•4.fejezet•

684 14 4
                                    

Eden szemszöge:

Vajon eljön a találkozóra? Á nem hiszem, hogy eljön! Vagy még is? Épp ezek a gondolatok jártak a fejembe. Amikor a bátyámat pillantottam meg az ajtóba állni karba tett kézzel.

-Azt hiszed el megy majd? -Mert akkor rohadtul tévedsz mert velem találkozik! -Szóval ne álmodj róla ő az enyém! Mondta a bátyám majd ki ment.

Soha se pofáztam neki vissza mert ha egy rossz szót is szolok meg ver kis korunk óta ezt csinálja. Mindig gonosz volt velem.

Végül úgy döntöttem nem megyek az ágyamon ültem és egy könyvet olvastam. Olyan 7 óra fele lehet épp. Vajon tényleg nem ment a találkozóra? Á biztos nem kíváncsi rám.

Majd hirtelen meg szólalt a telefonom, ezért utána nyúltam az éjjeli szekrényre.

*Jane*

Minek hív pont engem? Nem gondolkoztam sokáig és a fülemhez tetem a telefont.

-Halló? Szóltam bele.

-Te rohadék pont olyan faszfej vagy mint a bátyád lesse tagadhatnád, hogy testvérek vagytok! Kiabált bele a telefonba én erre távolabb raktam a fülemtől.

-Jane részeg vagy? Kérdeztem rá.

-Hé, s-semmi közöd hozzá! Mondta.

-Hol vagy oda megyek!

-Nem mondom meg.... Ott, ahol találkoznunk kellet volna te szemét!

-Már is ott vagyok ne mozdulj!

Mondtam és tetem le a telefonomat. Lehet szólnom kéne a bátyámnak? Nem-nem kell. Meg oldom.

Fogtam is egy taxit és az étteremhez siettem, ahogy csak tudtam. Mikor betoppant egy srác akarta haza menni oda is mentem.

-El nézést, de ő velem van! Fogtam meg a srác vállát.

-Kopj le törpike!-Keres magadhoz valót! Mondta a srác lelökve a kezemet a válláról.

-Hé, te faszfej, hogy merészeled húzz el! Szólt rá Jane.

-Akkor vele vagy?

-Igen el lehet menni! Mondta Jane.

Én meg oda mentem hozzá és felsegítettem majd fogtam egy taxit és elvittem egy szállodába.

Ott le is fektetem az ágyra és levettem a cipőjét és betakartam. És mikor ki indultam el kapta a kezemet.

-Roy kérlek ne hagy el! Mondta és magához szorította a kezem ki az a Roy?

-Szeretlek! Mikor ezt mondta egy könnycseppet láttam az arcán. Ki lehet ez a Roy?

Ki húztam a kezem a szorításából és elmentem a kanapéra aludni, ki lehet? Mi ez az érzés már megint? Féltékeny vagyok?

Ez az érzés ugyan az, amit akkor érzek mikor a bátyámmal látom. De ez utal más irányt vesznek a dolgok meg látjátok!

Jane szemszöge:

2018.03.14

Egy hónapja, hogy visszajöttem a múltba és úgy döntöttem új életet kezdek.

-Nővérkém hahó! -Azt még meg eszed? Kérdezte az öcsém.

-Á nem nyugodtan edd meg! -Hisz nagyra kell majd nőj! Simogattam meg a fejét. Majs az órámra pillantottam.

-Ó, hogy már ennyi az idő mennem kell!

-Légy jó! Álltam fel az asztaltól és a kocsimhoz sietem.

Amikor beértem az iskolába rögtön a szekrényemhez siettem.

Ki nyitottam és elkezdtem be pakolni. Majd észrevettem, hogy nem mesze tőlem Eden állt mikor rá néztem rögtön elkapta más irányba a tekintetét. Gondoltam oda megyek hozzá.

„Kedves diákok figyelmet kérek! Szólalt meg az igazgató a hangszórón keresztül.
Tudjátok nemsokára itt a végzős bál és ideje meg szavazni az idei bál királyt és királynőt! -Az irodám előtt van egy doboz egy lapra mindenki írja fel kire szavazót és dobja be. -A jelöltek nevét a folyosón ki állítva meg találjátok!"

Régen én lettem a bál királynő és Terry a bál király. Nem akartam megint az lenni.

-Na halika csajszi! Jött oda drága barátnőcském.

-Hali! Köszöntem vissza neki mintha nem tudnám azt, hogy tuti Terry nála alszik egy jó ideje.

-Mizu?-Látom téged is indítottak a bál királynői poszton!

-Mi újság szerelmem? Jött oda Terry és csókolt meg. De undorodok tőle.

-Semmi életem és veled? Mosolyogtam felnézve rá. Még mindig pofán tudnám verni legszívesebben.

-Velem se sok! Majd egyszer csak az iskola zenekar jött ki énekelve és dobolva.

-Jane Palmer eljössz velem a bálba?
Térdelt le elém. Legszívesebben nemet mondtam volna. Majd pofán vágtam volna, de nem így tetem.

-Igen! Próbáltam kedvesen mosolyogni ő fel állt és megcsókolt.

Majd mikor elváltunk láttam Eden arcán a szomorúságot meg fordult és inkább elment. Fura érzésem támadt. Majd ez után nem történt semmi.

2018.03.17

Három nap telt el azóta, hogy igent mondtam mondtam annak a faszfejnek. Eden pedig egyfolytában kerül engem. Próbáltam keresni a társaságát. De Eden elkerült.

Holnap van a bál most épp haza fele tartok nem hajtottam be mert viszik az autómat mosni. Amikor kiszálltam épp Petra jött. Petra Lizett húga még csak 7 éves.

-Szia Jane! Köszönt integetve.

-Szia Petra! -Merre voltál? Kérdeztem meg mikor oda jött.

-A játszótéren a mamival! Mondta.

-Á értem!

-Na de én most megyek szia! Köszönt és már ment is haza.

-Szia!

Mi előtt bárki is meg kérdezi igen szomszédok vagyunk épp úgy mit Cooper-kel ez a gazdagok környéke szóval nem kell csodálkozni.

Utána bementem és rögtön a fürdőszobában kötöttem ki.

Egy jó habos fürdőt vettem. Majd felvettem a hálóingemet és az ágyamra vettetem magam. Gondolkodtam.

Hiányzik ez járt a fejembe Roy. Az én egyet lenn kis fiam. Majd végig simítottam a dátumot a kulcscsontomon. Az elkezdet fényleni.

Mi volt ez? Rögtön abba is hagyta. Mi történt? Nem tudtam miért csinálta ezt.

De már elég fáradt voltam mivel holnap van a végzősbál ki kell pihenem magam. 

Az ex-férjem kis öcse!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt