' schreeuwt michael. Ik grinnik.

'Michael zo spreek je me niet aan en dat weet je!'

'Ey man ik wist niet dat je boos werd.' grinnikt michael.

'Er uit! ga je melden!'

'Tot zo eh ari.' grinnikt michael terwijl hij zijn tas op pakt. Ik begin kei hard te lachen en meneer van Dale kijkt me nijdig aan.

'Wil jij je soms ook graag melden Ariana?'

'oh ja gezellig, mazzel.' Ik pak mijn tas op en loop op mijn gemak het lokaal uit. De deur gooi ik kei hard achter me dicht en een grinnik verlaat mijn mond als ik hoor dat van Dale helemaal door het lint gaat.

Samen met Michael loop ik naar het kantoor van de directeur. Als eerste moet Michael naar binnen. Verveeld plof ik in de stoel die tegenover het kantoor staat. Ik pak mijn schrijfboekje en een pen uit mijn tas en begin gewoon wat te schetsen. Als ik geluiden hoor gooi ik het boekje snel in mijn tas en kijk op. Er is een meisje in de stoel naast me gaan zitten. Haar blonde haren vallen voor haar gezicht als een gordijn.

' Ben je er ook uitgestuurd?' vraag ik. Geschrokken kijkt ze op.

' Oh, ja bij mevrouw Meijer.'v mompelt ze. Ik steek mijn hand uit.

' Ik ben Ariana.' stel ik mezelf voor.

' Ja, ik herkende je. Ik ben Haley.'

' Ben je hier nieuw? Ik heb je nog nooit gezien.' Haley grinnikt.

' Nee, ik zit hier al een tijdje op deze school, alleen ik ben niet zo iemand die op de voorgrond staat.' Ik knik begrijpelijk.

' Zo was ik vroeger ook, ik was zeg maar het nerdtype.' Haley schiet in de lach.

' Omg, dat kan ik mij echt niet voorstellen, jij bent nu al zo wat het populairste meisje van de school.' ik grinnik zachtjes.

'toch is het waar.' de deur slingert op dit moment open en een chagrijnige Michael komt de deur uit stormen.

'Wat een klootzak! 6 uur nakomen! 6 verdomde uren!' met een boos gezicht ploft hij neer op de stoel naast mij.

'Ariana naar binnen nu!' hoor ik de directeur schreeuwen. Ik zucht en sta op.

'doei Haley, ik spreek je wel weer toch?' ze glimlacht en knikt naar me. Ik glimlach terug en stap het kantoor binnen.

'Hoi Ariana ga zitten.' beveelt hij mij.

'hey ouwe.' grinnik ik.




-------

Hey hey 2 kleine dingetje :)

we hebben snap aan gemaakt voor alle leuke (nieuwe) dingen die komen. Je kan dus snel weten als we hebben geupdate enz. Dus als je het leuk vind, voeg dan toe :p

xlittlecookiexx

Als je het niet kan vinden horen we dat dan graag :p

En daaaaaan nummerooooooww 2 :

We hebben dus een idee om na elk hoofdstuk een vraag neer te zetten, bijv. wat is je lievelings eten?

domme vragen, maar dan komen we wat over onze lieve lezertjes te weten ;0 we zullen zelf ook de vragen beantwoorden en er mogen ook vragen gestelf worden :) leuk of niet leuk?

xoxoxo

Hidden TalentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu