Hidden Talent -10

305 17 1
                                    

'mo-moet ze naar het ziekenhuis?' stamel ik

pov Bryan

' Nee natuurlijk niet! Ik zou haar hier gewoon dood laten bloeden!' snauwt Harry sarcastisch.

'gast even serieus?!' vraag ik verbaasd. 

'Jezus bel gewoon die facking ambulance!' 

Met trillende handen probeer ik zo snel mogelijk mijn mobiel uit mijn zak te halen. Als het gelukt is bel ik 112 bijna gelijk daarna word er opgenomen.

'hallo met 112 wie heeft u nodig?' hoor ik een stem door de telefoon galmen. 

'ha-hallo ik heb e-een a-am-bulan-ance nodig' zeg ik stotterd.

'oke waar bent u op dit moment?' 

'ik ben  bij de studio: tthe golden stars.' zeg ik nu wat duidelijker.

'oke de ambulance is onderweg.'

 'dankuwel' en ik hang hm op om vervolgens weer al mijn aandacht te leggen op mijn zusje.

pov Harry:

zenuwachtig loop ik te ijsberen op de gang van het ziekenhuis. Normaal gesproken kom ik nooit meer in ziekenhuizen. Niet meer naar het ongeluk, het haalde te veel emoties naar boven. Maar dit is een uitzondering. Ik mag Ariana niet in de steek laten. Dit is namelijk ook deels mijn schuld. Als ik uit Ariana's buurt bleef, had Bryan geen woedeaanval gehad en lag Ariana niet in het ziekenhuis. Verdomme ik heb weer iemand het ziekenhuis in geholpen! hoe kon ik zo dom zijn? ik had het mezelf beloofd!

Als ik naar Bryan kijk zie ik hem helemaal ineen gedoken op de stoel zitten met zijn handen voor zijn gezicht. Ergens heb ik wel medelijden met hem. HIj wilt niet weer iemand verliezen. Door mij.. Verslagen laat ik me in een stoel zakken. Ik heb het gevoel dat ik alles fout doe en alles fout heb gedaan. Ik heb Ariana's familie zo veel pijn gedaan en nu doe ik het zo weer! 

'het spijt me Bryan..' fluister ik zachtjes. Bryan heft langzaam zijn hoofd op en kijkt me met rode ogen aan. 

' Ach hou toch je bek Styles. Je weet niet hoe het is om voor de 2de keer iemand te verliezen.'

' Ariana is nog niet dood!' probeer ik nog een keer.

' Nog niet nee.. Zo ging het ook met Ka-'

' Zeg haar naam niet.' sis ik. Bryan gooit zijn handen in de lucht.

' Sorry hoor, ik weet toch niet dat je daar niet tegen kan.' zegt hij sarcastisch. 

'godverdomme Bryan hou op!' sis ik kwaad.

'ach ja sory jongetje het spijt me, dit ligt bij jou ook veel gevoeliger dan mij he?'zegt Bryan weer sarcastisch. 

'Bryan hou je bek dicht, dit is niet grappig oke?!' 

' Weetje wat ik niet grappig vind?  Dat je verdomme mijn 2 zussen dood maakt!'

Ik bal mijn handen tot vuisten. Bryan gaat veel te ver. Als ik niet in het ziekenhuis was met hem sloeg ik hem nu direct op zijn smoel.

' Wat ben jij ook een zielig mannetje Bryan. Een beetje mij op lopen te fokken terwijl JOUW  zusje in het ziekenuis ligt, omdat jij haar geslagen hebt!' 

'jongens jongens, rustig hier! Er zijn meer mensen hier. Alsjeblieft kalmeer.' zegt de dokter terwijl hij een hand op mijn schouder legt.

' Heeft u al nieuws?' vraagt Bryan geljik. De dokters gezicht betrekt.

' nee eigenlijk niet jongen.. Ze ontwaakt maar niet uit haar coma.' Ik kijk de dokter levenloos aan en mompel een "dit is allemaal mijn schuld" daarna richt ik mijn blik op de dus niet intressante muur en blijf  voor me uit staren.

-pov Ariana-   

Ik open mijn ogen en kijk om me heen. Ik lig in een wit bed aan allemaal slangetjes. Alles om me heen is wit, gewoon saai wit. Ik kijk weer terug naar de slangetjes en realisseer me dat ik in het ziekenhuis moet liggen. Langzaam beweeeg ik mijn hand naar de slangetjes toe en trek er aan. De slangetjes schieten uit mijn vel. Voorzichtig gooi ik een been uit bed en daarna de andere, langzaam duw ik me zelf omhoog en sta op.  Ik loop naar de deuropening en blijf daar staan als ik stemmen hoor. 

'Bryan hou je bek dicht, dit is niet grappig oke?!' hoor ik Harry's stem sissen.

' Weetje wat ik niet grappig vind?  Dat je verdomme mijn 2 zussen dood maakt!' geschrokken hap ik naar adem. D-dit kan niet waar zijn! Ik heb dus altijd een oudere zus kunnen hebben! Alles om mij heen begint te draaien en ik begin vlekjes te zien. Voordat ik neer val fluister ik nog: 

'julllie logen?'

-------------------

Heeeei kidoooooosss 

jaja sorry sorry het spijt ons vreselijk... het is super lang geleden gewoon meer dan 3 weken! en dan is dit hoofdstuk ook niet echt lang.... maar we hadden het best wel druk en niet veel inspiratie. de volgende update zal sneller komen! en natuurlijk langer! 

TROUWENS WE HEBBEN GEWOON BIJNA 600 LEZERS! DANKJULLIEWEL SCHATJEEEEESSS :) 

ja oke 

leuk enzo 

maar wat vonden jullie van dit hoofdstuk? hadden jullie het verwacht? 

pleeas comment en voteee <3

lots of loveeee 

Hidden TalentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu