Hidden Talent- 13

213 15 2
                                    

Peinzend ben ik bezig met mijn huiswerk. Mijn grote achterstand moet ik nog wegwerken. Ik ben nu bezig met Wiskunde, niet mijn sterkste vak. Ik word ruw verstoord door mijn telefoon die afgaat. Snel neem ik op.

' Met Ariana.'

' Hey schat, ik heb je nodig. Kom je naar mijn kantoor?' hoor ik Pieter zeggen.

' Uuh, ja is goed ik ben er met een kwartier.' Ik hang op en ruim mijn boeken op. Nog even werk ik mijn make-up bij, trek mijn jas aan en pak mijn tas waar mijn nodige spullen in zitten. Op mijn gemak loop ik de deur uit naar de schuur. Mijn knal roze fiets pak ik uit de schuur en loop de tuin uit. De zon schijnt wat mij een lentegevoel geeft. Vrolijk fiets ik naar Pieter's  kantoor. Onderweg kom ik nog wat bekende mensen tegen die ik vrolijk begroet. Als ik bij Pieter's kantoor aan kom zet ik mijn fiets in de stalling en loop ik rustig naar binnen. Het bekende kantoortje komt al in zicht en ik loop er heen. Als ik de deur open doe zie ik dat one direction er ook zit. inwendig kreun ik, niet weer! Geforseerd lach ik en zwaai onhandig. ' hey.' De jongens groeten me terug en ik ga wat ongemakkelijk naast Zayn zitten. Met hem heb ik niet zo vaak gesproken, maar hij lijkt me eerlijk gezegd een beetje weird. 

'Dusss wassup?' zeg ik een grinnikend. 

'Nou ik dacht, jullie moesten maar eens verder schrijven aan jullie nummer.' 

'Mij best' mompel ik. De jongens knikken, mij gelijk geven.

'Jullie kunnen wel in de studio gaan zitten, succes.' Ik knik als bedankje en loop voor op het kantoortje uit. Met z'n allen lopen we naar de studio. Ik plof op de stoel en haal mijn schriftje en pen uit mijn tas. Opeens moet ik heel nodig naar de wc. Ik excuseer me en loop naar de wc. Als ik klaar ben was ik mijn handen en loop de wc uit. Ik trek de deur van de studio open om vervolgens te verstijven op mijn plek. Als een bezetende pak ik snel mijn boekje af. 

' What the fack?!' ze kijken me geschrokken aan en zeggen niets.

'Hoe durven jullie aan mijn spullen te zitten?! Ik wil niet dat jullie dit lezen' ik maak een wild gebaar met mijn handen.

'Chill Ariana, dat wisten we toch niet!' zegt Niall.

' Je hoort toch niet zonder te vragen aan iemands spullen te zitten?!' schreeuw ik boos uit. Harry legt zijn hand op mijn schouder maar ik sla hem er gelijk weer af. 

'Waag het niet om me nog 1 keer aan te raken.' sis ik woedend. 

'Waarom word je nu zo boos? Het is een super goed nummer'  boos draai ik me om richting Liam. 

'Het was nog niet af' sis ik. 

'Nou en? wat maakt het uit, we kunnen dit stukje voor een nummer gebruiken!' zegt Niall blij. Tranen zwellen op in mijn ogen.

'nee dat wil ik niet.' fluister ik zachtjes. Een eenzamen traan rolt over mijn wang en ik ga op de grond zitten met mijn benen op getrokken. Mijn hoofd is gebogen wat er voor zorgt dat er allemaal haren voor mijn gezicht hangen. Ik voel dat iemand naast me komt zitten. 

'Waarom huil je Ariana?' ik herken de stem meteen, Niall. Ik zucht diep.

' Je begrijpt het toch niet.' zeg ik zacht. 

' Dan probeer ik het te begrijpen.' Ik schud mijn hoofd en sta op. Mijn tas pak ik op en ik gooi mijn schriftje er in. 

'Ik heb gewoon tijd voor mezelf nodig..' en met die woorden vertrek ik. De jongens buiten de deur kijken me raar na. Stupid bitches nog nooit een huilende iemand gezien? Chagerijnig haal ik mijn neus op en fiets weg. 

-----------------------------------------

Sorry voor het lange wachten, we waren een beetje druk weet je wel, maar nu toch weer een hoofdstukje:D Hij is niet lang we know maar de volgende word langer. Ook snellere update, We promise :)

xxxx <3

Hidden TalentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu