Final -angst-

179 16 18
                                    




Bana ilham olduğun için teşekkür ederim aşkım @ateezquality

Yazarınız bebeksu

Yeosang Senghwa'nın dudaklarını son kez öptüğünü biliyordu. Ona fark ettirmemek adına göz yaşlarını iyice içine gömdü.
Nasıl olsa birazdan sonsuzluğa kavuşacağım diye düşünerek Seonghwa'nın odasından çıktı.

Adımlarını salona çevirdi.

Son kez çocuklara baktı çaktırmadan, o sırada arkasından bir beden sarıldı ona. "Yeosangie özür dilerim." Wooyoung konuştuğunda gülümseyip ona döndü.

"Ne için özür diliyorsun Woo?"
"Sana kızdık bunun için."

Ben buna alışığım Wooyoung dedi içinden.
"Önemli değil beni merak ederseniz pratik yapıyor olacağım bir kaç saat ulaşamazsanız merak etmeyin."

Wooyoung başını salladığında Yeosang son kez arkadaşına sarıldı. Wooyoung bir şeylerin ters gittiğini anlasada bir şey yapmadı. Yapamadı.

Nerden bilebilirdi onların son kez birbirlerine sarıldığını? Bunu sadece Yeosang biliyordu. Bir de Tanrı.

Yeosang evden çıkıp yürüyerek pratik salonuna gelmiş ve en üst kata çıkmıştı. Bir süre sessizce dans etmiş ve vücudu yorgun düşünce kendini yere atmıştı.

Biraz soluklandıktan sonra bir kağıt ve kalem bulup yere oturup yazmaya başladı.

Bir süre sonra kağıdı katlayıp yanına aldı.
Hırkanın cebine koyup çatıya çıktı ve demirliklerin ucuna geldi.

Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldıktan sonra minik bedenini boşluğa bıraktı.

-

Seonghwa kalbinde hissettiği büyük sızı ile uykusundan uyanıp sağına baktı. Yeosang'ı görememesi ile hızla yataktan kalkıp salona geçti.

Çocuklar yemek yiyordu. Yanlarına ilerleyip boş koltuğa oturdu. "Yeosang nerede?"
Wooyoung ağzındakini yutup Seonghwa'ya döndü.

"Pratik yapmaya gitti şirket-" odaya dolan telefon zil sesi ile Hong telefonunu açıp kulağına götürdü.

"Efendim?"

Duyduğu haber ile telefonu elinden düşürdü. Bu sefer Seonghwa yerinden kalkıp hızla yere düşen telefonu eline aldı.

"Alo Hong beni duyuyor musun? Yeosang'ı hastaneye kaldırdık ama durumu iyi değil. Çok fazla kan kaybetmiş."

"Y.. yeosang'a ne oldu?"

"Seonghwa acil .... hastanesine gelin Yeosang... Yeosang intihar etmiş."

-

Herkes evden çıkmış ve hızla arabaya doluşup hastaneye gelmişlerdi. Hepsi biliyordu, hepsi bunun olacağını biliyordu.

Seonghwa hıçkırarak ağlıyordu. Kimse ona sessiz ol demedi. Acısını böyle atması gerekiyordu.

Doktorların tüm çabalarına rağmen Yeosang öldü. Herkes son kez Yeosang'ı görmüş ve bir tek Seoghwa kalmıştı.

Adımlarını soğuk morg odasına çevirmiş ve sedyede yatan sevgilisinin yanına ilerlemişti.
Beyaz örtüyü kaldırıp gördüğü yüz ile bir hıçkırık kopmuştu boğazlarından.

Uzanıp mor olan dudaklarını öptü. Son kez.
Yüzüne sayısızca öpücük bıraktı. Son kez.
Sarı saçlarını okşadı. Son kez.

Ve son kez fısıldadı...

"Seni seviyorum seni çok seviyorum Yeosang."

-

Yeosang'tan biricik arkadaşlarına❤️

Sevgilim ve canım arkadaşlarım

Siz bu mektubu okurken muhtemelen beni son kez gördünüz ve muhtemelen ben huzura kavuştum. Yani umarım.

Ben güçlü değilim bunu aylarca fark etmenizi istedim ama bunu bile başaramadım.

Bana bir tek Seonghwa güvendi bir tek Seonghwa inandı. O olmasaydı bu zamana kadar bile gelemezdim.

Ben öldüğüm için sakın kendinizi suçlamayın özellikle sevgilim sen. Sen sakın kendini suçlama. Sen olmasaydın hiç bir şeyi başaramazdım.

Gerçi şu anda başarmış sayılmam ama neyse burada suçlu benim siz değilsiniz.

Tamam belki birazcık sizde de suç vardı. Wooyoung sende çok fazla suç vardı.. dostlar birbirini bilmez mi Wooyoungshii özür dilerim ama bence doğru bu. ah unutmadan Yunho hyung sana minnettarım. Mingi hyung ile umarım mutlu olursunuz.

Hong hyung sana teşekkür ederim beni tekrar aranıza aldığınız için ama sanırım yanlış yapmışız. Asla sizi hak etmememişim.

Jongho beni her zaman korkuttun. Hahaha bu komik ama böyle. Bazen elma yerine beni böleceksin diye çok korktum.

Sevgilim yanına gelemediğim için özür dilerim işim çıktı. Ölüm işleri çok fazla önemli değil.

Seni bu dünya üzerindeki herkesten çok sevdim. Çok çok çok sevdim. Seni üzdüğüm için seni yorduğum için seni kırdığım zamanlar için çok özür dilerim.

Her zaman kalbinde olacağım, lütfen ben öldüm diye sevmekten vaz geçme. Sen sevilmeyi ve sevmeyi hak ediyorsun.

Ve Baekhyun ile Chen hyunglarıma özürlerimi iletin. Imm bi de teşekkürlerimi.

Anneme onu çok sevdiğimi söyleyin ve onu üzdüğüm için özür dilediğini.

Atinylere onları çok sevdiğimi her zaman onlar ile birlikte olacağımı söyleyin.

Beni unutmayın olur mu? Dünyadayken çok unuttunuz ama ben öldüğümde bari beni unutmayın.

Sizi seviyorum hoşçakalın.

Yeosang

-








O KADAR AĞLADIM Kİ YAZARKEN SİZE ANLATAMAM VE YEMİN ETTİM ANGST Bİ DAHA YAZMAM DİYE

Her zaman yanımda olan herkese teşekkür ederim en kısa sürede 2. alternatifi yayınlayacağım! Sizi seviyorum diğer ficlerimde görüşmek üzere 🧚🏻‍♀️💕

Leucémie ~seongsang~ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin