---> Ariana in haar outfit (moet eigelijk rood haar zijn) liedjes: who says van selena gomez & let it go van demi lovato
' Ik wil dat je gaat zingen op mijn feest.' Mijn mond valt open. 'Maar ik kan helemaal niet zingen!' Luke begint te lachen, ' Daarom juist!' zegt hij met een valse grijns 'en wat als ik het niet doe?' ' Dat gaat niet gebeuren' 'en hoezo ben je daar zo zeker van?' 'weetje nog dat ik jou kop in de wc duwde?, in de jongens wc?' ik maak uhu geluidje en hij praat verder 'nou dat ga ik dan online zetten.' 'als je dat maar laat!' schreeuw ik. Daar heb ik dus echt geen zin in dan sta ik door heel de school bekend als het wc monster! 'dus je doet het neem ik aan?' 'jaha ik zal wel moeten ..'zucht ik, 'wanneer, waar en hoelaat?' kreun ik 'vanavond, bij mij thuis, 9 uur' 'oke ik zal er zijn' ik loop weer om hem heen richting de ingang van school. Ik loop naar mijn kluisje gooi mijn spullen die ik niet nodig heb er in en loop naar de les. Vanavond word een hell! En wat nou als ik ga zingen en hij alsnog het filmpje op internet zet! Dan sta ik bekend als het vals zingende wcmonster! lelijk donut dat hij is!
na school
Ik stop mijn sleutel in de deur en draai hem om, ik doe de klink naar beneden en stap naar binnnen. Snel gooi ik mijn tas in de hoek en ren naar boven. Ik doe mijn kast open, pak al mijn jurkjes en gooi ze op mijn bed. Opeens komt Bryan mijn kamer in stormen 'Ariana klopt het' vraagt hij buiten adem 'wat klopt?' 'dat je vanavond op het grootste feest van heel het jaar optreed?!' 'uhm ja ik moest wel..' 'hoezo moet je wel en kan je eigelijk wel zingen ?!' ik leg alles tot in de puntjes uit 'pest die sukkel jou? dat mag ik alleen doen!' 'nou pesten? plagen denk ik' 'alsnog! maar kan je nou eigelijk wel zingen ari ?' 'weet ik veel' Bryan zucht, ' Laten we dan ervoor zorgen dat je er in ieder geval wel goed uitziet' hij loopt naar mijn bed en pakt mijn zwarte jurkje er tussen uit, die heeft hij me gegeven voor kerst. 'doe die aan' beveeld hij me,ik pak het jurkje en doe hem aan. 'oke en doe nu je zwarte hakken aan' 'wat?! hakken?!' 'ja die van kerst weet je wel' 'ja duhu maar ik kan helemaal niet op hakken lopen! domme donut!' 'doe ze nou gewoon aan we hebben nog tijd om te oefenen.' ik trek mijn hakken aan zoals hij zegt, Bryan gooit me mascare , eyeliner, oogschaduw, blush en lipgloss toe 'wat moet ik hier mee?' 'uh wat denk je van opdoen?' ' Maar ik heb nog nooit make-up opgehad!' Ik hoor Bryan zuchten ' Niet zeuren gewoon opdoen' ik rol met mijn ogen en loop naar de spiegel om mijn make-up op te doen.
10 pogingen en 5 vieze make-up doekjes later zit alle make-up erop. 'niet slecht nerdje' ik rol mijn ogen en kijk hem raar aan. 'hier je lenzen, indoen' ik pak ze aan en doe mijn lenzen in. ' Ben ik nu eindelijk klaar?' kreun ik. Bryan schud zijn hoofd ' Echt niet je haar moet nog!' ik zucht en plof in mijn bureaustoel. Bryan pakt mijn krultang en een paar speldjes. ' uh Bryan jij gaat toch niet mijn haar doen?'vraag ik. Bryan begint te grijnzen ' Ow jawel en het word ge-wel-dig!' ik begin te lachen. 15 pijnlijke minuten later. ' Klaar! Dat heb ik weer eens goed gedaan' zegt Bryan blij 'nou laat zien dan!' hij rijdt de bureaustoel naar de spiegle toe 'en? wat vind je?' Mijn mond valt open mijn kapsel is werkelijk prachtig! 'dankje bryan, het is echt gewoon wauw' Bryan wuift het weg ' Ik probeer je vernedering vanavond een beetje te verzachten' 'beetje meer vertrouwen in je lieftallige zusje kan geen kwaad he?' Bryan begint te lachen 'li-lief tallig?' vraagt hij spottend. IK geef hem lacherig een klap voor zijn hoofd. ' Bryan, Ariana we gaan eten!' schreeuwd mijn moeder, Bryan en ik haasten zich naar beneden..
Ik fiets met klamme handen naar Luke's huis of beter gezegd villa. Ik zet mijn fiets neer en loop naar de deur. Voordat ik kan aanbellen gaat de deur open. ' Nerdjeeee! Leuk dat je er bent!' zegt Luke met een flesje bier in zijn hand. Hij is nu al duidelijk dronken. Ik rol met mijn ogen en stap naar binnen. ' 'ik wil hier zo snel mogelijk weg dus wanneer moet ik zingen?' zeg ik iets wat geërgerd. ' Niet zo op je teentjes getrapt Ariana het word een geweldige avond!' zegt hij enthousiast en hij slaat een arm om me heen. Ik verstijf maar laat toch zijn arm liggen waar hij ligt. Luke neemt me mee naar een zaal waar iedereen staat te dansen of te drinken. 'Wat wil je drinken nerdjee?' schreeuwd Luke boven de muziek uit. ' Doe maar een cola!' schreeuw ik terug en Luke begit te lachen. ' Dat hebben wij hier niet!' ik zucht en rol met mijn ogen, dit word een leuke avond (proef de sarcasme). ' Doe dan maar water of hebben jullie dat hier ook niet in dit o-zo luxe huis.' Luke begint weer te lachen en neemt me mee naar een andere ruimte waar zowat geen mensen zijn. ' Wat is dit voor ruimte?' ' 'vanaf hier kun je naar het podium' grijnst hij ik zucht en ga op de bank zitten. 'dus wannner moet ik op?' verbreek ik de stilte 'over een paar minuutjes..' zegt hij kalm. O lieve donuts waarom? waarom ik? mijn handen worden klam en ik wordt nog zenuwachtiger als dat nog kan.
Na een paar minuten zenuwachtig zittten zijn geeft Luke een seintje dat ik opmoet. Ik sta op en pak de microfoon van Luke over ' Succes met je afgang nerdje!' grijnst hij. 'Ach hou toch je kop verrotte oliebol' ik loop het podium op en ineens kijk iederen mij aan ik sluit mijn ogen en doe een schietgebed naar de donuts. Ik hoor de eerste klanken van who says door de zaal galmen en ik sluit me ogen opnieuw en begin dit keer met zingen.
i wouldn't wanna be anybody else, hey
You made me insecure
Told me I wasn’t good enough
But who are you to judge
When you’re a diamond in the rough
I’m sure you got some things
You’d like to change about yourself
But when it comes to me
I wouldn’t want to be anybody elseNa na na
Na na na
I’m no beauty queen
I’m just beautiful me
Na na na
na na na
You’ve got every right
To a beautiful life
Come onWho says
Who says you’re not perfect
Who says you’re not worth it
Who says you’re the only one that’s hurting
Trust me
That’s the price of beauty
Who says you’re not pretty
Who says you’re not beautiful
Who saysIt’s such a funny thing
How nothing’s funny when it’s you
You tell ‘em what you mean
But they keep whiting out the truth
It’s like a work of art
That never gets to see the light
Keep you beneath the stars
Won’t let you touch the skyNa na na
Na Na na
I’m no beauty queen
I’m just beautiful me
Na na na
na na na
You’ve got every right
To a beautiful life
Come onWho says
Who says you’re not perfect
Who says you’re not worth it
Who says you’re the only one that’s hurting
Trust me
That’s the price of beauty
Who says you’re not pretty
Who says you’re not beautiful
Who saysWho says you’re not start potential
Who says you’re not presidential
Who says you can’t be in movies
Listen to me, listen to me
Who says you don’t pass the test
Who says you can’t be the best
Who said, who said
Won’t you tell me who said that
Yeah, oh
Who saidWho says
Who says you’re not perfect
Who says you’re not worth it
Who says you’re the only one that’s hurting
Trust me
That’s the price of beauty
Who says you’re not pretty
Who says you’re not beautiful
Who saysWho says
Who says you’re not perfect
Who says you’re not worth it
Who says you’re the only one that’s hurting
Trust me
That’s the price of beauty
Who says you’re not pretty
Who says you’re not beautiful
Who says
Het is muis stil in de zaal, even denk ik dat ik enorm gefaald heb. Ik kijk nog is een keer goed rond en als ik net het podium af wil lopen vult de zaal zich met een luid applaus. Ik glimlach opgelucht en loop het podium af, als ik weg loop hoor ik iedereen schreeuwen 'we want more!' Als ik naar de bank loop houd Luke me tegen 'Ariana je bent GE-WEL-DIG! Ga terug het podium op je hoort toch wat ze schreeuwen?' Ik begin te glimlachen en ren weer het podium op. ik pak de microfoon en ik hoor de eerste noten door de zaal galmenThe snow glows white on the mountain tonight
Not a footprint to be seen
A kingdom of isolation
And it looks like I’m the queen
The wind is howling like this swirling storm inside
Couldn’t keep it in, heaven knows I’ve triedDon’t let them in, don’t let them see
Be the good girl you always have to be
Conceal, don’t feel, don’t let them know
Well, now they knowLet it go, let it go
Can’t hold it back anymore
Let it go, let it go
Turn away and slam the door
I don’t care what they’re going to say
Let the storm rage on
The cold never bothered me anyway
JE LEEST
Hidden Talent
Teen FictionHet leven van Ariana Steward veranderend compleet als ze per toeval ontdekt word als zangeres, in haar net nieuwe woonplaats, London. Ze mag een album maken met one Direction, iets waar bijna iedereen van droomt, alleen Ariana zelf is daar niet zo b...