Hoofdstuk 29.
Rowan v.d Lugt
• • •
Vanavond was er een feestje in de buurt van het Beaufort. Hoewel mijn lichaam verzwakt was en ik niet zoveel energie had, wilde ik niet thuisblijven terwijl al mijn vrienden weg waren. Maurice had het me 10x gevraagd. 'Weet je het zeker?'
Ik waardeerde zijn bezorgdheid, maar het liet me ook schuldig voelen. Hij zou zich geen zorgen moeten maken om dit soort dingen. Hij zou zonder zorgen naar feestjes moeten gaan en gewoon los gaan zonder dat hij zich zorgen zou moeten maken om mij. Ik was niet meer het feestbeest dat ik een paar weken geleden was.
Emma had aangeboden om mijn haar en make-up te doen. Mijn lichaam en gezicht waren in één maand tijd veranderd, op een negatieve manier. Zonder tegenstribbelen nam ik dit keer haar aanbod aan. Het was haar gelukt om er - ondanks mijn ingevallen gezicht en slappe haar - toch iets van te maken. Ik voelde me voor het eerst in weken echt mooi deze avond.
Onze vriendengroep vertrok vol goede moed naar het feest. Emma en Rylie liepen voor aan, hand in hand.
'Tussen die twee gaat ooit nog wat opbloeien,' giechelde Bella, terwijl ze er naar keek.
'Ze passen perfect bij elkaar,' zei Maurice grijnzend. 'Het zijn allebei sletjes.'
Mijn mond viel open en ik gaf Maurice een stomp. 'Dat kan je echt niet zeggen.'
'Het is wel waar,' zei Zion lachend.
'Maar Rylie is nog steeds de grootste slet,' grapte Quint. 'Er speelt al langer wat tussen die twee, geloof mij maar. Ze doen het stiekem.'
'Dan had Emma het me sowieso verteld,' zei Fendi een beetje verontwaardigd.
'Hmmm,' deed Quint. 'Let op mijn woorden.'
•
Het gevoel dat er vanavond meer zou gaan gebeuren dan wat er normaal 's avonds gebeurde voelde ik al een aantal uur. Feestjes hadden mij altijd al een soort opgewonden gevoel gebracht. Misschien kwam het door dat iedereen losser werd door de alcohol, misschien was het de muziek of misschien kwam het doordat iedereen zo dicht op elkaar danste. Ik wist het niet precies. Wat ik wel wist was dat het gevoel deze avond extreem was en dat dat waarschijnlijk kwam omdat Maurice al de hele avond zijn best deed om me te teasen. Ik merkte dat hij het leuk vond om me weer eens zo te zien: gekleed in een leuk jurkje met wat make-up op mijn gezicht.
'Kom eens mee,' riep Maurice na een laatste slok van zijn drankje over de muziek heen, in mijn oor.
Ik deed wat hij vroeg en liet me mee trekken naar de gang. In de gang was het bijna helemaal donker en de muziek klonk vele malen zachter.
'Wat is er?' vroeg ik op een normaal geluidsniveau.
Maurice leunde met zijn rug tegen de muur en trok me tegen zich aan. We raakten al snel verwikkeld in een intense zoen. Zijn zachte lippen duwde hij verlangend tegen de mijne en zijn tong bewoog ruw in mijn mond. Ik duwde mijn bekken tegen zijn onder lichaam, iets wat Maurice aansprak, want hij kneep in - wat er nog over was van - mijn bil en duwde mij op die manier nog dichter tegen zich aan. Ik voelde zijn erectie groeien. De smaak van zijn tong vertelde me wat zijn laatste drankje geweest was: bacardi cola. Het smaakte goed en ik had duidelijk behoefte aan meer.
'Maurice,' mompelde ik, terwijl ik mijn lippen even los trok.
Maurice legde zijn hand alweer in mijn nek om me opnieuw te zoenen.
JE LEEST
Niets is wat het lijkt
RomanceDe 17 jarige Rowan is een ongelukkig meisje gehuld in een sprankelend jasje. Maandenlang weet ze niet wat er met haar aan de hand is, ze heeft het gevoel dat ze gewoon een dipje heeft. Ze lacht haar zorgen weg, scheld haar onzekerheden kwijt en doet...