Keith szemszöge:
2037.06.07
*22:04*
Épp egy bárba ültem és szokás szerint a munkám végeztem. Egy szóval fel béreltek, hogy öljek meg valakit.
-Mit iszik? Kérdezte a bárpultos.
-Whisky tisztán! Mondtam és egy kettőre meg is csinálta nekem. Bele is kortyoltam és közben figyeltem, ahogy szoktam. Mikor egyszer az ajtó hozz pillantottam és meg nem láttam Petrát abba a smaragd zöld rá lapuló mini ruhába.Na akkor már nem tudtam hova koncentrálni csak egyenesen rá.
És tudjátok, hogy megy ez, ha véres húst dobsz a vízbe a cápák rögtön ott vannak. A férfiak rögtön rávetették magukat. Ezért kis gondolkozás után lehúztam a piám és oda sétáltam hozzá.
-Szép estét kis asszony! Csókoltam kezet neki.
-Ismerjük egymást? Kérdett rá. Mi egy rossz szajha, aki játszadozni jött.
-Nem hinném! Feleltem komoran mivel nem nagyon tetszett a helyzet nekem, hogy a férfiak mind őt figyelik. Hisz ő az enyém nem másé.
-Pedig olyan ismerősnek tűnik az arca! Nézet rám és az arcom figyelte egyfolytában.
-Hadd mutatkozzak be Keith Palmer! Nyújtottam kezet neki, amit el is fogadót.
-Petra Parker.
-Petra meg hívhatom egy italra? Tettem fel a kérdést semlegesen, amit el is fogadót.
-Igen! Hát az egy italból nem egy ital lett, hanem több.
-Te hülye! Mutogatót rám részegen.
-Én? Mosolyodtam el majd magamra mutattam.
-Igen te! Hajolt közelebb az arcomhoz. -Elhagytál, most meg másnak adod ki magad, hogy meg tévessz! -Mert tudod mi vagy? Nézet a szemembe.Igaz az a mondás, hogy a legőszintébb ember vagy gyerek vagy részeg.
-Na mi vagy? Néztem a szemébe.
-Egy gyilkos! Mikor ezt ki mondta el kaptam a kezét majd a bár szálló részébe rángattam ki nyitottam a szoba ajtóm majd belöktem rajta és magunkra csuktam az ajtót.
-Mi az fáj az igaság? Nézet rám a földről én meg csak el mosolyodtam és le guggoltam elé.
-O nekem nem fáj az igaság! Kacagtam el magam. -De, ami most jön az neked fájni fog! Láttam azt rajta, hogy fél tőlem. Én csak felálltam el kaptam a kezét fel rángattam a földről és a vállamra kaptam.
-Tegyél le! Sikítozót és ütlegelt mit egy kis gyerek.
-Nyugi cicám! -Leteszlek! Dobtam rá az ágyra. Majd felé másztam.
-M-mit akarsz tőlem? Próbált eltolni magától.
-Hogy mit akarok? Mosolyodtam el. -Azt, ami az enyém! -Téged! Mikor ezt ki mondtam egy könnycsepp gördült le az arcán.
A kezeit a tarkómra helyezte majd le húzót egy csókra.
2037.06.08
*6:34*
Mikor felébredtem rögtön magam mellé tekintetem ott szuszogót békésen. Nem akartam felkelteni ezért halkan a fürdőszobába indultam.
Bele néztem a tükörbe először majd fordultam a zuhanyzó fele és egy hideg zuhanyt vettem. Kell ma az energia mivel utazunk Oroszországba Sean-nel.
Mikor végeztem egy szál törölközőbe ki indultam a ruháim után felöltözetem.Majd az ágyhoz léptem közelebb hajóltam a fejéhez és egy lágy puszit nyomtam a homlokára.
-Szeretlek és bocsáss meg nekem! Súgtam neki majd a kijárat fele indultam.
Petra szemszöge:
Úgy fáj a fejem hasad szét. Ültem fel az ágyon. Majd észbe kaptam, hogy nincs rajtam egy ruhadarab se. Nagyon meg ijedtem. Halottam hangot a fürdőből valaki épp zuhanyozik. Mi történt tegnap? Majd hirtelen minden be ugrót. Meg halottam, hogy épp ki jön ezért úgy tetem mit, aki alszik.Féltem ki nyitni a szemem éreztem, hogy felém lép egyszer csak a homlokon puszilt majd azt súgta nekem.
- Szeretlek és bocsáss meg nekem! Nem értetem a helyzetet, de a szívem az el kezdet heveseben verni. Ki ez a férfi? És mi közünk van nekünk egymáshoz?Mikor meghallottam, hogy csukódik az ajtó felültem és csak magam elé bámultam. Vajon ki ő igazából Keith vagy Steve? Vagy talán egyik se? Ki vagy mi ő valójában? Egy csomó kérdés járt a fejembe.
ESTÁS LEYENDO
Az ex-férjem kis öcse!
RomanceTudjátok van az a mondás, mond azt a fiúnak, hogy várod, hogy a vezetékneve a tiéd legyen és erre hozzá mész a bátyához! Na ez pont az a szítuáció fogjuk rá csak nem a bátyhoz mentem hozzá hanem az öcshöz. Az életem csodálatos volt. Meg volt minden...