Ik loop het kleine muziekwinkeltje uit en loop de stad door. Als ik de starbucks zie loop ik naar binnen en bestel een Caramel Frappuccino. Als ik mijn koffie heb gekregen kijk ik rond opzoek naar een leeg tafeltje. Als ik eindelijk een tafeltje heb gevonden ga ik zitten en drink rustig van mijn Frappuccino. Eigenlijk heeft John wel gelijk. Mijn ouders vertellen het wel als het echt belangrijk voor mij is. Tenminste dat mag ik hopen.. Maar ik kan niet bedenken wat Harry ooit zou kunnen gedaan hebben dat mijn ouders zo freaking beschermend zijn als ik alleen maar zijn naam zeg..
' Hey wat doet zo'n schoonheid helemaal alleen? Of wacht je op je geheime lover?' Ik kijk geschokken op en ik kijk in de sprankelende ogen van Niall. Een glimlach vormt zich om mijn lippen.
' Mag ik erbij komen zitten?'
' Tuurlijk, ik kan wel wat gezelschap gebruiken.' Niall glimlacht en ploft neer op het bankje voor mij.
' Weetje het leven in een band is echt zwaar..' zucht Niall.
' Daarom ga ik ook solo..' grijns ik.
' Lukcy bastard.. We hadden vandaag een vergadering en Harry was er totaal niet bij met zijn hoofd.' Ik slik moeizaam als ik de naam Harry hoor.
' De laatste tijd is hij down en heel erg afwezig. Ik heb echt geen idee wat er met hem is..'
'uhm.. nee ik ook niet?' zeg ik twijfelend. Op dat moment komt Harry aanlopen. Van schrik laat ik mijn frappuccino vallen.
' What the hell heb jij in eens?!' vraagt Niall met opgetrokken wenkbrauw.
'uh nee niks ik-ke moet weg' ik ren richting de uitgang van starbucks en schreeuw nog snel
'dooeeeiii!.' Door de haast zie ik niet dat een jongen zijn voet uitsteekt, ik zie de grond steeds dichter en dichter naar me toekomen. ik knijp me ogen dicht en wach tot ik een harde klap voel. Maar inplaats van de harde vloer voel ik twee sterke armen om mijn middel. Langzaam open ik mijn ogen en draai me om, om dan in twee hele bekende gifgroene ogen te kijken.
' Ik heb liever dat je met 2 benen op de grond blijft staan..' zegt Harry grijnzend
'bedankt' piep ik. Snel draai ik me om en ren weg naar weet ik veel waar.
'Ariana! wacht nou!'hoor ik hem nog schreeuwen, maar ik luister niet en blijf eigenwijs door rennen. Ik hoor rennede voetstappen achter me aankomen.
'Ariana verdomme blijf staan! Ik moet met je praten!' ik negeer hem volkomen en ren snel een kleding winkel in. Als ik in de winkel sta weet ik niet hoe snel ik bij de kleedhokjes moet komen. Ik spring in het eerste kleedhokje en draai hem opslot. Een paar seconde later hoor ik hard gebonk op het kleedhokje
'Ariana doe nu die kut deur open!' ik zeg weer niks en pak mijn mobiel. 2 gemiste berichten en 2 gemiste oproepen van Niall. Ik open whatsapp
Ariana waar ben je? ik maak me zorgen! waarom ging je ineens weg?
-x Niall-
ik glimlach even om Niall zij bezorgdheid en antwoord:
maak je geen zorgen ik red me wel! gewoon opweg naar huis! uhm nou weet je dat vertel ik je nog wel eens..
-x Ariana-
'Ariana! als je nu niet open doet en mee gaat naar buiten dan trap ik de deur door en sleep ik je mee!' Zuchtend doe ik de deur open.
' Waarom ontwijk je me altijd zo?' vraagt Harry. Gefrustreerd zucht ik.
' Dat weet je best Harry, je verteld me geen ene fuck over dat ene kut geheim dat iedereen hier al weet behalve ik!' val ik uit.
JE LEEST
Hidden Talent
Teen FictionHet leven van Ariana Steward veranderend compleet als ze per toeval ontdekt word als zangeres, in haar net nieuwe woonplaats, London. Ze mag een album maken met one Direction, iets waar bijna iedereen van droomt, alleen Ariana zelf is daar niet zo b...