•12.fejezet•

461 9 2
                                    

*17:27*

Egy kezet éreztem a fejemen. Valaki simogatót. Ezért a szemem ki nyitottam majd felnéztem. Eden eltaláltam szembe magam az ajkunk közt nem volt nagy távolság. A tekintetet a szemem és az ajkam közt lenget. Majd közelebb akart hajolni, de a szája elébe ragtam a kezem és eltoltam magamtól.

-Na pedig tudom, hogy te is akarod! Mondta a szemembe nézve.

-Nem akarom, hogy hozzám érj! -Szóval maradj távol! Mondtam a szemébe se nézve féltem tőle.

Ő csak meg fogta az arcom és összenyomta majd kényszerített, hogy a szemébe nézek.

-Na ide figyel! -A feleségem vagy akkor érek hozzád amikor akarok és te azt csinálod, amit én akarok meg érteted? Sziszegte dühösen.

-Eresz el! Szoltam rá és próbáltam el tolni.

-AZT KÉRDEZTEM ÉRTETED? Kiáltót rám amire össze rezzentem. Nem szóltam egy szót se csak bólintottam. Erre végre elengedte az arcom.

-Jó kislány! Simogatta meg az arcom. Undorodok tőle ugyan úgy már mit a bátyától nem hiába testvérek.

-Na szépen menj zuhanyoz le mert nemsokára indulunk anyámék-hoz! Majd fel ált és ki ment a szobából. Én rögtön a zuhanyzóba vettem az irányt és vettem egy jó forró zuhanyt majd a könnyeim egyszer csak eleredtek nem bírtam abba hagyni a sírást.

*17:35*

Elég sokáig álhatam a zuhany alatt és már kezdtem ön gyilkoságon törni a fejem. De hamar elvettetem ezt mivel eszembe jutott Keith és a gondolat már el is szált. Már csak ő tart engem életbe. Na mindegy is neki álltam öltözni. 

A tükörbe álltam és végre késznek nyilvánítottam magam

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

A tükörbe álltam és végre késznek nyilvánítottam magam. Lecsuktam a szemem és vettem egy mély levegőt. Majd egy kezet éreztem a derekamon végig csúszni. Tudtam ki az de még is hagytam neki csak álltam a tükör elött csukót szemel a testem melegség járta át. Valamiért nem félelmet éreztem, hanem vágyat. Majd egyszer csak éreztem, hogy a fejét a vállamra teszi.

-Gyönyörű vagy! Mondta lágy gyengét hangon egy kis idő után. Olyan volt, mint egy álom.

-Most azonnal azt akarom, hogy az enyém legyél! Na és tessék meg is törte a varázst ezzel a rohad perverz mondatával.

Ki nyitottam a szemem és a fejét lelöktem a vállamról.

-Álmodba se! Mondtam meg igazítva a sminkem.

-Ó, ott már meg volt nem is egyszer! Mosolygot azzal a szokásos perverz mosolyával. Undorító, de még is helyes és sexi egyszere. O mik járnak a fejedbe Jean kezdek meg örülni.

-Na akkor megyünk? Fordultam felé. Ő csak végig mért engem lassan.

-Igen. Mondta majd a kezem után nyúlt és elindultunk az autója felé. Majd el is indultunk igazat meg vallva nem kicsit rettegtem. Gondolataimból a telefonom csörgése zökkentet ki.

*Életem* Keith volt az nem akartam felvenni Eden elött ezért kinyomtam a hívást.

-Ki volt az? Kérdezett rá Eden mély hangján rám se nézve.

-Csak egy ügyfél nem fontos. Szártam le a témát majd ki fele bámultam az ablakon egész út alatt nem szóltunk egymáshoz.

Eden szemszöge:

*18:02*

Nem fontos azt hiszi, hogy ezt beveszem. Nem akartam felhozni most inkább magamba fojtottam a dühömet. A kormányt elég erősen szorítottam, de éreztem, hogy a düh eluralkodik rajtam. Nyugi Eden meg fizet majd érte, ha haza értünk. Néha meg szakad a szívem, hogy igy kell vele viselkedjek. De még mindig mérges vagyok rá. De közben csak szorosan magamhoz ölelném és meg csókolnám és elmondanám menyire szeretem, de visszatartom magam.

*18:05*

Már be is hajtottam a kapun. Majd szembesültem azzal a ténnyel, hogy a bátyám is haza jött ma. Éreztem, hogy a szám mosolyra húzódik majd el kacagtam magam.

-Menjünk! Parancsoltam rá Jane-re és a mosoly már el is tűnt az arcomról.

Kiszálltunk és meg fogtam Jane kezét és kicsit megszorítottam még jobban is mint amennyire akartam.

-Viselkedj mert ha nem megbánod! Sziszegtem oda neki. Amire ő csak összerezzent és bólintót egyet. Mikor az étkezőbe be toppantunk mindenki le fagyot.

Én meg csak ki húztam a széket Jane-k, hogy üljön le majd én is mellé ültem. Némán telt a vacsora anyámnak nem tetszett ez az egész pedig örült mikor be jelentetem, hogy feleségül vettem valakit. Ő mindig úgy vélte, hogy Terry és Jane egy tökéletes pár volna. Majd egy idő után apám felemelte a poharát anyámra nézet.

-Igyunk az új család tagunkra! -És reméljük nemsokára jön a kicsi tag is!

Apám örült ennek anyám és a bátyám kevésbé Petra meg az se tudta mi történik. Én meg csak meg fogtam Jane kezét összekulcsoltam az enyémmel majd meg csókoltam a kezét. 

Elnézést kérek, hogy ennyire meg váratalak titeket az új rész, nem igérek semmit de lehet most már nem lesz ennyi késés a részek közt.❤😘

Az ex-férjem kis öcse!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora