Taeလဲသူ႔ထက္ငယ္တဲ့ေကာင္ေလးကသူ႔ကိုမေခ်မငံေတြေျပာသျဖင့္စိတ္တိုတာကတစ္ေၾကာင္းမင္ေလးနဲ႔သူ႔ကိုခြဲခဲ့တဲ့Yuriေၾကာင့္စိတ္တိုၿပီးBusanကိုသာျပန္လာခဲ့သည္။Busanကိုျပန္ေရာက္တဲ့အခါေတာ္ေတာ္ကိုေနာက္က်ေနၿပီဒါေပမယ့္အိမ္ထဲဝင္လိုက္တဲ့အခါအခုထိမအိပ္ေသးတဲ့Yuri.
ထမင္းစားခန္းထဲမွာဝိုင္ပုလင္းႀကီးခ်ၿပီးေသာက္ေနတာ႐ုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္Taeလဲအေပၚထပ္တက္မယ္အလုပ္
"Oppa oppaျပန္လာပီလားေျပာေတာ့ျပန္မလာဘူးဆိုဘာလဲ
Park Jiminကမေတြ႕ခ်င္ဘူးဆိုၿပီးႏွင္ထုတ္လိုက္လို႔လား"
"မူးေနရင္လဲအိပ္ေနလိုက္ငါ့ကိုလာခနဲ႔မေနနဲ႔မင္းနဲ႔စကားေျပာခ်င္စိတ္မရွိဘူး""Oppaကေျပာစရာမရွိေပမယ့္Yuriကေျပာခ်င္တယ္ေလ"
"မင္းေအးေဆးေနရင္ေကာင္းလိမ့္မယ္ ငါအခုစိတ္တိုေနတယ္ငါ့ေဒါသေတြမင္းဆီေရာက္သြားမယ္""အမေလးoppaရယ္ငယ္ခ်စ္ဦးကႏွင္ထုတ္တာနဲ႔ပဲမိန္းမကိုစိတ္တိုေနရလား"
"Kim Yuri!!!""Wae? မွန္သြားလို႔လား ဒီမွာoppaကိုYuriေျပာမယ္Jiminကoppaကိုဘယ္ေတာ့မွခ်စ္လာမွာမဟုတ္ဘူးယုံလဲယုံၾကည္ေတာ့မွာမဟုတ္ဘူးအဲ့ေတာ့စိတ္ေလွ်ာ့ၿပီးၿငိမ္ၿငိမ္ေလးပဲေနလိုက္တာကအေကာင္းဆုံးပဲoppaတကယ္လို႔oppa
ကYuriေျပာတာကိုနားမေထာင္ဘူးဆိုရင္Park Jiminကိုတစ္ခုခုလုပ္မိလိမ့္မယ္""မင္းကၿခိမ္းေျခာက္ေနတာလား"
"Omo မၿခိမ္းေျခာက္ရဲပါဘူး Yuriကေျပာရင္ေျပာတဲ့အတိုင္းလုပ္တတ္တယ္ဆိုတာoppaမသိေသးလို႔ပါ""မင္း မင္ေလးကိုလက္ဖ်ားနဲ႔ေတာင္မထိနဲ႔Kim Yuri မင္ေလးသာတစ္ခုခုျဖစ္ထင္မင္းမလြယ္ဘူးမွတ္"
"Oppaသာၿငိမ္ၿငိမ္ေနရင္Jiminကိုထိခိုက္စရာမရွိပါဘူးအဲ့လိုမွမဟုတ္ပဲoppaကသာJiminကိုထပ္ၿပီးဆက္သြယ္ဖို႔ႀကိဳးစားေနရင္Yuriအဆိုးမဆိုနဲ႔""ဟားဟား ဒီလိုၿခိမ္းေျခာက္တာေတြကတစ္ခါပဲရမယ္ငါႏွစ္ခါမခံဘူး"
"လုပ္လိုက္ေလJiminတစ္ခုခုျဖစ္မွာမေၾကာက္ရင္လုပ္လိုက္Yuriပိုင္တဲ့အရာကိုလာထိပါးလို႔ကေတာ့Yuriကေကာင္းေကာင္းေလးပညာျပေပးမယ္""မင္းလိုမိန္းမ်ိဳးနဲ႔ပတ္သတ္မိတာေတာ္ေတာ္စိတ္ပ်က္စရာပဲေအးငါကလဲမင္းရဲ႕ေအာက္တန္းက်တဲ့လုပ္ရပ္ေတကိုငါ့မိဘနဲ႔မင္းမိဘေတြကိုအသိေပးၿပီးငါမင္းနဲ႔ကိုရေအာင္ကြာရွင္းဦးမွာ"
"Oppaလုပ္လို႔ရမယ္ထင္ရင္လုပ္လိုက္ေလေနာ္ Yuriကေတာ့လုံးဝကြာရွင္းမေပးႏိုင္ဘူး"