Hidden Talen - 05

375 14 0
                                    

'Ariana opstaan! we gaan over 30 minuten!' hoor ik mijn moeder schreeuwen.  Kreunend sta ik op en loop naar de douche. Langzaam stap ik onder de douche en geniet van de warme waterstralen. Ongemerk sta ik te lang onder de douche, ' Ariana kom die douche uit!' , mokkend stap ik uit de douche en doe mijn lingerie aan. Snel loop ik naar mijn kamer en doe de zelfde kleren aan als gister. ' Ariana ik meen het kom nu naar beneden of we gaan zonder je!' ' Jaahaa! Jemig ongeduldige muppets!' schreeuw ik en ik hoor Bryan lachen waarschijnlijk om mijn "grappige" scheldwoord. Ik graai mijn handtas van mijn bureau en ren naar beneden. Mijn ouders hadden al mijn koffers zodat we gelijk konden vertrekken. 'Zo hehé  kunnen we nu eindelijk gaan?' vraagt mijn vader ongeduldig. Ik knik en prop nog snel een boterham naar binnen. Ik doe deur van de auto open en stap in, ik kijk nog een keer om en zwaai 'vaarwel mijn lieve huis' fluister ik zachjes. Een kwartier later staan we op het vliegveld te wachten. 'vliegtuid naar Londen vertrekt binnen 10 minuten ik herhaal vliegtuig van Londen vertrekt binnen 10 minuten' wordt er omgeroepen. ik pak mijn koffers op net zoals de rest en samen lopen we naar gate 5.                                                                                                                    ---------                                                                                                                                              Bryan tikt me aan, ik doe mijn oordopjes uit en kijk hem vragend aan. ' We gaan landen..' ik zucht en doe mijn gordel om. De hele vliegreis heb ik alles en iedereen genegeerd, ik had gewoon even geen zin in iets of iemand. Waarom moesten we net nu verhuizen, nu is alles zo ingewikkeld is met Luke..  Als we geland zijn loop ik naar de bagageband en kijk of mijn koffer langskomt. ' Heey babe how are you?' ik schrik me rot en kijk om. Achter me staat een engelse jongen... ' Heey..' zeg ik ongemakkelijk terug en draai me weer om. Ik  hoor hem grinniken 'grumpy?' vraagt hij spottend. ik draai me weer om 'Shut up' 'i think that's a yes.' zegt hij grijnzend en ik rol met mijn ogen. Hij steekt zijn hand uit. ' I'm Styles, Harry Styles.  Nice to meet you.' zegt hij en ik denk gelijk aan James Bond waarom doen jongens dat altijd?. ik schud zijn hand ' I'm Steward, Ariana Steward' doe ik hem na. ( a/n vanaf nu praten gewoon nederlands is wat makkelijker te volgen voor de jongere lezers ;) )                                'Niet verbaasd?' vraagt hij terwijl hij zijn wenkbrouw optrekt. Ik haal mijn schouders op, ' Waarom zou ik?' Hij grijnst. Ik ken hem heus wel, hij zit in one direction, maar dat ga ik hem niet aan zijn neus hangen. 'zegt one direction jou niets?' ' Tuurlijk wel! Welke mogolische donut kent jullie nou niet?!' Harry begint te lachen 'wat is er? waarom lach je?' vraag ik onschuldig. ' mogolische donut? Are you kidding me?' vraagt hij lachend. 'oke grappig' zeg ik droog 'maar nu moet ik gaan' zeg ik er snel achter aan 'oke zie ik je later?' vraagt hij me 'uhm weet ik niet'  'mag ik dan wel je nummer?' ik rol met mijn ogen en geef hem mijn nummer. ' Ariana kom! We gaan!' roept Bryan ik kijk achter om en knik even snel naar hem 'nou uhm doei' zeg ik ongemakelijk. 'Doei Ariana, ik spreek je nog wel' ik draai me om en loop richting mijn ouders en Bryan. Bryan geeft me mijn koffer die hij ienmiddels voor me gepakt heeft en samen lopen we naar buiten. 'Wie was die jongen?'vraagt Bryan. 'Ow gewoon een jongen..' zeg ik vaag.

als we eenmaal in de auto zitten gaan mijn gedachtes steeds naar Harry, precies op dat moment krijg ik een berichtje. Ik pak mijn Iphone en open het berichtje, 3 keer raden van wie die is, Harry..         heey beauty zin om af te spreken? X Harry  Ik glimlach als ik het berichtje lees, hij is schattig! Ho Wat?! Harry en schattig? O nee dat past niet bij elkaar! Volgens mij ben ik ziek aan het worden! Harry is een player, maar 1 keer afspreken kan toch wel? na veel gepieker stuur ik een berichtje terug.. ff wachten styles ben nog onderweg naar huis X Ari. ik pak mijn oortjes en sluit me ogen. 'Ari! Ari!' ik draai me om en kijk Bryan afwachtend aan 'we zijn er' ik kijk naar links en zie inderdaad een huis staan, ik open mijn deur en stap uit. Ik loop naar de achterklep toe en pak mijn koffers er uit. Als mijn vader de  deur heeft geopend ren ik gelijk naar boven, mijn kamer is al helemaal ingericht en het is echt prachtig. ( zie zijkant voor foto kamer -->) Mijn kamer heeft het thema zee met de kleuren paars blauw en zwart. Ik vind het werkelijk prachtig! Ik loop een rondje door mijn kamer over het witte zachte tapijt en bewonder mijn kamer. Ik open de eerste deur die ik zie en zie een inloopkast! ik hang, zet al mijn spullen er in en open de volgende deur een badkamer! als ik zie dat er nog een deur is weet ik gelijk dat ik hem moet delen met Bryan. Ik loop weer terug en kijk naar de 4 volle doze die in mijn kamer staan. ik zucht en laat me op mijn  ronde tweepersoonsbed vallen. Terwijl ik mijn iphone pak gaat hij af, ik neem op zonder te kijken 'met Ariana' 'hey babe ben je al thuis?' hoor ik de stem van Harry zeggen 'Harry? ja ik ben thuis maar ik denk dat ik niet kan afspreken...' 'hoezo niet?' 'nou uhm ik woon hier zeg maar net en moet nog heel veel uitpakken' ' Laat me je helpen!' roept Harry enthousiast. Ik grinnik, 'als jij dat wilt' 'ja tuurlijk! waar woon je dan kom ik er nu aan' Shit waar woon ik?! ik ren naar beneden en zoek pap ' Paaaappp! Waar wonen we?' ik hoor Harry luid lachen ' Kingstreet 10!' roept mijn vader. ' We wonen in de kingstreet nummer 10'  'oke dan ben ik er over 10 minuutjes' 'oke doei!' zeg ik en hang op. 10 minuten later gaat inderdaad de bel, ik ren naar beneden en doe de deur open. ' Ben ik nog op tijd?' vraagt hij. ' Je bent net 10 seconden te laat Styles!' grinnik ik en ik laat hem binnen komen. 'Ari wie is daar?!' hoor ik Bryan schreeuwen en hij denderd de trap af. Als hij Harry ziet veranderd zijn blik van verbaasd naar kil. 'Harry?!' schreeuwd hij 'Bryan' sist Harry. Ik kijk van links naar rechts en weer terug 'kennen jullie elkaar?' vraag ik. Ze blijven elkaar maar eng aan staren zonder iets te zeggen 'hey! ik vraag wat!' schreeuw ik. 'Ari ga even naar boven wil je?' vraagt Bryan 'waarom?' 'omdat ik dat zeg!' schreeuwt Bryan, ik schrik en zet een stap naar achter. Ik kijk angstig om me heen en loop dan naar de trap toe, ik doe net alsof ik de trap op loop maar blijf gewoon luisteren. Ik hoor Bryan sissen 'wat doe je hier in godsnaam?!' 'ja  jezus hoe moest ik weten dat Ariana jou zusje was?' bijt Harry terug 'hoe ken je haar? weet ze iets? en waarom ben je hier?' zegt Bryan 'ik kwam haar gewoon tegen hoor sukkel! en nee tuurlijk niet!'         'Donder op! ga mijn huis uit! ik wil niet dat je met haar in contact komt!' schreeuwt Bryan 'Nee ik ga nu gewoon naar boven en ga met haar om en daar kan je niets tegen doen' 'Godverdomme Harry! je laat me zusje met rust!' 'nee en als je dat niet aanstaat vertel ik het haar'  wat moet Bryan mij ooit vertellen? ik loop zo zachtjes mogeijk de trap op en ga naar mijn kamer. Wat voor geheim heeft mijn broer en waarom mag ik dat niet weten...?

Hidden TalentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu