Hoofdstuk 23

2.1K 72 17
                                    

Hoofdstuk 23.

Rowan v.d Lugt

* * *

De volgende ochtend werd ik wakker door twee lippen die zich op de mijne drukten. Heel even was ik super verbaasd, maar toen herinnerde ik me weer dat ik bij Maurice had geslapen op het Beaufort. Of nou ja, geslapen. We hadden tot diep in de nacht met elkaar liggen zoenen en kletsen over van alles.

'Goedemorgen zonnestraaltje,' grijnsde Maurice met een lage ochtendstem.

Ik knipperde een paar keer met mijn ogen tegen het licht. 'Hoe laat is het?'

'Negen uur.' 

'Jij bent er vroeg bij.' Ik rekte me uit en wreef de slaap uit mijn ogen.

Maurice keek me speels aan. Hij zag er zelfs nu goed uit, met zijn warrige haar en lieve ogen. Ik wilde zweren dat ik er bij lag als een aangereden rund. Toch werd ik een stuk beter wakker met Maurice naast me, dan alleen. Ik had die paar uur die ik geslapen had zelfs geen nachtmerries gehad. Dat kwam waarschijnlijk door de aanwezigheid van Maurice. Ik glimlachte naar hem. Mijn buik voelde zo warm. Ik was in korte tijd zo verliefd geworden op deze jongen. 'Ik had er weer zin in om jou te zien, denk ik,' zei Maurice, terwijl hij met zijn vingers langs mijn gezicht streek.

Ik bloosde. 'Ik - Ik ben echt heel erg verliefd op je,' gaf ik toe.

Maurice keek me aan. 'Ik ook op jou.' Het maakte me gek. Mijn hele lichaam tintelde en verlangde naar hem. Na een moment wat uren leek te duren verbrak hij het oogcontact en drukte hij gepassioneerd zijn lippen op de mijne. Het voelde alsof mijn lichaam in brand stond. Ik had nog nooit zó intens met hem gezoend. Ik verloor langzaam de controle over mijn lichaam en drukte mijn heupen tegen hem aan. Maurice liet zijn handen door mijn haar gaan en trok er voorzichtig aan. Ik voelde weer een kreun opkomen, maar dat mocht hij echt niet horen. Hij mocht echt niet weten hoe ik hier van genoot. Ergens diep achter in mijn hoofd schoten de andere meisjes die hij gehad had langs. Ik had het idee dat hij zo goed wist wat hij aan het doen was. Zou hij dit soort nachten vaker beleefd hebben met andere meisjes? Ik kreeg niet de kans om er langer over na te denken. Maurice bracht me weer terug in het moment. Zijn hand gleed langs mijn borst naar beneden, langzaam gleed hij tussen mijn benen. Voorzichtig begon hij wat meer druk te zetten met zijn vingers tegen mijn onderste. Mijn ondergoed en slaapbroekje zaten er nog tussen, maar toch begon ik sneller te ademen. 'Is dit okay?' vroeg Maurice, terwijl hij me aankeek.

'Ja,' wist ik uit te brengen. 'Dat voelt heel fijn.'

'Mag ik verder gaan?'

Mijn hart klopte in mijn keel. Ik was best wel nieuwsgierig en met Maurice voelde alles zo ontzettend fijn. Ik knikte. 'Ja.'

Maurice gaf me een kusje en liet zijn vingers een stukje in me glijden. 

Ik hapte naar adem en Maurice stopte meteen. 'Alles goed?'

'Maurice?' vroeg ik gespannen. Ik was bang dat hij gelijk alles van me wilde, maar daar was ik nog niet klaar voor. Ik wilde mezelf niet zo snel weggeven. 

'Ja?'

'Je weet dat ik nog maagd ben,' zei ik beschaamd, 'toch?'

Hij glimlachte. 'Ik had zo mijn vermoedens,' zei hij, 'maar don't worry, Rowan. Ik was niet van plan om deze ochtend seks met je te hebben.'

Niets is wat het lijktWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu