မ်က္လုံးမ်ားမွိတ္သည္အထိရီေနတဲ့အေကာင္ေပါက္ေလးကိုအသည္းယားလြန္းသျဖင့္Jungမ်က္လုံးမ်ားမွိတ္သည္အထိရီေနတဲ့အေကာင္ေပါက္ေလးကိုအသည္းယားလြန္းသျဖင့္Jung Kookတစ္ေယာက္Jiminႏႈတ္ခမ္းေလးကိုနမ္းလိုက္မိသည္
________________________________________________________
ခ်စ္သူႏွစ္ေယာက္ၾကည္ႏူးေနတာကိုအကြယ္ကေနေခ်ာင္းၾကည့္ၿပီးလက္ကအေၾကာေတြေထာင္သည္အထိလက္သီးဆုပ္ၿပီးၾကည့္ေနတဲ့လူတစ္ေယာက္လဲရွိေနေလသည္
မင္ေလးရာ ကိုကိုမက်ဴးလြန္ခဲ့တဲ့အမွားတစ္ခုကိုကိုကိုေပးဆပ္ေနတာအဲ့ဒါေတြကိုမင္ေလးကိုမသိေစခ်င္လို႔ကိုကိုလိမ္ခဲ့မိတာကိုကိုအခုျပန္ရလိုက္တာေတြကမင္ေလးရဲ႕အမုန္းေတြတဲ့လားကိုကိုမင္ေလးကိုခ်စ္တယ္ကိုကိုမင္ေလးကိုေနာက္ထပ္အဆုံးရွဴံးခံေတာ့မွာမဟုတ္ဘူးမင္ေလး...........~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
အခ်ိန္ေတြမည္မွ်ၾကာေအာင္နမ္းမိသည္မသိရင္ခြင္ထဲကအေကာင္ေပါက္ေလးရဲ႕လက္သီးေသးေသးေလးနဲ႔ထုမွလႊတ္ေပးလိုက္တယ္
"လူဆိုးေကာင္"
"ခ်စ္လြန္းလို႔ပါဗ်ာ"
"😊😊"စာၾကည့္တိုက္ထဲေတာ္ေတာ္ၾကာသြားၿပီျဖစ္သျဖင့္စာသင္ေဆာင္ဘက္ကိုျပန္လာခဲ့ၾကတယ္
"Hyung လက္ေပး"
"လက္ေပးရေအာင္ ငါကေခြးလား"
"ဟာ အဲ့လိုမဟုတ္ဘူးေလ လက္ကိုင္ၿပီးေလွ်ာက္ခ်င္လို႔ အဲ့လိုေျပာတာပါ"
"ငါ ငါ"
"ဘာလဲhyungကလူကိုနမ္းတုန္းကအရင္နမ္းၿပီးအခုက်ပလစ္ခ်င္ေနတာလား"
"အ့ နာတယ္hyungရဲ႕ဘာလို႔႐ိုက္တာလဲ"
"မင္းကေပါက္ကရေတြေျပာေနတာေလ"
"Hyungကကကြၽန္ေတာ့္လက္ကိုင္ရမွာမႀကိဳက္ဘူးလား"
"ေခြးေကာင္ေလး ငါရွက္လို႔ဟ"
"ရွက္ရင္ေမာင့္ရင္ခြင္ထဲလာ"
"ေတာ္ေတာ္စကားတတ္ေနတယ္ ဟတ္လား"Jiminလဲေရွ႕ကေနထြက္လာလိုက္တယ္
"Hyung ေမာင္ရဲ႕ပိစိေလး အသည္းအသက္ေလး ေစာင့္ပါဦး"
"ဘာလို႔လူၾကားထဲေအာ္ဟစ္ေနတာလဲ အရွက္ကိုမရွိဘူး"တစ္လမ္းလုံးစလိုက္ေနာက္လိုက္နဲ႔ရီသံလြင္လြင္ေလးေတြကလဲလမ္းမထက္ပ်ံ႕ႀကဲလ်က္.....
"Hyung အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္သြားမွာမလား ေမာင္လိုက္ပို႔ေပးမယ္ေလ"
"အင္း"
"ေမာင္တစ္ခုေလာက္ေမးလို႔ရမလား"
" ငါဘာလို႔အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္ဘာလို႔လုပ္ေနလဲဆိုတာလား"
"ေမာင့္ရဲ႕ပိစိေလးကေတာ္လိုက္တာ ေမာင္ေမးမွာကိုဘယ္လိုသိေနတာလဲ အာ့မို႔ေမာင္ကခ်စ္ေနရတာ"
"တေမာင္ေမာင္နဲ႔ဘာျဖစ္ေနတာလဲ တကယ္ ပိုကိုပိုတယ္"
"တကယ္ေတာ့ေမာင္ကhyungကိုအလုပ္မလုပ္ေစခ်င္ဘူး
အလုပ္ကညနက္ေတာ့ေမာင့္ပိစိေလးပင္ပန္းမွာစိုးလို႔ ေမာင္ရွာေကြၽးႏိုင္ပါတယ္"
"သူေတာင္မိဘလုပ္စာထိုင္စားေနၿပီး"
"ေမာင့္အေဖရွာသမွ်ကေမာင့္အတြက္ေလ ေမာင့္အတြက္ဆိုေတာ့ေမာင့္ပိစိေလးအတြက္လဲပါတာေပါ့"
"ေတာ္ပါ သူကိုယ္တိုင္ရွာတာလဲမဟုတ္ပဲနဲ႔ "
"ေမာင္တကယ္ေျပာတာ ေမာင့္ပိစိေလးကိုအလုပ္မလုပ္ေစခ်င္ဘူး "
"ငါကဒီအလုပ္ကိုပိုက္ဆံမရွိလို႔လုပ္ေနတာမဟုတ္ပါဘူးကြာ
လြတ္လြတ္လပ္လပ္ေနခ်င္လို႔ daddyကေက်ာင္းၿပီးတာနဲ႔သူ႔အလုပ္ကိုဦးေဆာင္ေစခ်င္တာေလအဲ့ေတာ့လုပ္ငန္းခြင္ထဲမဝင္ခင္ငါလုပ္ခ်င္တာေလးေတြေလွ်ာက္လုပ္ေနတာ"
"Hyungအေဖကဘာအလုပ္လုပ္တာလဲ"
"Hotelပိုင္ရွင္ေပါ့ hyungတို႔ကဘူဆန္မွာေနတာေလငါကအိမ္ကပိုက္ဆံမယူပဲအခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္ကရတဲ့ပိုက္ဆံနဲ႔ေက်ာင္းတက္ေနတာ"
"ေမာင္ရဲ႕ပိစိေလးကလဲထူးဆန္းသားေနာ္"
"Wae yo?"
"ေနာင္တစ္ခ်ိန္hotelလုပ္ငန္းကိုဦးစီးမယ္ဆိုၿပီးယူထားတဲ့ေမဂ်ာကစာေပေမဂ်ာ ပိုက္ဆံရွိရဲ႕သားနဲ႔လဲ ကိုယ့္ပိုက္ဆံကိုယ္ရွာၿပီးေက်ာင္းတက္တယ္ ေမာင္ေတာ့ေမာင္ပိစိေလးရဲ႕အေတြးအေခၚေတြကိုလိုက္မမွီေတာ့ဘူးအဲ့လိုေတြလုပ္ေနတာကိုလဲခြင့္ျပဳတဲ့hyung အေဖကိုလဲအံ့ဩတယ္ ဒီေလာက္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့သားေလးကိုSeoulမွာတစ္ေယာက္ထဲလႊတ္ထားတယ္ သူမို႔လို႔စိတ္ခ်တယ္ ေမာင္ကေတာ့စိတ္မခ်ပါဘူး ဒီပိစိေလးကို အျမန္ဆုံးလက္ထပ္မွပဲ"
"လူကျဖင့္ေက်ာင္းမပီးေသးဘူး ႐ြေန"
"ဘာျဖစ္လဲ႐ြ႐ြပဲ ေမာင္ရဲ႕ပိစိေလးမို႔လို႔ေမာင္က႐ြတာေလ တျခားသူေတြနဲ႔႐ြတာကိုhyungျမင္ဖူးလို႔လား ေမာင္ကေမာင့္ပိစိေလးတစ္ေယာက္ထဲကိုပဲခ်စ္တာ ေမာင့္ပိစိေလးကလြဲလို႔က်န္တဲ့လူေတြကိုဖြဲနဲ႔စကြဲပဲ"
"မင္းကေလသိပ္စကားမ်ားတာပဲ😄😄"