Jane szemszöge:
2037.06.10(Repülőtér)
*5:00*
Felszálltunk a magán gépre egymással szembe foglaltunk helyet.
-Miért megyünk Oroszországba épp most? Kérdeztem rá Eden fel se emelte rám a tekintetét csak a laptopján csinált valamit.
Én csak keresztbe tettem a kezem és ki kezdtem bámulni az ablakon.
-Akkor nem mondod el? -Hallgatni fogsz egész utón? Kérdeztem rá egy kis idő után rá nézve.
Ő csak levette a szemüvegjét. 19 éve láttam utoljára rajta szemüveget.
-Előbb utóbb megtudod úgy is szóval mindegy mikor. Mondta a szemembe nézve. Én meg kíváncsi tekintettel figyeltem.
-Én vagyok az Orosz maffia feje! Mondta ki mire én egy nagyot nyeltem. Akkor a bátyám a férjemmel háborúzik!
-Mi az Drága feleségem zavar ne talán? Kérdezett rá gúnyosan.
-Miért zavarnak? Ragtam keresztbe a lábam majd az ablakon kezdtem ki nézni mikor hirtelen éreztem, hogy nehezedig a szemhéjam lassan le csukódót és elaludtam.
*16:02*
-Hé Jane ébredj! -Leszálltunk! Simogatta a hajam Eden. Ki pattantak rögtön a szemeim. Majd mikor le jöttünk a repülő lépcsőjén egy csomó ember ált és egy fekete Mercedes elött és háta meget 2-2 másik fekete autó.
-Рад снова видеть тебя, босс!(Örülök, hogy újra látlak, főnök!) Jött oda Eden-hez az egyik ember. Nem értetem mit beszél vele Eden csak egyszer arra lettem figyelmes, hogy meg fogja a kezem.
-Gyere menjünk! Indultunk el az autó fele a sofőr ki nyitotta az ajtót nekünk és beültünk.
-Hova főnök? Szólalt meg a sóofőr angolul.
-Haza! Adta parancsba Eden.
-Amit a házhoz érünk lesz egy kis időd 6 óráig szóval nyugodtan készülj el! Szólalt meg Eden.
-Rendben! Válaszoltam neki röviden és tömören.
Amikor a házhoz értünk sokkal, de sokkal nagyobb volt mit a miének Los Angelesbe. Meg mutatta a be járónő a szobám egy kicsit ledőltem az ágyra, de nem sokáig mivel indultam is zuhanyozni. Zuhany után neki álltam egy elég ki hívó sminket csinálni a hajam ki vasaltam és szimplán két köves csattal az egyik oldalát feltűztem.
Majd felvettem a fekete ruhám, ami egy gyönyörű estéi volt.Hozzá egy fekete Magas sarkút és egy fekete táskát.
*17:36*
Na és végre késznek nyilvánítottam magam. Majd elindultam le fele, a lépcső alján Eden várt rám a haja hátra volt fésülve fekete öltönyt viselt egy fekete inggel, amibe nem volt nyakkendő le volt gombolva egy kicsit.Mikor meg látót végig mért tetőtől talpig majd meg szólalt.
-Talán azt akarod elérni, hogy vérfürdő legyen ma? Kérdezett rá mikor mellé értem.
-Miért? Néztem rá értetlenül.
-Mert ha valaki a közel megy hozzád megölöm! Mondta semleges arckifejezéssel. -Na menjünk! Fogta meg a kezem és az autóhoz vezetett kinyitotta a szürke lamborghini ajtóját nekem majd ő is be szállt és elindultunk a helyszínre.
Egy szállodához érkeztünk kiszálltunk majd elindultunk be. Mikor a folyosó végét elértük Eden hirtelen elkapta a derekam én kérdően néztem rá.
-Mit csinálsz? Próbáltam el lökni a kezét.
-Sok itt az éhes cápa! -És szeretem, ha tudják mi az enyém! Mondta majd a testőrök nyitották az ajtót és mikor beléptünk minden szem rajtunk volt.Valakik irigykedve néztek mások meg felfaltak a szemükkel.
BẠN ĐANG ĐỌC
Az ex-férjem kis öcse!
Lãng mạnTudjátok van az a mondás, mond azt a fiúnak, hogy várod, hogy a vezetékneve a tiéd legyen és erre hozzá mész a bátyához! Na ez pont az a szítuáció fogjuk rá csak nem a bátyhoz mentem hozzá hanem az öcshöz. Az életem csodálatos volt. Meg volt minden...