TaeလဲJiminကိုကုတင္ေပၚမွာခ်ေပးၿပီးထြက္လာခဲ့လိုက္သည္မထြက္လို႔လဲမရဘူးေလသူ႔အေမကပါလာတယ္မလား
"မင္ေလးကိုလိုက္ပို႔ေပးတာ ေက်းဇူးပဲေနာ္သား"
"ဟုတ္ကဲ့ အန္တီ ရပါတယ္"
"သားေျပာထားလို႔ မင္ေလးနဲ႔တြဲေနမွန္း အန္တီတို႔သိထားၿပီးသားပါ မင္ေလးကိုေစာင့္ေရွာက္ေပးပါဦးေနာ္ သားေလး"
"ဒါေတြကေျပာေနစရာမလိုပါဘူးဗ်ာ ကြၽန္ေတာ္ေစာင့္ေရွာက္ေပးမွာပါ"
"ေအးကြယ္ တစ္ဦးတည္းေသာသားေလးဆိုေတာ့ အေဖာ္မင္ရွာတယ္ေလ သားေလးစိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ထားေပးပါလို႔ေတာင္းဆိုခ်င္တယ္"
"ဟုတ္ကဲ့အန္တီ ကြၽန္ေတာ္မင္ေလးစိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ထားမွာပါ"
"ေအးေအး စကားေကာင္းေနတာနဲ႔ဧည့္သည္ကိုဘာနဲ႔မွေတာင္ဧည့္မခံရေသးဘူး"
"ေနပါေစ အန္တီ ကြၽန္ေတာ္လဲျပန္ေတာ့မွာ"
"ေနဦးေလ ညစာစားၿပီးမွျပန္ပါလား"
"မစားေတာ့ဘူးအန္တီ အလုပ္ေလးရွိေသးလို႔ ကြၽန္ေတာ္ေနာက္မွသက္သက္ထပ္လာခဲ့ပါဦးမယ္ အန္တီ အခုေတာ့ကြၽန္ေတာ့ကိုခြင့္ျပဳပါဦး"
"ေအးကြယ္ မင္ေလးကိုလိုက္ပို႔ေပးလို႔ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကားကိုဂ႐ုစိုက္ေမာင္းဦးေနာ္"
"ဟုတ္ကဲ့ အန္တီ"Taeလဲျပန္ၿပီးေရာJiminတစ္ေယာက္ႏိုးလာခဲ့သည္။
"ဟင္ ငါအခန္းထဲဘယ္လိုေရာက္ေနတာလဲ ကိုကိုလိုက္ပို႔တာပဲေနမွာ ဟင္ ဒါဆိုmommyနဲ႔ေတြ႕သြားၿပီလား?"
Jiminလဲအိပ္ေရးဝသြားေတာ့ေရခ်ိဳးလိုက္တယ္ေရခ်ိဳးၿပီးညစာစားဖို႔မီးဖိုေခ်ာင္ထဲဝင္လာခဲ့လိုက္တယ္။
"ေအာ္ သား ႏိုးလာပီေပါ့"
"Nae mommy, Daddyေရာ"
"သားDaddyေရခ်ိဳးေနတယ္ ခဏေနလာလိမ့္မယ္"
"Nae mommy ညေနက"
"အင္း သားေကာင္ေလးလာပို႔သြားတာ"
"ဟီးဟီး mommyကလဲ😄"
"အမေလး ရွက္ေနေသးတယ္"
"ဒီသားအမိေတြဘာေတြေျပာေနတာလဲ"
"ေအာ္daddy"
"ဒီမွာေလ ရွင့္သား ညေနကေက်ာင္းကျပန္ေတာ့အိပ္ေပ်ာ္လာတာေလသူမ်ားကအခန္းထဲထိဝင္ပို႔ေပးရတယ္"
"ေဟ ဘယ္သူလဲ"
"ဘယ္သူရမလဲ ေတာ့္သားရဲ႕ေကာင္ေလး"
"Hee 😁 daddy"
"Daddy"
"A ေျပာေလသား"
"သား အထက္တန္းလဲၿပီးသြားပီဆိုေတာ့ daddy"
"DaddyသားSeoulမွာေနဖို႔အကုန္စီစဥ္ေပးထားၿပီးပီ"
"သားကအဲ့ဒါေျပာမို႔မဟုတ္ပါဘူး 😄😄daddyအလုပ္ေတြကိုဝိုင္းကူေပးဖို႔Internဆင္းဖို႔ေျပာမို႔ပါ"
"အမေလး သားရယ္ နားပါဦး တကၠသိုလ္တက္ရင္လဲသားနားရမွာမဟုတ္ဘူး"
"အဲ့ဒါဆိုသား1ပတ္ေလာက္နားၿပီးရင္ အလုပ္စဝင္မယ္ေလ အလကားသက္သက္ႀကီးလဲမေနခ်င္ဘူးပ်င္းတယ္"
"ဟုတ္ပါပီ သားသေဘာ"
"Daddy Mommyသားခြင့္ေတာင္းစရာရွိေသးတယ္"
"ဘာမ်ားလဲ"
"သားSeoulမွာေနရင္အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္လုပ္ၿပီးေက်ာင္းတက္မွာ သားအဲ့ပိုက္ဆံနဲ႔ပဲေက်ာင္းတက္မွာ"
"သားရယ္ ဘာလို႔အလုပ္လုပ္မွာလဲ အေဖတို႔ေက်ာင္းထားေပးလဲရေနတာပဲကို"
"မသိဘူး မသိဘူး သားအဲ့လိုလုပ္မယ္လို႔ပဲစဥ္းစားထားတာအဲ့လိုပဲလုပ္မွာ"
"တားမရလဲသားသေဘာ"
"ေနာက္ထပ္ေတာင္းဆိုစရာရွိေသးတယ္😁"
"ေျပာပါဦး ဘာေတြထပ္ေတာင္းဆိုဦးမို႔လဲ"
"မနက္ျဖန္ ကိုကိုနဲ႔ေလွ်ာက္လည္ခ်င္လို႔"
"ဘာမ်ားလဲလို႔သားရယ္ သားလဲအားေနတာပဲသြားေပါ့"
"Thank you daddy mommy"
"ေအးေအး"