•9.fejezet•

501 12 4
                                    

Keith szemszöge:

2037.04.05(Kalifornia, Los Angeles)

*15:00*

Épp a Petra tanárnő lakásához tartottam. A korrepetálásra hátha más lesz a vége. Egy kis... jó befejeztem a rossz gondolkodást. Elég mocskos fantáziával születem és ezt már sokan mondták nekem na. Igazából nyomozni fogok menni oda.

Nem azért kértem korrepetalást, hogy meg fektessem.
Az ajtóhoz értem és meg nyomtam a csengőt rögtön nyílt is az ajtó.

-Jó napot! Köszöntem nagy mosollyal.

-Gyere beljebb! Hívót beljebb na ezt már szeretem.

Majd a dolgozó szobájába mentünk és neki láttunk a tanulásnak úgy tetem mintha nem érteném pedig rohadtul értetem az egészet. Olyan fél óra elteltével egy kis szünetet tartottunk. Sajna a tanulásba és nem másba.

-Hozhatok esetleg egy kávét? Állt fel hú de jó a segge. Khm tudom elkalandoztam, de ilyen nő mellett ne is csodálkozón senki.

-Igen! Mondta ő ki is ment csinálni én neki álltam kutakodni. Keresgetni hátha találok valamit és találtam is egy naplót, halottam, hogy jön vissza ezét gyorsan le fotózottam.

-Te mit csinálsz?!-És mit rejtegetsz!? Lépet dühösen felém mikor le rakta a két kávét én a hátam mögött rejtegetem a naplót.

-Mi van a kezedbe? Kérdezte elég ingerülten még mindig. Majd próbálta elvenni tőlem.

-Semmit! Válaszoltam. Majd eszembe jutót egy jó ötlet.

-Add ide...nem volt ideje befejezni a mondatót mert közel húztam magamhoz és meg csókoltam. Vészhelyzet volt na.

Próbált el tolni magától, de nem hagytam neki e közbe le tetem a naplót is a papírok alá. Ő meg utat engedett a szájába nekem. Hevesebb csókra. Majd el váltam tőle.

Petra szemszöge:

Rögtön mikor elvált tőlem egy pofonnal jutalmaztam meg. Pedig élveztem, de ő még is csak 16 éves na meg a diákom.

-Elnézést tanárnő nem kellet volna! -Én most megyek szerintem. Kapta fel a cuccait és indult a kijárat fele.

Én meg le fagyva álltam ott nem tudtam mit tegyek. A szívem azt súgta menjek utána. Az agyam pedig azt, hogy ne menjek utána. Én pedig az agyamra hallgattam. Pedig vágytam a csókjára és az érintésére csak az övé akartam lenni.

Jane szemszöge:

2037.04.25(Kalifornia, Los Angeles)

*20:05*

Épp készültem mivel ma van a nagy nap az új kollekcióim be mutatása. Lizett segített a dekorációval majd szerzet modelleket is. Meg békéltem vele nem haragszok már rá kicsit se. Nagyon szépre sikerült a terem be rendezés középen a hosszú ki futó nagyon jól nézet ki.

A be mutató után a vendégeknek tartok majd egy partit. A bátyám meg még mindig nem hajlandó eljönni. Nem is értem őt. Épp el van foglalva azzal, hogy ki nyírassa az orosz maffia főnököt. Olyan gyerekesek mind ketten.
-Jane menj öltözz át szépnek kell lenned! Mondta Lizett egy nagy mosollyal.

-Rendben! Mondtam majd az öltöző fele vettem az irányt. 

Ruhám:

Ruhám:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Az ex-férjem kis öcse!Onde histórias criam vida. Descubra agora