*~Nora~*
"Pindakaas"
It's about to go down..
"Waar ben je?"
Nog geen minuut later kreeg ik een berichtje terug.
"Mijn kamer."
"Onderweg" ik stond op en stormde de woonkamer uit.
Nog voordat ik bij de trap aankwam waar ik bij onze kamers kon komen zag ik Liam en Sophia bij de voordeur en ik wist gelijk wat ik moest doen.
"Jij." Ik liep op Sophia af en ga vlak voor haar staan.
"Wat doet zij hier." Zei ik tegen Liam, maar ik haalde m'n blik niet van Sophia's geschrokken gezicht.
"Ze wilde net gaan." Zei Liam.
"Wat deed ze hier, Liam?!" Dit keer keek ik hem aan. Het bleef stil.
"Ik zweer je als je Amelia wat hebt aangedaan-" ik hief m'n vuist op en was serieus klaar om iemand een bonk voor z'n verrotte kop te geven.
"Wacht." Amelia stond bovenaan te trap, en haar gezicht was nat van de tranen.
"Liam.." Amelia liep de trap af naar Liam toe.
"Kies maar Liam. Kies je voor mij waarmee je wél samen kan zijn, of kies je serieus voor iemand die je net een week kent?"
"Don't push your luck." Zei ik sissend. Sophia maakte me op het moment razend.
Het bleef stil voor een tijdje.
"Iemand die van me houd laat mij niet voor het blok staan en kiezen. Niet dat ik moest nadenken over wie ik moest zou kiezen..Sophia-"
Amelia's gezicht vertrok de seconde dat hij haar naam zei.
"Wegwezen." Liam keek Sophia aan. En er ging een hele last van m'n schouders.
"Je maakt een grote fout Liam Payne. Ik kan je alles bieden en je kiest voor iemand die je niet kent!" Ik keek Sophia aan en ze keek mijn richting op. Ze deed de deur open en vertrok.
Amelia rende op Liam af.
"Ik dacht dat je.. Voor haar koos." Amelia en Liam knuffelden. Dat was mijn cue om weg te gaan. Ik draaide me om, en zag iemand weglopen.
Ik besloot achter de persoon aan te gaan. Ik zag iemand wegrennen en ik begon ook te rennen. Ze ging de hoek om en ik ging mee. Ze ging de grote tuin in en ik wist haar in te halen.
Ik besloot haar maar gewoon te tackelen. Iets om haar onderuit te halen.
"Veronica!" Ik lag nu zowat op d'r en zag haar hoofd.
Ze bleef stil.
"Wat de fuck ben jij van plan." Ik zag een grote camera om haar nek. Toen ik dat zag wist ik het.
"Jij.."
"Het moest van Sophia!" Wacht..
"Wat?"
"Niks.." Zei ze gauw. Ik ging langzaam van d'r af.
"Geef me die camera." Veronica hield dat ding stevig vast.
"Nu." Ze bewoog niet. Dan moet ik het maar zelf doen.
Ik trapte op d'r voet en precies toen ze naar beneden dook pakte ik de band die om d'r nek zat en trok de hele camera van haar lichaam af.
"Geef hier!" Ik rende weg en deed de camera aan. Het eerste wat ik zag was een close up foto van Liam en Sophia..
Ik stopte meteen met rennen en Veronica stopte ook.
"Jij moest foto's van hun maken?" Veronica zei niks meer. Ik wist de camera open te krijgen op de een of andere manier, en het geheugen kaartje viel zo in m'n handen.
"Die hou ik bij me." Ik gooide de camera richting Veronica en ik rende terug het huis in.
Nog voordat ik verder kwam dan de schuifdeuren stond daar Niall met een rare blik me aan te kijken.
"Geen tijd. Leid Veronica af. Alsjeblieft." Niall knikte, en ik rende door.
Ik liep de trap op en hoorde Niall tegen Veronica praten.
"Amelia!" Ik stormde de gang op en deed zonder pardon de deur van Amelia open.
"Wat is er?" Amelia stond op van het bed.
"Dit." En ik haalde het geheugenkaartje tevoorschijn.
--------------------
Helloo
Het is officieel maandag, en ik ben blij dat er een nieuwe week is. Ik ben klaar met vorige week. HELEMAAL KLAAR :)
Oke dus Veronica doet raar.... Wat denken jullie dat ze van plan is?
En Liam kiest officieel echt voor Amelia <3 kunnen jullie een shipnaam bedenken? Ik weet er op het moment even geen een :3
See you next week :)
Lots of love CrazyMofoLady_x
JE LEEST
Searching For The Direction #Wattys2016
FanfictionNora en Amelia zijn al een hele lange tijd fan van 1 tv programma Searching For The Celebrity. Elk jaar doet er een ander beroemdheid mee, en Amelia en Nora besluiten zich aan te melden. Tot hun verbazing mogen ze meedoen! Maar willen ze nog wel a...